Kontakt

Kontakt

INTEGER.pl SA
ul. Wielicka 28,
30-552 Kraków

tel. 12 619 98 00,
fax 12 619 98 01

04 Stycznia 2011

Kraków, 4 stycznia 2011

 

AKTYWNY 2010 ROK GRUPY INTEGER.PL

 

Integer.pl z optymizmem i nowymi pomysłami biznesowymi zamknął 2010 rok – czas intensywnego rozwoju organicznego i okres wzmożonej aktywności na nowych dla Grupy rynkach: e-commerce, telekomów i marketingu bezpośredniego. Paczkomaty 24/7, sieć telefonii FreeM i MOVA, InFlavo, mobilne płatności, e-faktury i Power Post to kluczowe przedsięwzięcia realizowane przez Grupę Integer.pl w 2010 roku.

 

Nowości wdrożone i rozwijane przez Grupę Integer.pl w 2010 roku są wstępem do szeroko zakrojonych projektów biznesowych dedykowanych rynkowi pocztowo-finansowemu, branży direct marketingu oraz sektorowi e-commerce, ze szczególnym uwzględnieniem usług z obszaru social-shopping. Po Paczkomatach 24/7, które już w 2009 roku zrewolucjonizowały branżę pocztowo-kurierską, przyszedł czas na rozwój usług w sektorze social-commerce.E-handel w połączeniu z mediami społecznościowymi to potencjał, którego nikt do tej pory nie wykorzystał do celów stricto handlowych, a nie jedynie promocyjno-wizerunkowych. Dlatego Integer.pl – właściciel Paczkomatów 24/7 dedykowanych tej branży – stworzył nie tylko aplikację, ale cały program partnerski gwarantującym e-sklepom rozszerzenie dotychczasowych kanałów sprzedaży i umożliwiający internautom zrobienie zakupów w „wirtualnym” towarzystwie przyjaciół z Facebooka– mówi Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl.

 

I tak powstało InFlavoplatforma oferującą kompleksową sprzedaż za pośrednictwem jednego z najpopularniejszych na świecie portali społecznościowych Facebook.com. Zintegrowane płatności (dotpay) czy też integracja z Paczkomatami 24/7 to tylko niektóre z zalet nowego rozwiązania sprzedażowego. Poza oprogramowaniem, InFlavo oferuje swoim klientom wsparcie w dziedzinie wykorzystania mediów społecznościowych w komunikacji z użytkownikami. InFlavo działa dopiero od października 2010 roku, a z platformy korzysta już ponad 200 sklepów, w tym VOBIS i Komputronik, a kolejne testują nowe rozwiązanie. Na tym pionierskim projekcie Grupa jednak nie poprzestaje.

 

Zapowiedzią spółek z Grupy Integer.pl na 2011 rok jest usługa umożliwiająca dokonanie całego procesu zakupowego wirtualnie wyłącznie za pomocą telefonu komórkowego – od wizyty w e-sklepie bazującym na usłudze InFlavo, przez dokonanie opłaty z wykorzystaniem opcji „mobilnych płatności”, aż po zamówienie i odbiór przesyłki w Paczkomacie 24/7. Do tego celu Grupa Integer.pl uruchomiła sieć FreeM własną markę telefonii komórkowej, umożliwiającą aktualnie jej użytkownikom bezpłatne korzystanie z komunikatorów i serwisów społecznościowych w zamian za oglądanie reklam.

 

Integer.pl – za pośrednictwem CP Telecom – jest również od 2010 roku właścicielem telefoniiMOVA, która pełni funkcję programu lojalnościowego dla klientów hipermarketów Carrefour. Aktywność Grupy w zakresie wdrażania usług z obszaru marketingu bezpośredniego z wykorzystaniem standardowych usług telekomunikacyjnych pozwala zakładać, że w 2011 roku Grupa wprowadzi na rynek nowe marki, dedykowane kolejnym sieciom handlowym. Jak deklaruje prezes Brzoska – „Nieustannie musimy wdrażać kolejne pomysły oparte na nowoczesnych technologiach, bo tradycyjny direct marketing, taki jak druki bezadresowe, traci na znaczeniu”. Dlatego rozszerzenie oferty Integer.pl o usługi z zakresu systemów lojalnościowych i programów wspierania sprzedaży jest strategicznym krokiem w dalszym rozwoju Grupy.

 

Działalność Grupy Integer.pl w obszarze e-commerce i social-shopping wzmacniana będzie ponadto rozbudową zaplecza logistycznego, niwelującego dotychczasowe problemy związane z tradycyjnym sposobem doręczania przesyłek. Grupa Integer.pl konsekwentnie rozbudowuje sieć Paczkomatów 24/7, a docelowo zakłada również wejście z usługą do 9 krajów Europy Środkowej i Wschodniej. Integer.pl rozpoczął już prace studyjne związane z integracją sieci paczkomatów InPost z siecią Deutsche Post. Kilka tygodni wcześniej spółka uruchomiła tzw. pocztę hybrydowąPower Post. Narzędzie informatyczne umożliwiające korzystanie z tej usługi jest już uwzględnione w systemach ERP firmy Comarch, a pod koniec 2010 roku znajdzie się także w rozwiązaniach InsERT.

 

Plany Grupy Integer.pl na 2011 rok:

  • Wdrożenie projektu zakładającego wirtualne zakupy (InFlavo) przy użyciu telefonu komórkowego (FreeM), dokonaniem mobilnych płatności (InPost Finanse) i zamówieniem przesyłki do Paczkomatu 24/7
  • Rozwój usług z zakresu marketingu bezpośredniego i programów lojalnościowych z wykorzystaniem marek telekomunikacyjnych FreeM i MOVA
  • Wprowadzenie na rynek nowych marek telefonii komórkowej dedykowanych sieciom handlowym
  • Dynamiczny rozwój e-InPost wraz z usługą InFlavo
  • Systematyczne budowanie pozycji lidera w sektorze e-commerce, w tym rozwój usługi Paczkomaty 24/7 – uruchomienie docelowo 800 maszyn w całej Polsce i ekspansja na rynki Europy Środkowej i Wschodniej
  • Rozwój i pozyskanie nowych klientów: mobilnych płatności oraz e-faktur
  •  

Udział usług niestandardowych (w tym elektronicznych) będzie stanowić co najmniej 30% w przychodach Grupy Integer.pl w najbliższych latach.

 

Więcej informacji o Grupie Integer.pl dostępnych jest na: www.inpost.pl, www.paczkomaty.pl oraz www.mobilneplatnosci.pl, a także na blogu: http://blog.inpost.pl/

Nasze marki

  • InpostInpost
  • Inpost PaczkomatyInpost Paczkomaty
  • Inpost FinanseInpost Finanse
  • easypackeasypack