Kontakt

Kontakt

INTEGER.pl SA
ul. Wielicka 28,
30-552 Kraków

tel. 12 619 98 00,
fax 12 619 98 01

12 Kwietnia 2007

InPost otwiera nowe oddziały

InPost - pierwszy, niezależny operator pocztowy o zasięgu ogólnokrajowym – intensywnie rozwija sieć obsługi w całej Polsce. Spółka obsługuje rynek przesyłek pocztowych adresowych o masie powyżej 50g.  Zgodnie z zakładaną strategią rozwojową firma uruchomiła w lutym 2007 cztery nowe oddziały - trzy w Małopolsce i jeden na Śląsku. Lista miast obsługiwanych przez InPost powiększyła się o: Kęty, Andrychów, Gorlice oraz Czechowice-Dziedzice. Klienci InPost mogą korzystać z usług firmy w 78 miastach Polski poprzez sieć 1000 Punktów Obsługi Klienta, z czego 6 znajduje się w obrębie nowo powstałych oddziałów.

Spółka kieruje swoją ofertę do Klientów korporacyjnych i indywidualnych. InPost jest pierwszą w Polsce firmą oferującą usługi pocztowe w całej Polsce za pośrednictwem własnych komórek organizacyjnych. Dysponuje zapleczem techniczno-logistycznym umożliwiającym prowadzenie działalności o ogólnopolskim zasięgu.

Zgodnie z prognozami rozwojowymi, do końca 2007 roku zostanie utworzonych 2500 Punktów Obsługi Klienta, a liczba przedstawicielstw wzrośnie w całym kraju do 150. Wszystkie przesyłki realizowane przez InPost są przyjmowane w Punktach Obsługi Klienta lub w siedzibie Klienta i dostarczane bezpośrednio pod wskazany adres przez listonoszy InPost. Zgodnie ze standardami pracy, pod nieobecność adresata listonosze pozostawiają awizo z informacją o korespondencji do odbioru.

Rozwiązaniem autorskim wprowadzonym przez firmę jest wykorzystywanie kopert InPost przy obsłudze korespondencji. Zakup koperty jest równoznaczny z uiszczeniem opłaty za korespondencję. Korzystając z usług InPost nie ma potrzeby kupowania i naklejania znaczków pocztowych. Koperty są do nabycia w Punktach Obsługi Klienta, bądź na specjalne zamówienie są dostarczane przez ubranych w charakterystyczne żółte kamizelki listonoszy InPost we wskazane miejsce.

„Propozycją naszej firmy są zupełnie nowe, kompleksowe usługi pocztowe odpowiadające wysokim wymaganiom Klientów, w tym kopertowanie, adresowanie, nadawanie korespondencji codziennej. Terminowość, jakość serwisu i atrakcyjne ceny determinują filozofię biznesową firmy InPost” – mówi Rafał Brzoska, Prezes Zarządu Spółki.

Obecnie InPost  oferuje pięć produktów pocztowych.
  • List zwykły – termin doręczenia deklarowany:  3 dni
  • List polecony ekspresowy - termin doręczenia deklarowany: 2 dni
  • List polecony ekspresowy za zwrotnym potwierdzeniem odbioru - termin doręczenia deklarowany: 2 dni
  • Paczka kurierska - termin doręczenia deklarowany: 2 dni
  • Pełna obsługa korespondencji codziennej (kopertowanie, adresowanie, nadawanie, odbiór korespondencji)

 InPost kieruje swoją ofertę przede wszystkim do klientów instytucjonalnych, którzy generują ok. 70% zleceń. Stała współpraca z InPost oznacza dla Klientów oszczędności od 10% do 70% kosztów dystrybucji. W ramach bieżącej obsługi zamówień masowych (powyżej 20 000 listów miesięcznie) firma oferuje również:

  • kontrolę adresów i przekazywanie zmienionych danych adresatów
  • przesyłanie zwrotne nie doręczonej przesyłki
  • pełną informację zwrotną do nadawcy dotyczącą realizacji zlecenia
  • stworzenie bazy danych z nieskutecznymi adresami
  • na każdym etapie wykonywania zlecenia – śledzenie przesyłek poprzez system GPS

Terminy i ceny usług InPost:

Produkt

Deklarowany termin doręczenia

Cena

List zwykły

3 dni od daty nadania

1,22 (1 zł netto)

List polecony ekspresowy

2 dni

1,83 (1,50 zł netto)

List polecony ekspresowy za zwrotnym potwierdzeniem odbioru

2 dni

3,05 (2,50 zł netto)

Paczka kurierska do 5 kg

2 dni

12,18 (9,99 zł netto)

Firma InPost należy do grupy kapitałowej INTEGER.pl

Infolinia: 0 801 400 100

Nasze marki

  • InpostInpost
  • Inpost PaczkomatyInpost Paczkomaty
  • Inpost FinanseInpost Finanse
  • easypackeasypack