Kontakt

Kontakt

INTEGER.pl SA
ul. Wielicka 28,
30-552 Kraków

tel. 12 619 98 00,
fax 12 619 98 01

InPost po raz czwarty z Oscarami branży pocztowej!

06 Czerwca 2013

Informacja prasowa
                                                                                                                                                                                                      Warszawa, 6 czerwca 2013

 

InPost po raz czwarty z ‘Oscarami’ branży pocztowej!

 

Zwycięstwo polskiego operatora w międzynarodowym konkursie World Mail Awards 2013 w kategorii ‘Obsługa Klienta’

 

InPost – największy niezależny operator pocztowy, należący do Grupy Integer.pl i dostawca innowacyjnej technologii do odbioru przesyłek 24/7 dla sektora pocztowo kurierskiego – już po raz czwarty zwyciężył w międzynarodowym konkursie World Mail Awards. Tym razem spółka zatriumfowała w kategorii ‘Obsługa Klienta’, wygrywając z takimi firmami, jak: Singapore Post oraz LibanPost. Uroczysta gala wieńcząca 14. edycję World Mail Awards 2013 odbyła się wczoraj w Madrycie.

 

W ramach World Mail Awards 2013 światowej sławy eksperci docenili spółkę InPost za intuicyjny i łatwy w obsłudze system zautomatyzowanych terminali paczkowych, dokładnie odpowiadający na potrzeby klientów.

 

 

„Jestem niezwykle dumny, że już czwarty raz zostaliśmy docenieni przez ekspertów zasiadających w jury konkursu World Mail Awards. Tegoroczne zwycięstwo jest potwierdzeniem słuszności przyjętej przez nas strategii. Jest dowodem na to, że osiągnęliśmy doskonały poziom w zakresie usług pocztowych i oferowanej na rynkach międzynarodowych technologii. InPost skutecznie wyprzedza konkurentów światowych, jeśli chodzi o innowacyjne rozwiązania dostarczania przesyłek. Już teraz coraz więcej międzynarodowych partnerów czerpie z naszego doświadczenia i know-how – bo w tej branży maszyny to tylko część sukcesu. Dla dynamicznego rozwoju kluczowa jest także znajomość rynku e-commerce i preferencji konsumentów – czym niejednokrotnie wygrywamy. To właśnie dlatego możemy rozwijać sieć Paczkomatów InPost tak szybko i efektywnie” – mówi Rafał Brzoska, prezes zarządu InPost.

 

 

Spółka InPost do tej pory trzykrotnie została nagrodzona w międzynarodowym konkursie World Mail Awards: w 2011 roku w kategoriach: ‘E-commerce’ oraz ’Innowacje’, natomiast w 2010 w kategorii ‘Wzrost’.

 

„To co wyróżnia naszą usługę od innych oferowanych na globalnym rynku to właśnie kreowane przez nas unikalne doświadczenia klientów, które nie jest przypadkowe lecz wypracowane w oparciu i analizy zachowań konsumentów z kilkunastu krajów. Sprawdziliśmy, że skłonność do rekomendacji w przypadku Paczkomatów InPost wynosi 98% – to najwyższy wskaźnik nie tylko w branży pocztowej, ale globalnie. Usługa uważana za wzór, czyli Amazon, ma skłonność rekomendacji na poziomie 84%. Wygrywamy prostotą i szybkością. Odbiór paczki dzięki zastosowaniu technologii mobilnych i kodów QR wynosi zaledwie 7 sekund. Jeszcze przed rokiem mówiliśmy o 17 sekundach. Teraz pobiliśmy kolejny rekord! We keep it simple! To nasza misja, która została doceniona przez międzynarodowe gremium” – dodaje Rafał Brzoska, prezes zarządu InPost.

 

Międzynarodowa ekspansja Paczkomatów InPost rozpoczęła się w 2011 roku – obecnie Paczkomaty® InPost działają w 14 krajach w różnych modelach (pod marką własną lub partnera): m.in. w: Arabii Saudyjskiej, Australii, Chile, Irlandii, na Cyprze, Litwie, Łotwie, Słowacji i Ukrainie, w Estonii, Czechach, Polsce, Rosji i Wielkiej Brytanii. W marcu 2013 Grupa Integer.pl zainicjowała działalność paczkomatów na Ukrainie. Równolegle spółka podpisała umowę na wyłączność z InTime, wiceliderem słowackiego rynku kurierskiego w sektorze B2C oraz IN TIME – wiodącym graczem na czeskim rynku kurierskim B2B. Pod koniec kwietnia 2013 Grupa Integer.pl weszła z Paczkomatami na rynek brytyjski. Łączony model biznesowy - oparty na otwartej współpracy z partnerami, połączonej z aktywną sprzedażą własną – będzie wdrażany na kolejnych rynkach, na których rozwijana będzie sieć urządzeń do całodobowego nadawania i odbierania przesyłek. Plany w tym zakresie na 2013 rok obejmą – poza Wielką Brytanią - m.in. Francję, Węgry, Turcję, Norwegię i Szwecję, a całościowo inwestycje w rozwój sieci szacowane są nawet na miliard euro w ciągu 5 lat. Ponadto, w ciągu najbliższych dwóch lat Paczkomaty InPost mogą pojawić się również w obu Amerykach, a potem także w Azji.

 

Więcej informacji na www.inpost.pl, www.inpost24.com.

Nasze marki

  • InpostInpost
  • Inpost PaczkomatyInpost Paczkomaty
  • Inpost FinanseInpost Finanse
  • easypackeasypack