Kontakt

Kontakt

INTEGER.pl SA
ul. Wielicka 28,
30-552 Kraków

tel. 12 619 98 00,
fax 12 619 98 01

24 Marca 2011

 Kraków, 24 marca 2011

 

InFlavo wprowadza flash widget!

 

Twórcy InFlavo nie przestają zaskakiwać. Kilka tygodni po wprowadzeniu do oferty darmowych miniaplikacji, firma e-InPost udostępniła widget – kolejne narzędzie podnoszące efektywność działań w branży f-commerce. Nowa usługa, podobnie jak pozostałe produkty firmy, będzie oferowana bezpłatnie dla osób indywidualnych i firm prowadzących sklep bazujący na platformie InFlavo.

 

Widget – innowacyjne rozwiązanie sprzedażowo-promocyjne – umożliwia przede wszystkim:

  • dotarcie z ofertą do sieci znajomych osób śledzących fanpage firmy (często aktywnych liderów opinii) oraz otwarcie nowego kanału promocji i sprzedaży
  • wzmocnienie lojalności dotychczasowych klientów
  • komentowanie przez fanów i ich znajomych udostępnianych produktów
  •  

Widget warto wykorzystywać z jeszcze jednego powodu – oferta proponowana przez osobę z kręgu znajomych jest zdecydowanie bardziej przekonująca i spotyka się z przychylnym przyjęciem ze strony potencjalnych klientów.

 

„Znane od lat formy promocji, polegające na informowaniu w tradycyjny sposób potencjalnych klientów o produktach i ich zaletach, przestały być atrakcyjne w dobie dynamicznego rozwoju sektora e-commerce i f-commerce. Dzięki rewolucji, jaka za sprawą Facebooka stała się udziałem nas wszystkich, działania promocyjne nie mogą ograniczać się jedynie do reklamy lecz wymagają umożliwienia interakcji z fanami. Co więcej, w przypadku widgeta oferta sklepu dociera do odbiorców za pośrednictwem ich znajomych, a to dodatkowo wzmacnia jej wartość i zachęca do dokonania zakupu– twierdzi Jarosław Armada, odpowiedzialny za marketing InFlavo.

 

Widget – pionierskie rozwiązanie dedykowane branży f-commerce, wprowadzone przez e-InPost – pozwala klientom posiadającym sklep na platformie InFlavo generować małe, flashowe okienka przypominające udostępniany na Facebooku materiał wideo. Można je z łatwością umieścić na fanpage’u firmy tak, aby skupieni wokół marki fani w prosty i wygodny sposób dzielili się z innymi informacjami na temat produktów oraz mogli dokonywać zakupów nawet bez konieczności wchodzenia na stronę sklepu.

 

Do charakterystycznych cech widgeta, podobnie jak wszystkich produktów InFlavo, należy łatwość obsługi – aby wypromować produkt wystarczy kliknąć przycisk generujący widget, dodać wybrane przedmioty i zamieścić na tablicy swojego sklepu. Kolejny krok należy już do fanów – udostępniając widget, rozpowszechniają informacje na temat oferowanych produktów.

 

Jak podsumowuje Viren Bhandari, zarządzający e-InPost: „Nasza propozycja doskonale wpisuje się w najnowsze trendy marketingowe i jest świetnym uzupełnieniem tradycyjnej reklamy zarówno dla małych, jak i dużych sklepów. Widget to narzędzie, za pomocą którego sklep może wystawić produkty z dużymi rabatami i zgromadzić fanów, dzięki czemu wzrasta rozpoznawalność marki, co z kolei wpływa na liczbę składanych zamówień”.

InFlavo: http://www.inflavo.pl

Nasze marki

  • InpostInpost
  • Inpost PaczkomatyInpost Paczkomaty
  • Inpost FinanseInpost Finanse
  • easypackeasypack