Kontakt

Kontakt

INTEGER.pl SA
ul. Wielicka 28,
30-552 Kraków

tel. 12 619 98 00,
fax 12 619 98 01

Grupa Integer.pl wzmacnia międzynarodowy zespół e-commerce

08 Sierpnia 2012

Informacja prasowa
                                                                                                                                                                                                                                                     Kraków, 8 sierpnia 2012

 

Grupa Integer.pl wzmacnia międzynarodowy zespół e-commerce

 

Kolejny ekspert-praktyk w strukturach easyPack

 

Grupa Integer.pl – na potrzeby międzynarodowej ekspansji Paczkomatów InPost – rozbudowuje strukturę spółki easyPack. Do zespołu odpowiedzialnego za krajową oraz zagraniczną ofensywę biznesową Grupy dołączył Karol Milewski, który objął stanowisko managing director - business developer. Do jego kompetencji należy nadzór nad strukturami lokalnymi easyPack w Rosji - gdzie Grupa rozlokuje 400 nowych Paczkomatów do końca 2012 roku - oraz w Czechach i na Słowacji, gdzie stanie 100 nowych urządzeń do grudnia 2012. Zakres obowiązków Karola Milewskiego obejmuje także kontrolę nad działem sprzedaży i marketingu w Polsce.

 

 

Karol Milewski jest jednym z założycieli serwisu Groupon w Polsce, gdzie od początku pełnił rolę dyrektora zarządzającego. Odpowiadał tam m.in. za P&L, marketing oraz sprzedaż. W ramach Groupona zarządzał największym budżetem online w Polsce i pozyskał kilka mln użytkowników. W tym czasie zarządzał kilkudziesięcioosobowym zespołem. Wcześniej pracował dla PayPal w Polsce i Wielkiej Brytanii jako business development manager. Stworzył tam m.in. system doładowania konta PayPal z konta bankowego w czasie rzeczywistym, dający spadek kosztów o kilkadziesiąt procent. Karol Milewski jest także założycielem agencji marketingu online Marketing Wizards, obsługującej m.in. Nestle, InPost, PayPal.

 

Karol Milewski to absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Metody Ilościowe i Systemy Informacyjne w ekonomii oraz studiów międzynarodowych w Finlandii i Niemczech. Na koncie ma zwycięstwa w międzynarodowych projektach i konkursach, w tym m.in. Google Online Marketing Challenge.

 

Rafał Brzoska, prezes InPost z satysfakcją podsumowuje proces tworzenia struktury kadrowej easyPack - „Wiedza, doświadczenie rynkowe oraz kompetencje Karola Milewskiego doskonale wpisują się w potrzeby nowo tworzonego działu e-commerce, odpowiedzialnego za rozwój usług paczkomatowych na międzynarodowych rynkach. Praca w tak twórczym i zdeterminowanym do działania zespole jest ogromnym wyzwaniem, dlatego przed Karolem Milewskim stoją równie ambitne cele. Jednym z zadań nowego business developera w strukturach easyPack będzie wzrost w kolejnych kwartałach 2012 roku liczby paczek nadawanych za pośrednictwem Paczkomatów InPost w Polsce. Docelowo wolumen przesyłek ma wzrosnąć o 50% w trzecim kwartale i o 50% w ostatnich trzech miesiącach 2012 roku. Jestem przekonany, że – dzięki niestandardowym rozwiązaniom sprzedażowo-promocyjnym i wysokim kwalifikacjom Karola Milewskiego - cel ten jest jak najbardziej możliwy do realizacji”.

 

Również w lipcu 2012 roku do zespołu easyPack dołączył – na stanowisku dyrektora operacyjnego – Jan Tar, który odpowiada za pozyskiwanie i przygotowanie lokalizacji Paczkomatów InPost w Polsce i na rynkach międzynarodowych, nowe wdrożenia oraz kompleksową obsługę i serwis kliencki.

 

Paczkomaty® InPost drugą co do wielkości na świecie siecią logistyczną, umożliwiającą całodobowe nadawanie i odbierania przesyłek. W okresie kolejnych 4 lat liczba urządzeń zostanie zwiększona do 16 tys. Tylko do końca 2012 roku – dzięki umowie z PineBridge Investments – Grupa Integer.pl rozlokuje 1000 nowych Paczkomatów, z czego około 300 na terenie Polski, 400 w Rosji, 200 na Ukrainie oraz ponad 100 w Czechach i na Słowacji. W 2013 roku spółka uruchomi kolejne 3 tys. nowych Paczkomatów w Wielkiej Brytanii, dwóch krajach skandynawskich, Chorwacji, Słowenii i Belgii. W 2014 i 2015 roku na rynki europejskie trafi po 2,5 tys. Paczkomatów, a w 2016 kolejnych 3 tys. maszyn. W rezerwie będą również 4 tys. urządzeń, które rozlokowane zostaną w różnych krajach, w miarę rynkowego zapotrzebowania.

 

Harmonogram europejskiej ofensywy Grupy Integer.pl SA zakłada uruchomienie:

 

• 1 000 maszyn do końca 2012 roku
• 3 000 maszyn w 2013 roku
• 2 500 maszyn w 2014 roku
• 2 500 maszyn w 2015 roku

 

Grupa Integer.pl planuje przeznaczyć do końca 2012 roku na rozwój usługi Paczkomaty® InPost od 40 do 80 mln zł, a niemal pięcioletni projekt zagranicznej ekspansji wyceniany jest na około 300 mln euro. Udział usług niestandardowych będzie stanowić co najmniej 30% w przychodach Grupy Integer.pl w najbliższych latach. Dzięki strategicznym inwestycjom – realizowanym na międzynarodowych rynkach – przychody Grupy Integer.pl z projektów zagranicznych osiągną w ciągu kilku najbliższych lat poziom 20-40 mln euro rocznie.

 

Więcej informacji na www.easypack24.eu

Nasze marki

  • InpostInpost
  • Inpost PaczkomatyInpost Paczkomaty
  • Inpost FinanseInpost Finanse
  • easypackeasypack