Kontakt

Kontakt

INTEGER.pl SA
ul. Wielicka 28,
30-552 Kraków

tel. 12 619 98 00,
fax 12 619 98 01

09 Października 2009

InPost obchodzi Światowy Dzień Poczty

Nowatorskie podejście do biznesu lekarstwem na monopol Poczty Polskiej

InPost - największy, niezależny operator pocztowy - podsumowuje swoje dokonania na krajowym rynku pocztowym przy okazji Światowego Dnia Poczty i dziękuje wszystkim klientom za okazane zaufanie. Na koniec 2008 roku firma podwoiła udział w rynku pocztowym do 2%, a w 2009 przewiduje jego wzrost do 6%. Operator świadczy usługi w oparciu o 800 Punktów Obsługi Klienta oraz 109 oddziałów regionalnych w 198 miastach Polski. Ponad 3000 listonoszy InPost dostarcza 6 mln listów miesięcznie, a paczki doręczane za pośrednictwem firmy trafiają do 150 paczkomatów w całym kraju!

Głównym założeniem działalności InPost jest nowatorskie podejście do biznesu i umiejętność przewidywania trendów. W efekcie, firma w ciągu niespełna trzech lat działalności udostępniła swoim klientom takie innowacyjne rozwiązania, jak:

  • Paczkomaty 24/7 (2009 rok)
  • Śledzenie przesyłek on-line (2007 rok)

Najnowocześniejsze rozwiązanie InPost Paczkomaty 24/7 - to system skrytek pocztowych, podobnych w obsłudze do bankomatów, z których możliwy jest odbiór przesyłki o dowolnej, dogodnej dla adresata porze, 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Z okazji Światowego Dnia Poczty InPost obniża o 30% ceny wysyłki paczek do paczkomatów!

GABARYTWymiary paczekStara cenaNowa cena*
A80 x 380 x 6409,50 zł6 zł
B190 x 380 x 64011,50 zł9 zł
C410 x 380 x 64014,50 zł11 zł

*Obowiązuje od 12.10.2009 do 31.12.2009

"Komercjalizacja Poczty Polskiejoznacza początek pewnego kierunku zmian w sektorze usług pocztowych, do którego InPost przygotowuje się już od 2006 roku. Postanowiliśmy nie czekać do momentu pełnego otwarcia rynku - ofensywę rozpoczęliśmy znacznie wcześniej, uzyskując znakomite efekty. Wkrótce firma będzie obchodzić 3. urodziny i - mimo krótkiej historii - może się pochwalić wieloma sukcesami. Liczne nagrody, w tym najważniejsza - dwukrotnie zdobyta statuetka TERAZ POLSKA oraz efektywnie wykorzystane środki unijne to przykłady osiągnięć, które budują wysoką pozycję spółki. Dodatkowo, postępujące zmiany w strukturze sektora pocztowego pozwalają formułować optymistyczne prognozy na przyszłość" mówi Rafał Brzoska, prezes zarządu InPost Nowoczesna Poczta.

Elastyczne podejście do biznesu i klienta pozwala InPost na skuteczny rozwój na rynku usług pocztowych, mimo monopolu Poczty Polskiej. Operator systematycznie zwiększa liczbę doręczanych przesyłek. W styczniu 2008 roku firma dostarczyła 1,5 mln listów, w grudniu natomiast 3,5 mln, a w czerwcu 2009 roku już ponad 6 mlnDo końca roku InPost planuje doręczać 9-10 mln listów miesięcznie.

Atrakcyjne ceny przy zachowaniu wysokiej jakości usług, jak również szeroka oferta produktowa sprawiają, że z dnia na dzień rośnie zainteresowanie usługami świadczonymi przez InPost. Wdrażanie nowoczesnych, niespotykanych dotąd na polskim rynku rozwiązań, gwarantuje operatorowi stały wzrost udziałów w rynku. Firma planuje kolejne innowacyjne przedsięwzięcia, wśród których znajdą się poczta hybrydowapłatności sms czy awizomaty.

"Światowy Dzień Poczty to doskonała okazja do podsumowań.To też moment sprzyjający merytorycznej ocenie funkcjonowania rynku pocztowo-kurierskiego w Polsce. Obszar, w którym działamy, wymaga wdrożenia jeszcze wielu rozwiązań.Przy okazji obchodzonego świętaoraz zbliżającego się jubileuszu InPost, chciałbym życzyć wszystkim operatorom działającym w tym sektorze, aby dalszy proces upublicznienia Poczty przebiegał sprawnie, stwarzając wszystkim optymalne warunki do zdrowej konkurencji" - dodaje Rafał Brzoska.

