Kontakt

Kontakt

INTEGER.pl SA
ul. Wielicka 28,
30-552 Kraków

tel. 12 619 98 00,
fax 12 619 98 01

09 Maja 2007

InPost otwiera cztery nowe oddziały

Firma InPost - pierwszy niezależny operator pocztowy o zasięgu ogólnokrajowym, należący do grupy kapitałowej INTEGER.pl SA - zgodnie z planami rozwojowymi firmy intensywnie rozwija sieć obsługi w całej Polsce. Spółka obsługuje rynek przesyłek pocztowych adresowych o masie powyżej 50g.  Zgodnie z zakładaną strategią od początku 2007 roku uruchomiono już siedem nowych oddziałów - trzy w Małopolsce i cztery na Śląsku, a w maju ruszyły cztery kolejne - dwa w Małopolsce i dwa na Śląsku. Lista miast obsługiwanych przez InPost powiększyła się o: Libiąż, Wadowice, Wojkowice i Zebrzydowice. Klienci InPost mogą korzystać z usług firmy w 90 miastach Polski poprzez sieć 800 Punktów Obsługi Klienta, z czego 4 znajdują się w obrębie nowo powstałych oddziałów.

InPost jest pierwszą w Polsce firmą oferującą usługi pocztowe w całej Polsce za pośrednictwem własnych komórek organizacyjnych. Spółka kieruje swoją ofertę do Klientów korporacyjnych, jak i indywidualnych.

Zgodnie z prognozami rozwojowymi, do końca 2007 roku zostanie utworzonych 1000 Punktów Obsługi Klienta w 110 miastach w całym kraju. Wszystkie przesyłki realizowane przez InPost przyjmowane są w Punktach Obsługi Klienta lub w siedzibie Klienta i dostarczane bezpośrednio pod wskazany adres przez listonoszy InPost. Zgodnie ze standardami pracy, pod nieobecność adresata listonosze pozostawiają awizo z informacją o korespondencji do odbioru.

Rozwiązaniem autorskim wprowadzonym przez firmę jest wykorzystywanie kopert InPost przy obsłudze korespondencji. Zakup koperty jest równoznaczny z uiszczeniem opłaty za korespondencję. Korzystając z usług InPost nie ma potrzeby kupowania i naklejania znaczków pocztowych. Koperty są do nabycia w Punktach Obsługi Klienta, bądź na specjalne zamówienie są dostarczane przez ubranych w charakterystyczne żółte kamizelki listonoszy InPost we wskazane miejsce.

„Propozycją naszej firmy są zupełnie nowe, kompleksowe usługi pocztowe odpowiadające wysokim wymaganiom Klientów. Duże zainteresowanie naszą ofertą, tak ze strony klientów biznesowych, jak i indywidualnych sprawia, że systematycznie rozszerzamy sieć Punktów Obsługi Klienta o kolejne nowe miasta. Dążymy do tego, by być jak najbliżej Klientów oferując im przede wszystkim terminowość, wysoką jakość serwisu i atrakcyjne ceny” - mówi Rafał Brzoska, Prezes Zarządu Spółki.

Obecnie InPost  oferuje pięć produktów pocztowych.
  • List zwykły - deklarowany termin doręczenia:  3 dni
  • List polecony ekspresowy - deklarowany termin doręczenia: 2 dni od daty nadania (gdy został nadany do 15.00)
  • List polecony ekspresowy za zwrotnym potwierdzeniem odbioru - deklarowany termin doręczenia: 2 dni  (gdy został nadany do15.00) + 2 dni na zwrotne potwierdzenie odbioru 
  • Paczka kurierska do 5 kg - deklarowany termin doręczenia: 2 dni od daty nadania (gdy została nadana do 15.00)
  • Pełna obsługa korespondencji codziennej (kopertowanie, adresowanie, nadawanie, odbiór korespondencji)
  • Kompleksowy obrót dokumentami pomiędzy firmamiw ciągu 72 godzin.

 InPost kieruje swoją ofertę przede wszystkim do klientów instytucjonalnych, którzy generują ok. 70% zleceń. Stała współpraca z InPost oznacza dla Klientów oszczędności od 10% do 70% kosztów dystrybucji. W ramach bieżącej obsługi zamówień masowych (powyżej 20 000 listów miesięcznie) firma oferuje również:

  • kontrolę adresów i przekazywanie zmienionych danych adresatów
  • pełną informację zwrotną do nadawcy dotyczącą realizacji zlecenia
  • stworzenie bazy danych z nieskutecznymi adresami
  • na każdym etapie wykonywania zlecenia – śledzenie przesyłek poprzez system GPSS

Terminy i ceny usług InPost:

Produkt

Deklarowany termin doręczenia

Cena

List zwykły

3 dni od daty nadania

1,22 (1 zł netto)

List polecony ekspresowy

2 dni od daty nadania (gdy został nadany do 15.00)

1,83 (1,50 zł netto)

List polecony ekspresowy za zwrotnym potwierdzeniem odbioru

2 dni (gdy został nadany do 15.00) oraz 2 dni na zwrotne potwierdzenie odbioru

3,05 (2,50 zł netto)

Paczka kurierska do 5 kg

2 dni od daty nadania (gdy została nadana do 15.00)

12,18 (9,99 zł netto)

InPost - wychodząc naprzeciw trudnościom związanym z obowiązkową wymianą skrzynek pocztowych - rozszerzył swoją ofertę o świadczenie usług związanych z produkcją i montażem Euroskrzynek. InPost oferuje swoim Klientom produkty wysokiej jakości odpowiadające standardom technicznym obowiązującym w Unii Europejskiej. Konkurencyjna oferta cenowa firmy sprawia, że jednostkowy koszt zakupu skrzynki dla jednego mieszkania wraz z jej montażem wynosi 39 PLN netto. Ponadto przy każdym dużym zleceniu przygotowywana jest każdorazowo specjalna propozycja cenowa.

Firma InPost należy do grupy kapitałowej INTEGER.pl

Infolinia: 0 801 400 100

Informacje dodatkowe

INTEGER.plSA jest liderem na rynku kolportażu reklamowych przesyłek bezadresowych i adresowych. Firma posiada 75 oddziałów regionalnych. Codziennie kurierzy INTEGERA dostarczają przesyłki w ponad 500 miastach w Polsce. Na rzecz spółki pracuje łącznie 7300 osób. Średnio miesięcznie firma kolportuje od  50 do 70 mln sztuk ulotek i druków reklamowych. INTEGER.pl SA posiada tytuł „Jakość Roku 2006” przyznany przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji oraz Certyfikat Jakości ISO 9001.

W 2007 roku spółka planuje swój debiut na warszawskiej giełdzie.         

Więcej informacji o firmach znajdą Państwo na stronie www.integer.pl

Nasze marki

  • InpostInpost
  • Inpost PaczkomatyInpost Paczkomaty
  • Inpost FinanseInpost Finanse
  • easypackeasypack