Kontakt

Kontakt

INTEGER.pl SA
ul. Wielicka 28,
30-552 Kraków

tel. 12 619 98 00,
fax 12 619 98 01

InPost promuje e-handel na konferencji e-commerceStandard 2009

18 Września 2009

InPost promuje e-handel na konferencji e-commerceStandard 2009

InPost - największy niezależny operator pocztowy o zasięgu ogólnokrajowym, należący do grupy kapitałowej Integer.pl - promuje aktywne uczestnictwo w ogólnopolskiej debacie na temat rynku e-commerce oraz perspektyw jego rozwoju. Podczas konferencji e-commerceStandard 2009, odbywającej się w dniach 17-18 września, prezes zarządu spółki, Rafał Brzoska wygłosił prelekcję: "Projekt 01 - doświadczenia z pre-launchu usługi Paczkomaty 24/7". Organizatorem dwudniowego spotkania jest Internet Standard. Wydarzenie odbywa się w budynku Agory przy ul. Czerskiej 8/10 w Warszawie.

Celem prezentacji było przedstawienie zupełnie nowego, niespotykanego dotąd na polskim rynku rozwiązania kurierskiego wprowadzonego na potrzeby rynku e-commerce. Usługa Paczkomaty 24/7 zapewnia samodzielny odbiór zakupów dokonanych online 24h/7 oraz skraca czas oczekiwania na przesyłkę. Prezes Rafał Brzoska opisał działania związane z przygotowaniami do komercyjnego wdrożenia paczkomatów w ramach Projektu 01. Zaprezentował również zasady funkcjonowania systemu oraz zalety innowacyjnego rozwiązania zarówno dla klientów, jak i e-sprzedawców.

"Rynek handlu internetowego w Polsce jest rynkiem rozwojowym, dlatego wystarczy dostrzec i wykorzystać istniejące w nim nisze. InPost - jako Nowoczesna Poczta - skupia się na elastycznym, wyprzedzającym trendy podejściu do prowadzonego biznesu. Staramy się - mając na względzie komfort klientów oraz efektywność i opłacalność realizowanych przedsięwzięć - proponować innowacyjne rozwiązania na skalę europejską. W e-rynku upatrujemy olbrzymie możliwości, a e-commerceStandard 2009 to doskonała okazja do wymiany wiedzy i doświadczeń między ekspertami w tym zakresie" - powiedział Rafał Brzoska, prezes zarządu InPost.

 Projekt 01 to rewolucyjne przedsięwzięcie w zakresie e-zakupów i przesyłania paczek w Polsce. Jego celem jest skupienie społeczności wokół usługi Paczkomaty 24/7. 10 000 Internautów, którzy często i chętnie kupują w sieci, razem testują i współtworzą najwygodniejszą, najszybszą i najłatwiejszą usługę przesyłania paczek. W zamian otrzymują szereg bonusów, w tym darmowe odbieranie e-zakupów z automatów InPost. Projekt 01 pozwala ponadto na zbudowanie świadomości usługi przed komercyjnym startem. Buduje grono ambasadorów, którzy promują nowe rozwiązanie zarówno w trakcie trwania testu, jak i po jego zakończeniu.

Kluczowe założenie 3. edycji konferencji e-commerceStandard 2009 to dyskusja o stanie i rozwoju polskiego e-handlu. Tematem przewodnim tegorocznego wydarzenia są strategie biznesowe w okresie spowolnienia gospodarczego. W spotkaniu udział bierze ponad 180 uczestników, wśród których znaleźli się:

  • właściciele sklepów internetowych oraz tradycyjnych planujący uruchomienie e-biznesu
  • osoby prowadzące działalność handlową w sieci bądź poza nią
  • specjaliści planujący strategię rozwoju dla sklepu internetowego
  • autorzy tworzący nowe rozwiązania dla handlu elektronicznego
  • osoby zainteresowane poszerzeniem e-sprzedaży o nowe kanały.

