Kontakt

Kontakt

INTEGER.pl SA
ul. Wielicka 28,
30-552 Kraków

tel. 12 619 98 00,
fax 12 619 98 01

E-sklepy coraz częściej wybierają InPost

15 Października 2013

Informacja prasowa                                                                                                                                                                                                Kraków, 15 października 2013

 

E-sklepy coraz częściej wybierają InPost

 

Raport Internet Standard „eCommerce 2013”

 

Spółka InPost awansowała w najnowszym rankingu „firm logistycznych, z którymi współpracowali e-sprzedawcy w 2012 roku”, zajmując 5. pozycję w ogólnej klasyfikacji. Zestawienie opublikowano w raporcie „eCommerce 2013”, przygotowanym przez redakcję Internet Standard1.

 

Już ponad 16% e-sprzedawców zadeklarowało, że w ubiegłym roku umożliwiło swoim klientom odbiór towaru za pośrednictwem największego prywatnego operatora pocztowego w Polsce – firmy InPost. Jest to rezultat prawie o 7 punktów procentowych wyższy od tego, który spółka osiągnęła w 2011 roku. Na 4. pozycji uplasował się DHL, który odnotował nieco ponad 4 punkty procentowe więcej wskazań internetowych sprzedawców. Pierwsze trzy pozycje zostały przyznane: Poczcie Polskiej oraz firmom kurierskim: UPS i DPD1.

 

 

„Wysoka pozycja w najnowszym rankingu redakcji Internet Standard, pokazuje w jak szybkim tempie InPost zdobywa zaufanie kontrahentów. Jest to możliwe dzięki niezawodności oraz najnowszym technologiom, które są nieodłącznym elementem wszystkich działań podejmowanych przez naszą firmę. Jesteśmy przekonani, że z każdym kolejnym zestawieniem, będziemy nie tylko zmniejszać dystans do naszych konkurentów, ale docelowo staniemy się liderem pod względem najchętniej wybieranych partnerów przez e-sprzedawcówkomentuje Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl.

 

Raport „eCommerce 2013” podkreśla rolę InPost także w kontekście zestawienia – „opcje dostawy dostępne w sklepie internetowym w 2012 roku”, w którym 71,57% wynik osiągnęły przesyłki pocztowe2. Wzrost powszechności tej formy dostawy to, jak wskazano w raporcie, m.in. konsekwencja dynamicznego rozwoju prywatnego operatora pocztowego. Aktualnie do dyspozycji klientów InPost oddanych zostało 1300 Punktów Obsługi Klienta, natomiast do końca 2013 roku planowane jest zwiększenie liczby placówek do 2000.

 

Zgodnie z raportem, coraz większą popularnością w 2012 roku cieszyły się również alternatywne metody dostawy, spośród których ankietowani najczęściej wskazywali na Paczkomaty® InPost1. W ostatnim czasie, flagowy produkt InPost, otrzymał nagrodę Ekomersy 2013 w kategorii „najlepszy produkt/usługa wspierająca logistykę e-sklepu”, uzyskując 39% głosów jury i internautów. Paczkomaty® InPost już drugi raz z rzędu zwyciężyły w konkursie Ekomersów, organizowanym przez Fundację Polak 2.0. W zeszłorocznym plebiscycie przyćmiły rywali w kategorii: ‘Najlepszy operator branży e-commerce’, otrzymując 54% poparcie głosujących. Paczkomaty® InPost to także tegoroczny laureat międzynarodowego konkursu World Mail Awards w kategorii: Obsługa Klienta.

 

Więcej informacji dostępnych jest na: www.paczkomaty.pl, www.easypack24.eu, www.inpost.pl, www.integer.pl, a także na blogu: http://blog.inpost.pl/ i profilu Paczkomatów na Facebooku.

 

(1) Źródło: „Raport Ecommerce 2013” – raport redakcji Internet Standard, http://www.internetstandard.pl/promocje/pobierz-eCommerce2013pdf, s.30.

 

(2) Źródło: „Raport Ecommerce 2013” – raport redakcji Internet Standard, http://www.internetstandard.pl/promocje/pobierz-eCommerce2013pdf, s.29.

Nasze marki

  • InpostInpost
  • Inpost PaczkomatyInpost Paczkomaty
  • Inpost FinanseInpost Finanse
  • easypackeasypack