Kontakt

Kontakt

INTEGER.pl SA
ul. Wielicka 28,
30-552 Kraków

tel. 12 619 98 00,
fax 12 619 98 01

InPost: punkt pocztowy w każdej kancelarii

03 Marca 2014

Informacja prasowa                                                                                                                                                                                                                       3 marca 2014 roku

 

InPost: punkt pocztowy w każdej kancelarii

 

 

InPost wprowadza innowacyjną usługę SmartLex, która umożliwi adwokatom i radcom prawnym utworzenie indywidualnego punktu pocztowego we własnej kancelarii pozwalającego na nadawanie i odbieranie przesyłek przez 24 godziny 7 dni w tygodniu bez konieczności wychodzenia z biura. Dzięki współpracy InPost z PGP SA uzyskają oni także na miejscu dostęp do poczty awizowanej. Nadawanie korespondencji w usłudze SmartLex będzie najtańsze na rynku.

 

„Wprowadzamy nową jakość usług pocztowych. Oferta SmartLex, czyli indywidualny punkt pocztowy, kierowana jest do właścicieli kancelarii prawnych. Dajemy im platformę do lepszego zarządzania przepływem korespondencji oraz wynikającą z tego oszczędność czasu i pieniędzy” mówi prezes InPost, Rafał Brzoska.

 

Indywidualny punkt pocztowy w kancelarii ma uprościć prowadzenie korespondencji przez adwokatów oraz radców prawnych. W przypadku korespondencji przychodzącej oznacza to, że osoba upoważniona będzie mogła przyjmować przesyłki awizowane przez PGP SA w sytuacji nieobecności poszczególnych prawników i wydawać je w dogodnym dla nich terminie.

 

W zakresie korespondencji wychodzącej, upoważniona osoba będzie mogła samodzielnie, przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, nadać korespondencję pocztową w systemie informatycznym InPost ze skutkiem w chwili zarejestrowania przesyłki on-line w udostępnionym terminalu oprogramowania InPost. Ma to ogromne znaczenie w przypadku korespondencji sądowej, zwłaszcza gdy wysłanie pisma wiąże się z koniecznością dwukrotnej wizyty przy okienku pocztowym.

 

Usługa SmartLex powstała m.in. w wyniku postulatów Naczelnej Rady Adwokackiej kierowanych do nowego operatora pocztowego zaznacza Rafał Brzoska, Prezes InPost. - Jedną z takich propozycji jest wprowadzenie daleko idących udogodnień w dostępie do poczty awizowanej”.

 

Użytkownicy SmartLex będą mieli także całodobowy i nieograniczony dostęp online do bazy danych z korespondencją nadawczą i odbiorczą. Serwis w założeniu ma być kolejnym krokiem w kierunku usprawnienia codziennego zarządzania przepływem listów.

 

Nową usługę można będzie zamówić na stronie www.smartlex.inpost.pl. Zawarcie umowy oraz dostarczenie skanera kodów kreskowych, który jest potrzebny do korzystania z usługi, będzie następowało z wykorzystaniem mechanizmu Smartkurier.

 

InPost dokłada wszelkich starań, aby nowe usługi były bezpieczne z punktu widzenia nieupoważnionego dostępu do korespondencji. Dlatego warunkiem uruchomienia usługi SmartLex będzie odbycie odpowiedniego szkolenia z procedur obowiązujących podczas obsługi korespondencji. Wszystkie listy będą zaś musiały być przechowywane w specjalnych skrzynkach zamykanych na klucz. Pełny opis warunków zapewnienia bezpieczeństwa będzie dostępny przed zawarciem umowy SmartLex.

Nasze marki

  • InpostInpost
  • Inpost PaczkomatyInpost Paczkomaty
  • Inpost FinanseInpost Finanse
  • easypackeasypack