Program konferencji zakłada prezentację e-liderów, nowych rozwiązań technologicznych i logistycznych na rynku e-commerce oraz najciekawszych przedsięwzięć niszowych. Uczestnicy spotkania mogą przyjrzeć się skutecznym programom lojalnościowym, efektywnym formom reklamy oraz poznać sprawdzone sposoby na zwiększenie częstotliwości zakupów przez ich klientów.

Główne tematy poruszane podczas e-commerceStandard 2009:

  • Ocena bieżącej sytuacji na rynku e-commerce
  • Perspektywy rozwoju oraz zagrożenia związane z handlem w sieci
  • Narzędzia wykorzystywane do zwiększania sprzedaży
  • Charakterystyka dzisiejszego e-klienta
  • Wyzwania polskich przedsiębiorców w sieci
  • Jak zwiększyć częstotliwość dokonywania zakupów?
  • Na jakie systemy płatności postawić?
  • Jak przyciągnąć nowych klientów i zachęcać do robienia zakupów online?
  • Lepsza monetyzacja: przedsprzedaż, cross selling i up selling
  • Jak zwiększyć konkurencyjność własnego sklepu?
  • Skuteczne programy lojalnościowe
  • Jak zwiększyć zaufanie i bezpieczeństwo zakupów w sieci?
  • Budowa i udoskonalanie e-sklepu.

InPost aktywnie uczestniczy w ogólnopolskich debatach na temat rozwoju rynku usług pocztowo-kurierskich w Polsce i związanego z nim sektora e-commerce. W dniu 23 września 2009 prezes zarządu spółki wygłosi prelekcję na spotkaniu przedstawicieli krajowego sektora pocztowego "Rynek usług pocztowych w Polsce 2009", a w dniach 23-25 września 2009 Marcin Bosacki, business development manager będzie promować innowacyjne rozwiązania kurierskie na potrzeby e-handlu podczas konferencji InternetBeta2009 w Rzeszowie.

Informacje o Grupie Integer.pl:
Integer.plSA jest liderem na rynku kolportażu reklamowych przesyłek bezadresowych i adresowych. Firma posiada 75 oddziałów regionalnych, 15 magazynów centralnych spełniających wszelkie wymagania transportowe, 42 magazyny regionalne i 91 punktów przeładunkowych, a kurierzy Integera dostarczają przesyłki w ponad 500 miastach w Polsce. Na rzecz spółki pracuje łącznie 7300 osób. Średnio miesięcznie firma kolportuje od 65 do 75 mln sztuk ulotek i druków reklamowych. Dzięki nowoczesnej i rozbudowanej infrastrukturze - dopasowanej do prowadzonej działalności - Integer.pl gwarantuje w ciągu 48 godzin wsparcie logistyczne na transport 150 ton materiałów do każdego miejsca w Polsce.

Integer.pl współpracuje z największymi sieciami handlowymi w Polsce, takimi jak: Auchan, Elea, Leclerc, Lidl, Plus Discount czy Real.

Firma jest laureatem prestiżowej nagrody "Gazele Biznesu". Wyróżnienia otrzymują dynamicznie rozwijające się spółki krajowe, które osiągają dobre wyniki finansowe i są rzetelnym partnerem w biznesie. Firma jest także dwukrotnym laureatem programu "Jakość Roku 2006" i "Jakość Roku 2007"  w kategorii "Usługi". Integer.pl posiada również Certyfikat Jakości ISO 9001.

Więcej informacji o firmach znajdą Państwo na stronach www.integer.pl

InPost Usługi Pocztowe jest największym niezależnym operatorem pocztowym o zasięgu ogólnopolskim, należącym do grupy kapitałowej Integer.pl, notowanej od 2007 roku na GPW. InPost świadczy usługi pocztowe na skalę ogólnokrajową od listopada 2006 roku w obszarze przesyłek o masie powyżej 50 g.