Najważniejsze wydarzenia w InPost w okresie styczeń - wrzesień 2009 roku:

III kwartał 2009 roku:

  • InPost: umowa ze spółką pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne na wyłączną dystrybucję książek telefonicznych pkt.pl do gospodarstw domowych i firm na terenie całego kraju. Kontrakt został podpisany na 3 lata;
  • InPost: długoterminowa umowa z jednym z największych koncernów handlowych na świecie obejmująca świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek w obrocie krajowym. Wartość współpracy szacowna w okresie 5 lat wyniesie 60 mln zł;
  • InPost: aneks do umowy z wiodącym operatorem sieci kablowej na przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek w obrocie krajowymWartość bezterminowo przedłużonego kontraktu w okresie 5 lat wyniesie ok. 9 mln zł;
  • Projekt 01: realizacja programu Projekt01, pre-launchującego usługę Paczkomaty 24/7. Pozyskanie grupy aktywnych internautów testujących nowe rozwiązanie.

II kwartał 2009 roku:

  • InPost: umowa z PGE Łódzkim Zakładem Energetycznym obejmująca świadczenie pełnego pakietu usług pocztowych. Wartość kontraktu podpisanego na rok wynosi 1,2 mln zł;
  • InPost: godło TERAZ POLSKA w kategorii Najlepsze Usługi za usługę śledzenie przesyłek on-line;
  • InPost: start usługi Paczkomaty 24/7. Automaty umożliwiają samodzielny odbiór zakupów dokonanych on-line możliwy 24h/7, bez kolejek, w dowolnym czasie i dogodnej lokalizacji. Projekt współfinansowany w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013;
  • InPost: nominacja w międzynarodowym konkursie World Mail Awards 2009 w kategorii WzrostJest to już druga nominacja dla firmy InPost w tym prestiżowym konkursie i jednocześnie jedyna dla polskiego prywatnego operatora pocztowego.

I kwartał 2009 roku:

  • InPost: tytuł "Tego, co zmienia polski przemysłza przełamywanie monopolu na rynku pocztowym;
  • Prezes InPost: Rafał Brzoska Managerem Roku w konkursie "Laury Magellana" za zasługi w kruszeniu monopolu Poczty Polskiej oraz podwojenie udziału rynkowego InPost w 2008 roku.
  • InPost: współpraca z Fibra Hallo w ramach innowacyjnego projektu poczty hybrydowej, będącej połączeniem funkcjonalności poczty elektronicznej oraz tradycyjnych usług pocztowych i poligraficznych;
  • InPost: strategiczna umowa z siecią sprzedaży z branży FMCG.

Zwiększając konkurencyjność i wykorzystując rynki niszowe, które nie zostały dostrzeżone przez narodowego operatora, InPost oczekuje na sprawny proces komercjalizacji, który umożliwi mu swobodę działania, a tym samym zagwarantuje klientom firmy usługi na skalę europejską.

Integer.pl - kolportaż rzetelny

Integer.pl jest liderem na rynku kolportażu reklamowych przesyłek bezadresowych i adresowych. Posiada 109 oddziałów regionalnych i 1 magazyn centralny w Piotrkowie Trybunalskim. Kurierzy Integer.pl dostarczają przesyłki w ponad 500 miastach w Polsce. Średnio miesięcznie firma kolportuje ok. 90 mln sztuk ulotek i druków reklamowych. Dzięki nowoczesnej i rozbudowanej infrastrukturze - dopasowanej do prowadzonej działalności - Integer.pl jest w stanie w ciągu 48 godzin zapewnić wsparcie logistyczne na transport 150 ton materiałów do każdego miejsca w Polsce. Integer.pl współpracuje z największymi sieciami handlowymi w Polsce, takimi jak: Auchan, Elea, Leclerc, Lidl czy Real. Firma świadczy usługi także na rzecz instytucji finansowych i telekomunikacyjnych.

Od października 2007 roku Integer.pl jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Pozyskane z publicznej emisji akcji spółki Integer.pl środki zostały przeznaczone na rozwój i unowocześnianie usług oferowanych przez firmę.

Integer.pl jest zdobywcą statuetki Byka i Niedźwiedzia w kategorii Najlepsza inwestycja w spółkę giełdową w 2008 roku. Wyróżnienie przyznawane przez gazetę "Parkiet" skierowane jest do instytucji i profesjonalistów, którzy przyczyniają się do rozwoju, upowszechniania i poszerzania rynku kapitałowego. Firma jest równieżlaureatem prestiżowej nagrody "Gazele Biznesu" dla dynamicznie rozwijających się spółek krajowych, które osiągają dobre wyniki finansowe i są rzetelnym partnerem w biznesie. Integer.pl otrzymał także "Złotą Nagrodę" jako trzykrotny laureat "Jakości Roku", konkursu organizowanego przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji przy współpracy z Gazetą Prawną. W uzasadnieniu podkreślono nieustanne dążenie do doskonalenia polityki jakościowej firmy.

