Kontakt

Kontakt

INTEGER.pl SA
ul. Wielicka 28,
30-552 Kraków

tel. 12 619 98 00,
fax 12 619 98 01

InPost wprowadził ubezpieczenie przesyłek pocztowych

07 Sierpnia 2008

InPost wprowadził ubezpieczenie przesyłek pocztowych

InPost - największy niezależny operator pocztowy o zasięgu ogólnokrajowym, należący do grupy kapitałowej Integer.pl - w trosce o bezpieczeństwo nadawanej korespondencji wprowadził możliwość ubezpieczenia przesyłek. Usługa skierowana jest do klientów wysyłających wartościowe listy polecone ekspresowe i paczki. Najnowsza propozycja InPost obowiązuje na terenie całego kraju, we wszystkich Punktach Obsługi Klienta oraz oddziałach InPost i można z niej korzystać od początku lipca 2008.

InPostgwarantuje klientom - w przypadku zniszczenie, uszkodzenia lub utraty ubezpieczonej przesyłki - zwrot kosztów w wysokości określonej w regulaminie usług. Zgodnie z aktualnym cennikiem przesyłkę można ubezpieczyć do kwoty 500 lub 1000 zł, w zależności od jej wartości, dopłacając do ceny właściwego listu lub paczki odpowiednio 2 lub 3 zł. Ubezpieczenie przesyłek obowiązuje od momentu nadania korespondencji do chwili jej skutecznego doręczenia do odbiorcy, podczas przewozu środkami transportu InPost.

"Nowa usługa jest elementem naszej strategii rozwojowej, która zakłada zwiększanie konkurencyjności InPost na rynku usług pocztowych. Ubezpieczenie przesyłek - obok śledzenia listów przez Internet, telefon komórkowy czy nadajniki GPS - jest dodatkowym gwarantem bezpieczeństwa korespondencji nadawanej przez InPost. Dzięki takim usługom zarówno my, jak i nasi klienci, mamy możliwośćstałego monitorowania drogi, jaką przemierzają przesyłki. Chcemy jednocześnie zwrócić uwagę wszystkim nadawcom na dobór odpowiedniego sposobu wysyłania wartościowych przedmiotów - w tym celu najlepiej skorzystać z opcji listu poleconego ekspresowego lub paczki ekspresowej, dodatkowo z uwzględnieniem możliwości ich ubezpieczenia" - powiedział Rafał Brzoska, prezes zarządu InPost.

InPost, zgodnie z przyjętym kierunkiem rozwoju, intensyfikujedziałania handlowe na rynku ogólnopolskim przez systematyczne zawieranie nowych strategicznych umów i dynamiczny rozwój sieci obsługi klienta.W 2007 roku firma podwoiła liczbę obsługiwanych miast, która wzrosła z 73 do 158. Poszerzony został także pakiet oferowanych produktów i usług. Ponadto, InPost prowadzi kampanię informującą o konieczności wymiany skrzynek pocztowych na euroskrzynki. W jej ramach spółka uczestniczy w przetargach na sprzedaż i montaż nowych skrzynek w spółdzielniach mieszkaniowych. Dodatkowo, latem 2007 roku InPost rozpoczął takżeświadczenie usług finansowo-ubezpieczeniowych w ramach spółki InPost Finanse, stanowiącej dopełnienie prowadzonej działalności pocztowej.

W ramach usprawniania i unowocześniania procesów logistycznych w grudniu 2007 roku InPost wdrożył system śledzenia przesyłek. Jest to pierwsza w Polsce usługa pozwalająca kontrolować on-line - za pośrednictwem strony www.inpost.pl - proces doręczania listów.

Cele strategiczno-rozwojowe InPost zakładają ponadto wprowadzanie 5 nowych usług rocznie.Docelowo - w 2008 roku - spółka będzie dysponowała paletą 15 produktów z branży pocztowej, rozpocznie także świadczenie usług finansowo-ubezpieczeniowych i wprowadzi obsługę przesyłek międzynarodowych. Wśród nowych usług znajdą się także:paczka pobraniowa czyusługi ukierunkowane na e-handel.