InPost dysponuje własnym zapleczem techniczno-logistycznym umożliwiającym prowadzenie działalności o ogólnopolskim zasięgu. Obecnie spółka posiada swoje przedstawicielstwa w wielu miastach na terenie całej Polski. Zgodnie ze strategią rozwojową, do końca 2008 roku firma będzie obecna na terenie całego kraju - w 200 miastach Polski przez sieć 800 Punktów Obsługi Klienta. Cele strategiczno-rozwojowe InPost zakładają ponadto wprowadzanie 5 nowych usług rocznie.Docelowo - w 2008 roku - spółka będzie dysponować paletą 15 produktów z branży pocztowej i wprowadzi obsługę przesyłek międzynarodowych. Wśród nowych usług znajdą się także: paczka pobraniowa czyusługi ukierunkowane na e-handel.

InPost jest laureatem XVIII edycji konkursu TERAZ POLSKA. Firmę nagrodzono w kategorii Najlepsze Usługi za całokształt działań prowadzonych na rynku pocztowym..

 

www.inpost.pl, Infolinia: 0 801 400 100

InPost Finansew 50, 2% należy do Grupy Kapitałowej Integer.pl. Pozostałe udziały posiada AQMET Nowiński sp. jawna.

Firma oferuje usługi finansowe dla klientów indywidualnych oraz masowych. Budowa sieci odbywa się w oparciu o dotychczasowe Punkty Obsługi Klienta InPost, przejęcia istniejących punktów w małych sieciach franczyzowych oraz wykorzystanie istniejących punktów kasowych, np.: spółdzielni mieszkaniowych, wodociągów, gazowni, zakładów energetycznych, itp.

Usługi oferowane w ramach InPost Finanse to m.in.: wpłaty za rachunki (np. za media), nadawanie przekazów pieniężnych krajowych i zagranicznych, sprzedaż produktów niematerialnych oraz sprzedaż prostych produktów pośrednictwa finansowego: ubezpieczenie, pożyczka, karta kredytowa, itp.

Ponadto, spółka świadczy usługi outsorcingowe skierowane do banków oraz instytucji finansowych. W ramach specjalnej oferty InPost Finanse proponuje także klientom indywidualnym sprzedaż produktów bankowych i pożyczkowych za pośrednictwem listonoszy spółki InPost.

Docelowo, dzięki połączeniu zakresu usług pocztowych i pośrednictwa finansowego, klient indywidualny będzie miał możliwość dokonania wpłat pieniężnych, opłat za rachunki, itp. również w miejscu zamieszkania korzystając z usług listonosza.

Więcej informacji o firmach znajdą Państwo na stronachwww.infinanse.pl

Paczkomaty 24/7 to rewolucyjne na polskim rynku rozwiązanie umożliwiające nadanie przesyłki przy znajomości wyłącznie adresu e-mail odbiorcy. Najnowszausługa InPost umożliwia odbiór paczki w wybranym miejscu i o dowolnej godzinie przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Ponadto, jest  to atrakcyjne rozwiązanie dla wszystkich osób oczekujących na optymalizację procesu świadczenia usług kurierskich. Dzięki wprowadzeniu nowego projektu InPost, większość występujących obecnie wad tradycyjnych usług kurierskich zostanie wyeliminowana, a użytkownicy sieci zyskają profesjonalną i bezpieczną usługę będącą olbrzymim ułatwieniem w ich codziennych e-zakupach.

Wprowadzenie usługi Paczkomaty 24/7 na rynek wspiera Projekt 01. Jego celem jest skupienie e-społeczności wokół innowacyjnej usługi. Projekt 01 tworzą aktywni internauci, którzy kupując lub sprzedając on-line wspólnie kreują nową erę e-zakupów. W akcji udział weźmie 10.000 osób, które wyślą swoje zgłoszenie i pomyślnie przejdą weryfikację. Dzięki temu jako pierwsi będą mogli poznać najnowocześniejszą usługę wysyłkową w Europie.

Więcej informacji o projekcie znajdą Państwo na stronachwww.projekt01.pl

Nasze marki

  • InpostInpost
  • Inpost PaczkomatyInpost Paczkomaty
  • Inpost FinanseInpost Finanse
  • easypackeasypack