Kontakt

Kontakt

INTEGER.pl SA
ul. Wielicka 28,
30-552 Kraków

tel. 12 619 98 00,
fax 12 619 98 01

InPost uruchomił system informacyjny STEMPEL

16 Lipca 2008

InPost uruchomił system informacyjny STEMPEL

InPost - największy niezależny operator pocztowy o zasięgu ogólnokrajowym, należący do grupy kapitałowej Integer.pl - w ramach realizacji działań prokonsumenckich uruchomił system informacyjny STEMPEL. Program  ten - przeznaczony dla Klientów masowych - wspomaga bieżącą wysyłkę paczek, listów, przesyłek czy przekazów pieniężnych. Dodatkowo, udostępnia on pełne informacje na temat usług świadczonych przez firmę InPost. Innowacyjny system pozwala także prowadzić elektroniczną książką nadawczą, dzięki czemu eliminuje ręczne tworzenie baz danych, a tym samym znacznie usprawnia funkcjonowanie biura czy sekretariatu.

STEMPEL to nowoczesny program umożliwiający przygotowanie elektronicznej wersji druków pocztowych i tworzenie archiwum, gdzie gromadzone są informacje dotyczące zrealizowanych wysyłek. Ponadto, rejestruje on dane osobowe przy zachowaniu wymogów związanych z ich ochroną. System integruje usługi firm pocztowych i kurierskich, dzięki czemu użytkownik może decydować o wyborze firmy kurierskiej czy operatora, którego oferta jest najkorzystniejsza dla danego typu przesyłki. Równocześnie, programsortuje listy na takie, które mogą być nadane za pośrednictwem InPost lub Poczty Polskiej - jedynych operatorów pocztowych, oferujących usługę. Producentem programu STEMPEL jest wrocławskie Biuro Informatyki Stosowanej FORMAT.

"InPost wprowadził do swojej oferty program STEMPEL w ramach kolejnych już działań o charakterze prokonsumenckim. Najnowsza usługa to znaczne ułatwienie dla Klientów masowych, którzy regularnie korzystają z usług pocztowych oferowanych przez InPost. Dzięki niemu użytkownicy sami decydują, która oferta jest dla nich najkorzystniejsza. System STEMPEL to także doskonała baza danych, która zawiera wszelkie informacje na temat usług świadczonych przez firmę InPost. Dodatkowo, oprócz pełnego cennika, dzięki programowi nasi Klienci mogą sprawdzić status przesyłki, korzystając z serwisu śledzenia przesyłek InPost" -  mówi Rafał Brzoska, prezes zarządu Spółki.

Program STEMPEL jest kolejnym projektem informatycznym wdrożonym przez spółkę. W ramach usprawniania i unowocześniania procesów logistycznych w grudniu 2007 roku InPost uruchomił system śledzenia przesyłek. Jest to pierwsza w Polsce usługa pozwalająca kontrolować on-line - za pośrednictwem strony www.inpost.pl - proces doręczania listów. Dodatkowo, aby usprawnić komunikację z Klientami i zwiększyć dostępność do rozwiązań informatycznychwykorzystywanych przez spółkę - InPost uruchomił m.inpost.pl - mobilną wersję serwisu internetowego www.inpost.pl. Rozwiązanieto przeznaczone jest przede wszystkim dla użytkowników telefonów komórkowych. Zastosowane przez firmę rozwiązania graficzne i techniczne pozwalają na szybki i tani transfer plików i tym samym łatwy dostęp do takich rozwiązań jak śledzenie wysyłanej korespondencji.

Firma InPost konsekwentnie realizuje strategię, która zakłada stałe poszerzanie wachlarza usług. Jako alternatywa na rynku pocztowym, operator przyjął cele strategiczno-rozwojowe zakładające wprowadzanie 5 nowych usług rocznie. Docelowo - w 2008 roku - spółka będzie dysponować paletą 15 produktów z branży pocztowej i wprowadzi obsługę przesyłek międzynarodowych.