Integer.pl działa zgodnie z Certyfikatem Jakości ISO 9001.

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie www.integer.pl

Integer.ua:

Spółka Integer.ua rozpoczęła działalność na rynku ukraińskim w styczniu 2009 roku. Firma realizuje usługi w zakresie kolportażu reklamowych druków bezadresowych, przeznaczonego głównie dla klientów biznesowych (instytucjonalnych), w tym m.in. sieci handlowych. Celem strategicznym ukraińskiej spółki jest zdobycie 10-15% udziałów w sektorze kolportażu druków bezadresowych na tym rynku.

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie www.integer.pl

InPost nowoczesna poczta

InPost jest największym niezależnym operatorem pocztowym o zasięgu ogólnopolskimŚwiadczy usługi pocztowe na skalę ogólnokrajową od listopada 2006 roku w obszarze przesyłek o masie powyżej 50 g.

InPost dysponuje własnym zapleczem techniczno-logistycznym umożliwiającym prowadzenie działalności o ogólnopolskim zasięgu. Zgodnie ze strategią rozwojową, do końca 2009 roku firma będzie obecna na terenie całego kraju - w 230 miastach Polski przez sieć 900 Punktów Obsługi Klienta. Priorytetem spółki są inwestycje w nowoczesne technologie. InPost chętnie wprowadza nowe udogodnienia, które mogą przyczynić się do zwiększenia dostępności i jakości świadczonych usług. Wśród nowych usług znajdą się m.in.: Paczkomaty 24/7 czy poczta hybrydowa.

 InPost jest laureatem XIX edycji konkursu TERAZ POLSKAFirmę nagrodzono w kategorii Najlepsze Usługi za śledzenie przesyłek on-line.

 

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie www.inpost.pl, Infolinia: 0 801 400 100

InPost Paczkomaty

InPost Paczkomaty jest najmłodszą spółką wchodzącą w skład Grupy Integer.pl, powołaną do życia w listopadzie 2008 roku. Firma jest odpowiedzialna za zarządzanie projektem i serwisowaniem rewolucyjnych na polskim rynku paczkomatów - sterowanych automatycznie urządzeń, w których możliwy jest odbiór zakupów dokonanych on-line o dowolnej porze przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Dzięki wprowadzeniu nowego rozwiązania przez InPost, większość występujących obecnie wad tradycyjnych usług kurierskich została wyeliminowana, a użytkownicy sieci zyskali profesjonalną i bezpieczną usługę będącą olbrzymim ułatwieniem w ich codziennych e-zakupach.

Więcej informacji znajdą Państwo na stroniewww.projekt01.pl

InPost Finanse

InPost Finanse - spółka należąca do grupy kapitałowej Integer.pl - oferuje usługi finansowo-ubezpieczeniowe dla klientów indywidualnych oraz masowych. Budowa sieci odbywa się w oparciu o dotychczasowe Punkty Obsługi Klienta InPost, przejęcia istniejących punktów w małych sieciach franczyzowych oraz wykorzystanie istniejących punktów kasowych, np.: spółdzielni mieszkaniowych, wodociągów, gazowni, zakładów energetycznych, itp.

Usługi oferowane w ramach InPost Finanse to m.in.: wpłaty za rachunki (np. za media), nadawanie przekazów pieniężnych krajowych i zagranicznych, sprzedaż produktów niematerialnych oraz sprzedaż prostych produktów pośrednictwa finansowego: ubezpieczenie, pożyczka, karta kredytowa, itp.

Ponadto, spółka świadczy usługi outsorcingowe skierowane do banków oraz instytucji finansowych. W ramach specjalnej oferty InPost Finanse proponuje także klientom indywidualnym sprzedaż produktów bankowych i pożyczkowych za pośrednictwem listonoszy spółki InPost.

Klienci InPost Finanse mogą korzystać z usług firmy w 100 Punktach Obsługi Klienta.

Więcej informacji znajdą Państwo na stroniewww.infinanse.pl

InPost Logistyka

Działalność spółki InPost Logistyka związana jest z procesami logistycznymi (magazynowanie, transport, sortownie) w obrębie całej Grupy kapitałowej Integer.pl. Spółka odpowiada m.in. za funkcjonowanie centrum logistycznego-w Piotrkowie Trybunalskimoptymalizację kosztów z tym związanych oraz współpracuje z podmiotami zewnętrznymi w zakresie zabezpieczania i plombowania przesyłek.

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie www.inpost.pl, Infolinia: 0 801 400 100

Nasze marki

  • InpostInpost
  • Inpost PaczkomatyInpost Paczkomaty
  • Inpost FinanseInpost Finanse
  • easypackeasypack