Kontakt

Kontakt

INTEGER.pl SA
ul. Wielicka 28,
30-552 Kraków

tel. 12 619 98 00,
fax 12 619 98 01

InPost z wyróżnieniem Superbrands Created in Poland 2013!

16 Stycznia 2013

Informacja prasowa
                                                                                                                                                                                                                                                   Kraków, 16 stycznia 2013

 

InPost z wyróżnieniem Superbrands Created in Poland 2013!

 

Polacy znają i polecają markę InPost! Dzięki głosom konsumentów, InPost otrzymał tytuł „Superbrands Created in Poland 2013” w kategorii „Dostawcy mediów i usług”. To prestiżowe wyróżnienie - przyznane po raz pierwszy w historii konkursu – otrzymały wyłącznie marki stworzone w Polsce.

 

Ideą „Superbrands Created in Poland” jest promocja „polskiej myśli brandingowej”. W oparciu o badanie konsumenckie, zrealizowane przez GfK Polonia na próbie 15 tys. respondentów, nagrodzono marki – w tym InPost – wskazywane najczęściej jako znane oraz wyróżniające się deklarowaną skłonnością do jej polecenia. Tym samym firma InPost umocniła swoją pozycję w elitarnym gronie ulubionych polskich marek Polaków.

 

„Naszym znakiem rozpoznawczym – nie tylko w Polsce, ale na całym świecie – są Paczkomaty® InPost, dzięki którym inicjujemy i realizujemy nowatorskie projekty biznesowe, promując jednocześnie Polskę jako kraj nowoczesny i otwarty na biznes. Wyróżnienie Superbrands Created in Poland 2013 – przyznane marce InPost - po raz kolejny potwierdza, że Klienci indywidualni również doceniają ich funkcjonalność - zaznacza Rafał Brzoska, prezes InPost.

 

 

InPost to największy, niezależny operator pocztowy, konkurujący z Pocztą Polską. Jednocześnie spółka - dzięki innowacyjnemu podejściu do biznesu, szerokiej ofercie produktowej oraz nowatorskim rozwiązaniom technologicznym – ugruntowuje swoją pozycję na dynamicznie rozwijającym się rynku e-commerce. Firma zarządza drugą co do wielkości na świecie siecią Paczkomatów, umożliwiających nadawanie i odbieranie przesyłek 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, wybranej przez klienta lokalizacji.

 

W październiku 2012 roku Paczkomaty® InPost otrzymały tytuł najlepszego rozwiązania logistycznego dla e-handlu w ramach konkursu „Ekomersy”, zorganizowanego przez Fundację Polak 2.0. Ponadto, InPost jest dwukrotnym laureatem międzynarodowego konkursu World Mail Awards. W 2011 roku spółkę wyróżniono w kategoriach: E-commerce oraz Innowacje, między innymi za usługę Paczkomaty® InPost, a w 2010 roku firma zwyciężyła w kategorii Wzrost, za dynamiczny rozwój na polskim rynku usług pocztowych.

 

InPost - Nowoczesna Poczta

 

InPost to ogólnopolski, niezależny operator pocztowy, najpoważniejszy rynkowy konkurent Poczty Polskiej, który działa na rynku pocztowo-kurierskim od 2006 roku. Spółka – dzięki innowacyjnemu podejściu do biznesu, szerokiej ofercie produktowej oraz nowatorskim rozwiązaniom technologicznym – ugruntowuje swoją pozycję na dynamicznie rozwijającym się rynku e-commerce. Udział usług niestandardowych w przychodach spółki będzie stanowić w najbliższych latach co najmniej 30%.

 

Sztandarowymi usługami InPost - poza tradycyjną ofertą pocztową - są:

 

Paczkomaty® InPost – najnowocześniejsza w Polsce usługa wysyłkowa umożliwiająca odbiór i samodzielne nadanie przesyłek 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, bez kolejek, w dogodnej lokalizacji
Power Post (poczta hybrydowa) – kompleksowa usługa łącząca funkcjonalność poczty elektronicznej oraz cechy tradycyjnych usług poligraficznych i pocztowych, umożliwiająca wysłanie listów w wersji drukowanej bez wychodzenia z domu czy biura
Outsourcing e-dokumentów, w tym obsługa e-faktur

 

Plany rozwojowe InPost:

 

wzrost udziałów w rynku usług pocztowo-kurierskich do 22% do końca 2013 roku
• systematyczne zwiększanie liczby doręczanych listów – przy jednoczesnym spadku wolumenu tradycyjnej korespondencji o około 5% rocznie
• zarządzanie do końca 2013 roku
siecią 1600 placówek i tym samym doręczanie korespondencji na rzecz odbiorców indywidualnych do 750 miejscowości, a dla instytucjonalnych do 10.000
konsekwentne budowanie pozycji lidera w sektorze e-commerce, w tym rozwój usługi Paczkomaty® InPost. W 2013 roku – dzięki umowie z PineBridge - spółka rozlokuje około 3.400 nowych Paczkomatów, w tym: 1800 w Wielkiej Brytanii, 500 we Francji, 300 w Hiszpanii, 300 w Polsce, 300 w Holandii oraz 200 w Finlandii
dalsza ekspansja Paczkomatów InPost na międzynarodowe rynki – rozlokowanie 16 tys. maszyn w okresie 4 lat
komercyjny start na światowych rynkach automatycznych terminali pocztowych
• realizacja i pozyskiwanie nowych kontraktów z instytucjami publicznymi i jednostkami samorządowymi przez InPost oraz InPost Finanse
• rozwój i pozyskanie nowych klientów: mobilnych płatności oraz e-faktury multioperatorskiej

 

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie www.inpost.pl oraz www.paczkomaty.pl i easypack24.eu

Nasze marki

  • InpostInpost
  • Inpost PaczkomatyInpost Paczkomaty
  • Inpost FinanseInpost Finanse
  • easypackeasypack