Kontakt

Kontakt

INTEGER.pl SA
ul. Wielicka 28,
30-552 Kraków

tel. 12 619 98 00,
fax 12 619 98 01

18 Marca 2008

Ekspansja InPost Finanse
InPost rozwija sieć punktów finansowych

Integer.pl - czołowa polska grupa kolportażowa, niezależny operator pocztowy i finansowy - zgodnie z przyjętą strategią działania rozbudowuje sieć punktów InPost Finanse, świadczących pośrednictwo finansowo-ubezpieczeniowe. Dynamicznemu rozwojowi w tym segmencie towarzyszy systematyczne zwiększanie liczby oddziałów oferujących usługi pocztowe. Aktualnie Klienci InPost mogą korzystać z jego usług w 157 miastach za pośrednictwem 513 Punktów Obsługi Klienta, a w 40 z nich dostępna jest oferta InPost Finanse.

InPost Finanse w 51% należy do Grupy Kapitałowej Integer.pl. Pozostałe udziały posiada AQMET Nowiński sp. jawna będąca współautorem koncepcji powołania spółki.

"Duże zainteresowanie ofertą InPost Usługi Pocztowe, tak ze strony klientów biznesowych, jak i indywidualnych sprawiło, że - oprócz systematycznego rozszerzania sieci Punktów Obsługi Klienta o kolejne nowe miasta - rozwijamy także nasza ofertę produktową w sektorze finansowo-ubezpieczeniowym. Głównym założeniem prowadzonej przez nas działalności jest świadczeniekompleksowych usług pocztowych wzbogaconych o szeroki wachlarz usług pośrednictwa finansowego. Nasza propozycja skierowana jest szczególnie do osób, dla których najważniejsza jest nie tylko jakość, ale też kompleksowość oferty" - mówi Rafał Brzoska, prezes zarządu spółki.

InPost Finanse oferuje usługi finansowe dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych. Budowa sieci odbywa się w oparciu o dotychczasowe POKi InPost. Firma planuje także przejęcia jednostek w małych sieciach franczyzowych oraz współpracę z punktami kasowymi współdzielniach mieszkaniowych, wodociągach, gazowniach, zakładach energetycznych, itp.

Firma bazuje na działalności InPost Usługi Pocztowe i funkcjonuje w oparciu o zasoby ludzkie oraz zaplecze logistyczno-techniczne spółki.

 

Usługi oferowane w ramach InPost Finanse:

  • wpłaty za rachunki (np. za media)
  • nadawanie przekazów pieniężnych krajowych i zagranicznych
  • sprzedaż produktów niematerialnych - doładowanie kart pre-paid'owych GSM, VolP
  • sprzedaż prostych produktów pośrednictwa finansowego: ubezpieczenia, pożyczki, karty kredytowe, itp.

W założeniach działalności InPost Finanse leży również świadczenie przekazów pieniężnych dla dużych instytucji na rzecz odbiorców indywidualnych: operatorów telekomunikacyjnych czy dostawców mediów i energii. Docelowo, dzięki połączeniu zakresu usług pocztowych i pośrednictwa finansowego, klient indywidualny będzie miał możliwość dokonania wpłat pieniężnych, opłat za rachunki, itp. również w miejscu zamieszkania korzystając z usług listonosza.

Cele strategiczno-rozwojowe InPost Finanse zakładają systematyczny rozwój sieci placówek w całym kraju. Docelowo - w 2008 roku - spółka będzie dysponować paletą siedmiu produktów z branży finansowo-ubezpieczeniowej. Do końca 2008 roku z usług InPost Finanse będzie można skorzystać w 50 miastach całej Polski.

"Wierzymy, że nasza nowa oferta spotka się z dużym zainteresowaniem dotychczasowych, jak również nowych klientów. Dążymy do tego, by być jak najbliżej Klientów oferując im przede wszystkim terminowość, wysoką jakość wykonywanych usług i atrakcyjne ceny, dzięki czemu zainteresowanie firmą nieustannie rośnie" - mówi Rafał Brzoska, Prezes Zarządu Spółki.