Informacje o Grupie Integer.pl:
Integer.plSA jest liderem na rynku kolportażu reklamowych przesyłek bezadresowych i adresowych. Firma posiada 75 oddziałów regionalnych, 15 magazynów centralnych spełniających wszelkie wymagania transportowe, 42 magazyny regionalne i 91 punktów przeładunkowych, a kurierzy Integera dostarczają przesyłki w ponad 500 miastach w Polsce. Na rzecz spółki pracuje łącznie 7300 osób. Średnio miesięcznie firma kolportuje od 65 do 75 mln sztuk ulotek i druków reklamowych. Dzięki nowoczesnej i rozbudowanej infrastrukturze - dopasowanej do prowadzonej działalności - Integer.pl gwarantuje w ciągu 48 godzin wsparcie logistyczne na transport 150 ton materiałów do każdego miejsca w Polsce.

Integer.pl współpracuje z największymi sieciami handlowymi w Polsce, takimi jak: Auchan, Elea, Leclerc, Lidl, Plus Discount czy Real.

Firma jest laureatem prestiżowej nagrody "Gazele Biznesu". Wyróżnienia otrzymują dynamicznie rozwijające się spółki krajowe, które osiągają dobre wyniki finansowe i są rzetelnym partnerem w biznesie. Firma jest także dwukrotnym laureatem programu "Jakość Roku 2006" i "Jakość Roku 2007"  w kategorii "Usługi". Integer.pl posiada również Certyfikat Jakości ISO 9001.

Więcej informacji o firmach znajdą Państwo na stronach www.integer.pl

InPost Usługi Pocztowe jest największym niezależnym operatorem pocztowym o zasięgu ogólnopolskim, należącym do grupy kapitałowej Integer.pl, notowanej od 2007 roku na GPW. InPost świadczy usługi pocztowe na skalę ogólnokrajową od listopada 2006 roku w obszarze przesyłek o masie powyżej 50 g.

InPost dysponuje własnym zapleczem techniczno-logistycznym umożliwiającym prowadzenie działalności o ogólnopolskim zasięgu. Obecnie spółka posiada swoje przedstawicielstwa w 157 miastach Polski. Zgodnie ze strategią rozwojową, do końca 2007 roku firma będzie obecna na terenie całego kraju - w 200 miastach Polski. Cele strategiczno-rozwojowe InPost zakładają ponadto wprowadzanie 5 nowych usług rocznie.Docelowo - w 2008 roku - spółka będzie dysponować paletą 15 produktów z branży pocztowej i wprowadzi obsługę przesyłek międzynarodowych. Wśród nowych usług znajdą się także:paczka pobraniowa czyusługi ukierunkowane na e-handel.

www.inpost.pl, Infolinia: 0 801 400 100

InPost Finanse - oferuje usługi finansowe dla klientów indywidualnych oraz masowych. Budowa sieci odbywa się w oparciu o dotychczasowe Punkty Obsługi Klienta InPost, przejęcia istniejących punktów w małych sieciach franczyzowych oraz wykorzystanie istniejących punktów kasowych, np.: spółdzielni mieszkaniowych, wodociągów, gazowni, zakładów energetycznych, itp.

Usługi oferowane w ramach InPost Finanse to m.in.: wpłaty za rachunki (np. za media), nadawanie przekazów pieniężnych krajowych i zagranicznych,sprzedaż produktów niematerialnych oraz sprzedaż prostych produktów pośrednictwa finansowego: ubezpieczenie, pożyczka, karta kredytowa, itp.

Docelowo, dzięki połączeniu zakresu usług pocztowych i pośrednictwa finansowego, klient indywidualny będzie miał możliwość dokonania wpłat pieniężnych, opłat za rachunki, itp. również w miejscu zamieszkania korzystając z usług listonosza.

Więcej informacji o firmach znajdą Państwo na stronachwww.infinanse.pl

Nasze marki

  • InpostInpost
  • Inpost PaczkomatyInpost Paczkomaty
  • Inpost FinanseInpost Finanse
  • easypackeasypack