Informacje o Grupie Integer.pl:
Integer.plSA jest liderem na rynku kolportażu reklamowych przesyłek bezadresowych i adresowych. Firma posiada 75 oddziałów regionalnych, 15 magazynów centralnych spełniających wszelkie wymagania transportowe, 42 magazyny regionalne i 91 punktów przeładunkowych, a kurierzy Integera dostarczają przesyłki w ponad 500 miastach w Polsce. Na rzecz spółki pracuje łącznie 7300 osób. Średnio miesięcznie firma kolportuje od 65 do 75 mln sztuk ulotek i druków reklamowych. Dzięki nowoczesnej i rozbudowanej infrastrukturze - dopasowanej do prowadzonej działalności - Integer.pl gwarantuje w ciągu 48 godzin wsparcie logistyczne na transport 150 ton materiałów do każdego miejsca w Polsce.

Integer.pl współpracuje z największymi sieciami handlowymi w Polsce, takimi jak: Auchan, Elea, Leclerc, Lidl, Plus Discount czy Real.

Firma jest laureatem prestiżowej nagrody "Gazele Biznesu". Wyróżnienia otrzymują dynamicznie rozwijające się spółki krajowe, które osiągają dobre wyniki finansowe i są rzetelnym partnerem w biznesie. Firma jest także dwukrotnym laureatem programu "Jakość Roku 2006" i "Jakość Roku 2007"  w kategorii "Usługi". Integer.pl posiada również Certyfikat Jakości ISO 9001.

Więcej informacji o firmach znajdą Państwo na stronach www.integer.pl

InPost Usługi Pocztowe jest największym niezależnym operatorem pocztowym o zasięgu ogólnopolskim, należącym do grupy kapitałowej Integer.pl, notowanej od 2007 roku na GPW. InPost świadczy usługi pocztowe na skalę ogólnokrajową od listopada 2006 roku w obszarze przesyłek o masie powyżej 50 g. Firma kieruje swoją ofertę zarówno do klientów masowych (korporacyjnych), jak i indywidualnych. Propozycją firmy są zupełnie nowe, kompleksowe usługi pocztowe odpowiadające wysokim wymaganiom odbiorców.Terminowość, jakość serwisu i atrakcyjne ceny determinują filozofię biznesową firmy InPost.

InPost dysponuje własnym zapleczem techniczno-logistycznym umożliwiającym prowadzenie działalności o ogólnopolskim zasięgu. Obecnie spółka posiada swoje przedstawicielstwa w 157 miastach Polski.

InPost jest laureatem wielu prestiżowych nagród, które potwierdzają jakość świadczonych usług. W 2008 roku firma została wyróżniona godłem TERAZ POLSKA. Firmę nagrodzono w kategorii Najlepsze Usługi za całokształt działań prowadzonych na rynku pocztowym.

W 2008 roku InPost otrzymał również Medal Europejski w konkursieorganizowanym przez Business Centre Club orazUrząd Komitetu Integracji Europejskiej.Celem projektu jest promocja spółek, które w biznesie i zarządzaniu firmą kierują się najwyższymi standardami jakości.

Dodatkowo, w październiku 2007 roku InPost został laureatem Międzynarodowego Konkursu "EuroCertyfikat". Ideą przyznawanych corocznie nagród jest promowanie najlepszych firm z terenu Unii Europejskiej, które w swoim działaniu kierują się wysokimi standardami zarządzania i jakości, uczestniczą w unijnych programach pomocowych i korzystają z ich środków, a także dbają o etyczne postępowanie w biznesie.

www.inpost.pl, Infolinia: 0 801 400 100

InPost Finanse - oferuje usługi finansowe dla klientów indywidualnych oraz masowych. Budowa sieci odbywa się w oparciu o dotychczasowe Punkty Obsługi Klienta InPost, przejęcia istniejących punktów w małych sieciach franczyzowych oraz wykorzystanie istniejących punktów kasowych, np.: spółdzielni mieszkaniowych, wodociągów, gazowni, zakładów energetycznych, itp.

Usługi oferowane w ramach InPost Finanse to m.in.: wpłaty za rachunki (np. za media), nadawanie przekazów pieniężnych krajowych i zagranicznych,sprzedaż produktów niematerialnych oraz sprzedaż prostych produktów pośrednictwa finansowego: ubezpieczenie, pożyczka, karta kredytowa, itp.

Docelowo, dzięki połączeniu zakresu usług pocztowych i pośrednictwa finansowego, klient indywidualny będzie miał możliwość dokonania wpłat pieniężnych, opłat za rachunki, itp. również w miejscu zamieszkania korzystając z usług listonosza.

Więcej informacji o firmach znajdą Państwo na stronachwww.infinanse.pl

Nasze marki

  • InpostInpost
  • Inpost PaczkomatyInpost Paczkomaty
  • Inpost FinanseInpost Finanse
  • easypackeasypack