Kontakt

Kontakt

INTEGER.pl SA
ul. Wielicka 28,
30-552 Kraków

tel. 12 619 98 00,
fax 12 619 98 01

19 Maja 2011

Informacja prasowa

 


Kraków, 19 maja 2011

 


Dwa branżowe „Oscary” dla InPost!

 


Podwójne zwycięstwo polskiego operatora w międzynarodowym konkursie World Mail Awards

 

InPost – największy niezależny operator pocztowy, należący do Grupy Integer.pl – po raz kolejny zwyciężył w międzynarodowym konkursie World Mail Awards. Spółka została niekwestionowanym liderem aż w dwóch kategoriach: E-commerce oraz Innowacje, wygrywając tym samym z takimi międzynarodowymi firmami, jak: Post Danmark, Sweden Post, Neopost oraz Pos Malaysia. Dzięki ubiegłorocznej nagrodzie w obszarze: Wzrost, InPost może poszczycić się już zdobyciem trzech zwycięskich tytułów w znaczących dla branży pocztowej kategoriach konkursowych. Uroczysta gala wieńcząca 12. edycję World Mail Awards 2011 odbyła się 17 maja w Brukseli.

 

InPost – w ramach World Mail Awards 2011 – został doceniony przez światowej sławy ekspertów między innymi za kreowanie trendów na polskim rynku pocztowym oraz wdrażanie innowacyjnych narzędzi i rozwiązań w tym obszarze. Spółkę wyróżniono również za działalność biznesową w sektorze e-commerce oraz ponadstandardową aktywność z wykorzystaniem potencjału mediów społecznościowych w realizowanej strategii rynkowej .

 

„Jesteśmy – podobnie jak rok temu – niezwykle usatysfakcjonowani nagrodami przyznanymi InPost w konkursie World Mail Awards – tyle, że tym razem aż w dwóch kluczowych dla nas kategoriach. Potrójne zwycięstwo jest dowodem tego, że mimo zaledwie 5-letniej działalności na polskim rynku udało nam się osiągnąć międzynarodowy poziom w zakresie usług, które oferujemy. Dumą napawa nas fakt, że światowej klasy eksperci dostrzegają nasz potencjał, widząc doniosą rolę InPost w rozwoju nie tylko polskiego, ale teraz też już globalnego rynku, między innymi dzięki usługom dedykowanym – pełnemu możliwości biznesowych – sektorowi e-commerce. InPost nie przestaje zaskakiwać – wiemy, że trzymając się tej strategii możemy jeszcze dużo osiągać, wyznaczając trendy i wpisując się w światowe kierunki rozwoju takich branż, jak: e-commerce czy social shopping. Mamy nadzieję, że dzięki innowacyjności i kreatywnemu podejściu do dynamicznie zmieniających się realiów gospodarczych i rynkowych, niebawem będziemy mogli mówić o kolejnych sukcesach na międzynarodowych rynkach” – mówi Rafał Brzoska, prezes zarządu InPost.

 

InPost od początku działalności z sukcesem wprowadza nowatorskie rozwiązania, niedostępne dotychczas na polskim rynku pocztowo-kurierskim oraz globalnie działającej branży e-commerce i social shopping. Produkty i usługi InPost – między innymi te nagrodzone w World Mail Awards – spełniają standardy innowacyjności, dzięki ich nieszablonowości, kreatywnym pomysłom biznesowym i skutecznemu wyprzedzaniu trendów obserwowanych na światowych rynkach. Wśród nagrodzonych usług spółki znalazły się:

 

  • Paczkomaty® InPost – rewolucyjne rozwiązanie pocztowo-kurierskie umożliwiające nadawania i odbierania przesyłek 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, w dogodnej lokalizacji. Paczkomaty® InPost są jedyną w Polsce, sprofilowaną usługą pocztowo-kurierską dedykowaną dynamicznie rozwijającemu się sektorowi e-commerce i jednocześnie drugą na świecie co do wielkości tego typu siecią
  • InFlavo – lider branży f-commerce w Polsce – pionierska usługa typu social shopping umożliwiająca kompleksową sprzedaż produktów i usług za pośrednictwem popularnego serwisu społecznościowego Facebook.com
  • Telefonia komórkowa FreeM – nowa marka wirtualnego operatora komórkowego (MVNO) stworzona na potrzeby rewolucyjnego projektu „wirtualnych zakupów”, możliwych dzięki kompatybilnym usługom z oferty Grupy Integer.pl, do której należy InPost
  • Power Post – usługa oparta na technologii poczty hybrydowej, umożliwiająca wysyłanie tradycyjnych listów z komputera
  • Mobilne płatności – usługa sms’owa będąca alternatywnym i jednocześnie innowacyjnym narzędziem w zakresie dokonywaniu transakcji bezgotówkowych
 

Ponadto, jury wysoko oceniło także pełne wykorzystanie przez InPost potencjału mediów społecznościowych, zarówno w promowaniu produktów i usług, jak i w kontaktach z klientami. Nie bez powodu Puls Biznesu okrzyknął profil Paczkomaty 24/7 jako najpopularniejszą stronę firmową na Facebooku. Dzięki przemyślanej strategii komunikacji i kreatywnym kampaniom promocyjnym Paczkomaty – co jest fenomenem w odniesieniu do korporacyjnych profili – stale utrzymują liczbę fanów na rekordowym poziomie, sięgającym 200 tysięcy zwolenników.

 

InPost aktywnie uczestniczy w tworzeniu globalnego rynku usług pocztowych, dlatego jego przedstawiciele wzięli m.in. udział w konferencji World Mail & Express Europe, która odbywa się w połączeniu z Galą World Mail Awards. Dzięki temu spółka miała możliwość zaprezentowania swoich doświadczeń związanych z tworzeniem nowoczesnej i innowacyjnej poczty, działającej z sukcesem na częściowo tylko zliberalizowanym rynku. Dlatego też, w 2010 roku jury konkursu World Mail Awards zdecydowało o nagrodzeniu InPost w kategorii: Wzrost (Growth) za dynamiczny rozwój na polskim rynku usług pocztowych.

 

Więcej informacji o Grupie Integer.pl dostępnych jest na:, www.inpost.pl, www.paczkomaty.pl, www.freem.pl, www.inflavo.pl, www.powerpost.pl oraz www.mobilneplatnosci.pl i www.integer.pl, a także na blogu: http://blog.inpost.pl/

 

Nasze marki

  • InpostInpost
  • Inpost PaczkomatyInpost Paczkomaty
  • Inpost FinanseInpost Finanse
  • easypackeasypack