Kontakt

Kontakt

INTEGER.pl SA
ul. Wielicka 28,
30-552 Kraków

tel. 12 619 98 00,
fax 12 619 98 01

19 Lipca 2011

 Informacja prasowa

 

Kraków, 19 lipca 2011

 

InFlavo Kultura wkracza do gry!

 

e-InPost uruchomił platformę promocyjno-sprzedażową dla celebrytów

 

Twórcy InFlavo zaskakują po raz kolejny! Wielokrotnie nagradzana za innowacyjność firma e-InPost z Grupy Integer.pl – lider rynku e-commerce i f-commerce w Polsce – uruchomiła platformę InFlavo Kultura. Nowatorskie i jedyne na świecie rozwiązanie, bazujące na popularności portalu społecznościowego Facebook.com oraz innowacyjnym koncepcie biznesowym i technologii InFlavo, skierowane jest do przedstawicieli świata sztuki, rozrywki, mediów, jak też sportu, nauki i edukacji.

 

Platforma InFlavo Kultura – zakładająca z jednej strony budowanie i podtrzymywanie relacji oraz pozyskiwanie nowych fanów – jest przede wszystkim doskonałym narzędziem umożliwiającym poza promocją także bezpośrednią sprzedaż produktów i usług przez artystów oraz ich wydawców, sportowców czy instytucje kulturalno-oświatowe.

 

Szacowany koszt projektu wynosi kilkaset tysięcy złotych i finansowany jest z ze środków własnych spółki. Grupa Integer.pl zakłada, że platformy InFlavo oraz InFlavo Kultura do końca 2012 roku pozyskają kilka tysięcy aktywnych użytkowników.

 

Rafał Brzoska, prezes zarządu e-InPost z entuzjazmem podchodzi do nowego przedsięwzięcia:„InFlavo Kultura to absolutna nowość na rynku. Konceptbiznesowy oparty jest na działającej z sukcesem od wielu miesięcy platformie sprzedażowej InFlavo, zarządzanej przez spółkę e-InPost z Grupy Integer.pl. Dotychczas nikt nie pomyślał o tym, by w tak prosty sposób wykorzystać potencjał społecznościowy Facebooka łącząc go z opcją „przyjaznej” sprzedaży i bazując jednocześnie na popularności rodzimych gwiazd. Po raz kolejny pokazujemy, że w branży e-commerce i social shopping jest jeszcze wiele nisz, które doskonale potrafimy zagospodarować”.

 

Dzięki komunikacyjno-komercyjnemu charakterowi platformy InFlavo Kultura możliwa będzie nie tylko sprzedaż książek, obrazów, płyt czy wszelkiego rodzaju gadżetów. To również niestandardowy kanał dystrybucji zaproszeń i biletów na wydarzenia kulturalne bądź sportowe, pozwalający jednocześnie na szerokie rozpowszechnianie informacji na ich temat. Platforma pozwala także na prowadzenie - za pośrednictwem dedykowanego fan page’a na Facebooku - akcji specjalnych, w tym: promocji koncertów, kampanii poprzedzających wydanie płyty czy publikację książek.

 

„Bez wątpienia InFlavo Kultura jest projektem, który wyprzedza polskie realia biznesowe. Zakładamy jednak, że platforma spotka się z dużym zainteresowaniem nie tylko artystów, ale pozwoli również instytucjom kulturalnym, sportowym czy oświatowym – szczególnie tym z sektora publicznego - unowocześnić swój wizerunek. O ile komercyjne placówki wiedzą, że promocja jest kluczem do podnoszenia sprzedaży i bezustannie szukają nowych form komunikacji z rynkiem, to często barierą okazuje się sposób i kanał dotarcia do potencjalnych klientów. InFlavo Kultura ten problem rozwiązuje, oferując potencjał marketingowy i jednocześnie sprzedażowy mediów społecznościowych”– zapewnia Rafał Brzoska.

 

Dodatkowo - dzięki integracji sklepów bazujących na platformie InFlavo z Paczkomatami InPost – wymarzony gadżet z autografem gwiazdy, płyta z muzyką czy filmem, bilet na koncert bądź mecz może być w zasięgu ręki zaledwie w ciągu 24 godzin. Z kolei – co ucieszy szczególnie niecierpliwych miłośników twórczości danego artysty – premierowe wydania płyt i książek dostępne będą w Paczkomatach InPost już sekundę po północy w dniu premiery, czyli około 10 godzin szybciej niż w renomowanych salonach muzycznych czy księgarniach.

 

Zalety platformy InFlavo Kultura:

 

  • prostota obsługi:konfiguracja i użytkowanie sklepu są w pełni intuicyjne
  •  

  • brak konieczności dokonywania rejestracji przez użytkowników przeglądających sklep
  •  

  • rozbudowany panel administracyjny - szerokie możliwości dodawania i edycji produktów (galeria zdjęć, cechy produktów, itp.)
  •  

  • możliwość automatycznego importowania oferty produktowej z plików XML w przypadku posiadania „tradycyjnego” e-sklepu, znajdującego się na stronie WWW umożliwiającej transfer danych dotyczących asortymentu, jak również zintegrowania sklepu InFlavo Kultura ze zwykłym sklepem internetowym przez dostarczane API
  •  

  • pełna obsługa kodów rabatowych, stanowiących doskonałą formę promocji skierowanej do fanów
  •  

  • zintegrowany system wysyłki zintegrowany z siecią innowacyjnych Paczkomatów InPost
  •  

  • zaimplementowany system obsługi płatności elektronicznych (DotPay)
  •  

  • automatyczna promocja produktów na fanpage
  •  

  • możliwość indywidualnego zdefiniowania elementów graficznych
  •  

  • stale poszerzany pakiet atrakcyjnych usług dodatkowych takich, jak: bezpłatne miniaplikacje dla Facebooka, rewolucyjny widget InFlavo czy wersja mobilna na urządzenia przenośne

 

Więcej informacji o InFlavo Kultura: www.inflavo.pl/kultura oraz www.inflavo.com/culture

Nasze marki

  • InpostInpost
  • Inpost PaczkomatyInpost Paczkomaty
  • Inpost FinanseInpost Finanse
  • easypackeasypack