Swoje działania intensyfikuje także firma InPost Usługi Pocztowe. Mają one na celu rozwój firmy i tym samym wzrost jej atrakcyjności dla akcjonariuszy i inwestorów. W 2007 roku InPost podwoił liczbę obsługiwanych miast z 73 do 157. Dzięki nowoczesnej infrastrukturze i rozbudowanemu zapleczu techniczno-logistycznemu InPost doręcza miesięcznie około 2 mln przesyłek.

W grudniu 2007 roku InPost uruchomił ponadtorewolucyjny na polskim rynku pocztowym system śledzenia przesyłek. Jest to pierwsza w Polsce usługa pozwalająca kontrolować on-line - za pośrednictwem strony www.inpost.pl - proces doręczania listów. Usługa dostępna jest dla klientów biznesowych i indywidualnych. Nowatorski system jest niezwykle dogodny szczególnie dla osób korzystających z usług e-commerce.

Więcej informacji o firmach znajdą Państwo na stronachwww.infinanse.pl

Informacje o Grupie Integer.pl:
Integer.plSA jest liderem na rynku kolportażu reklamowych przesyłek bezadresowych i adresowych. Firma posiada 75 oddziałów regionalnych, 15 magazynów centralnych spełniających wszelkie wymagania transportowe, 42 magazyny regionalne i 91 punktów przeładunkowych, a kurierzy Integera dostarczają przesyłki w ponad 500 miastach w Polsce. Na rzecz spółki pracuje łącznie 7300 osób. Średnio miesięcznie firma kolportuje od 65 do 75 mln sztuk ulotek i druków reklamowych. Dzięki nowoczesnej i rozbudowanej infrastrukturze - dopasowanej do prowadzonej działalności - Integer.pl gwarantuje w ciągu 48 godzin wsparcie logistyczne na transport 150 ton materiałów do każdego miejsca w Polsce.

Integer.pl współpracuje z największymi sieciami handlowymi w Polsce, takimi jak: Auchan, Elea, Leclerc, Lidl, Plus Discount czy Real.

Firma jest laureatem prestiżowej nagrody "Gazele Biznesu". Wyróżnienia otrzymują dynamicznie rozwijające się spółki krajowe, które osiągają dobre wyniki finansowe i są rzetelnym partnerem w biznesie. Firma jest także dwukrotnym laureatem programu "Jakość Roku 2006" i "Jakość Roku 2007"  w kategorii "Usługi". Integer.pl posiada również Certyfikat Jakości ISO 9001.

Więcej informacji o firmach znajdą Państwo na stronach www.integer.pl

InPost Usługi Pocztowe jest największym niezależnym operatorem pocztowym o zasięgu ogólnopolskim, należącym do grupy kapitałowej Integer.pl planującej w 2007 roku wejście na GPW. InPost świadczy usługi pocztowe na skalę ogólnokrajową od listopada 2006 roku w obszarze przesyłek o masie powyżej 50 g.

InPost dysponuje własnym zapleczem techniczno-logistycznym umożliwiającym prowadzenie działalności o ogólnopolskim zasięgu. Obecnie spółka posiada swoje przedstawicielstwa w 157 miastach Polski. Zgodnie ze strategią rozwojową, do końca 2007 roku firma będzie obecna na terenie całego kraju - w 200 miastach Polski. Cele strategiczno-rozwojowe InPost zakładają ponadto wprowadzanie 5 nowych usług rocznie.Docelowo - w 2008 roku - spółka będzie dysponować paletą 15 produktów z branży pocztowej i wprowadzi obsługę przesyłek międzynarodowych. Wśród nowych usług znajdą się także:paczka pobraniowa czyusługi ukierunkowane na e-handel.

www.inpost.pl, Infolinia: 0 801 400 100

Nasze marki

  • InpostInpost
  • Inpost PaczkomatyInpost Paczkomaty
  • Inpost FinanseInpost Finanse
  • easypackeasypack