Kontakt

Kontakt

INTEGER.pl SA
ul. Wielicka 28,
30-552 Kraków

tel. 12 619 98 00,
fax 12 619 98 01

15 Listopada 2006

InPost - rewolucja w usługach pocztowych

15 listopada br. w Polsce rozpoczął działalność pierwszy, niezależny operator pocztowy o zasięgu ogólnokrajowym - firma InPost. Spółka obsługuje rynek przesyłek pocztowych adresowych o masie powyżej 50g. Swoją ofertę kieruje do klientów korporacyjnych i indywidualnych. InPost jest pierwszą w Polsce firmą oferującą usługi pocztowe w całej Polsce za pośrednictwem własnych komórek organizacyjnych.

InPost dysponuje zapleczem techniczno-logistycznym umożliwiającym prowadzenie działalności o ogólnopolskim zasięgu. Obecnie spółka posiada przedstawicielstwa w 71 miastach Polski oraz 800 Punktów Obsługi Klienta. Zgodnie z prognozami rozwojowymi, do końca grudnia 2006 r. zostanie utworzonych kolejnych 800 Punktów Obsługi Klienta, a liczba przedstawicielstw wzrośnie do ok. 1000 w 100 miastach. Wszystkie przesyłki realizowane przez InPost są przyjmowane właśnie w Punktach Obsługi Klienta lub w siedzibie Klienta i dostarczane bezpośrednio pod wskazany adres przez listonoszy InPost. Zgodnie ze standardami pracy, pod nieobecność adresata listonosze pozostawiają awizo z informacją o korespondencji do odbioru.

Rozwiązaniem autorskim wprowadzonym przez firmę jest wykorzystywanie kopert InPost przy obsłudze korespondencji. Zakup koperty jest równoznaczny z uiszczeniem opłaty za korespondencję. Korzystając z usług InPost nie ma potrzeby kupowania i naklejania znaczków pocztowych. Koperty są do nabycia w Punktach Obsługi Klienta, bądź na specjalne zamówienie są dostarczane przez ubranych w charakterystyczne żółte kamizelki listonoszy InPost we wskazane miejsce.

„Propozycją naszej firmy są zupełnie nowe, kompleksowe usługi pocztowe odpowiadające wysokim wymaganiom Klientów, w tym kopertowanie, adresowanie, nadawanie korespondencji codziennej. Terminowość, jakość serwisu i atrakcyjne ceny determinują filozofię biznesową firmy InPost.” – mówi Rafał Brzoska, Prezes Zarządu Spółki.

Obecnie InPost  oferuje pięć produktów pocztowych.

InPost kieruje swoją ofertę przede wszystkim do klientów instytucjonalnych, którzy generują ok. 70% zleceń. Stała współpraca z InPost oznacza dla Klientów oszczędności od 10% do 70% kosztów dystrybucji. W ramach bieżącej obsługi zamówień masowych (powyżej 20 000 listów miesięcznie) firma oferuje również:

  • kontrolę adresów i przekazywanie zmienionych danych adresatów
  • przesyłanie zwrotne nie doręczonej przesyłki
  • pełną informację zwrotną do nadawcy dotyczącą realizacji zlecenia
  • stworzenie bazy danych z nieskutecznymi adresami
  • na każdym etapie wykonywania zlecenia – śledzenie przesyłek poprzez system GPS

Terminy i ceny usług InPost:

Produkt

Deklarowany termin doręczenia

Cena

List zwykły

max. 3 dni od daty nadania

1,22 (1 zł netto)

List polecony ekspresowy

2 dni od daty nadania (gdy został nadany do 15.00)

1,83 (1,50 zł netto)

List polecony ekspresowy za zwrotnym potwierdzeniem odbioru

2 dni na doręczenie (gdy został nadany do 15.00) + 2 dni na zwrot potwierdzenia odbioru

3,05 (2,50 zł netto)

Paczka kurierska do 5 kg

2 dni od daty nadania (gdy została nadana do 15.00)

12,18 (9,99 zł netto)

Firma InPost należy do grupy kapitałowej INTEGER.pl

Infolinia: 0 801 400 100

Nasze marki

  • InpostInpost
  • Inpost PaczkomatyInpost Paczkomaty
  • Inpost FinanseInpost Finanse
  • easypackeasypack