Kontakt

Kontakt

INTEGER.pl SA
ul. Wielicka 28,
30-552 Kraków

tel. 12 619 98 00,
fax 12 619 98 01

Listonosz Pat wyrusza w wielki świat z Paczkomatami InPost!

22 Maja 2014

Informacja prasowa                                                                                                                                                                                                                                  22 maja 2014

 

Listonosz Pat wyrusza w wielki świat z Paczkomatami InPost!

 

Z okazji 30. urodzin Listonosz Pat, bohater popularnego serialu i ulubieniec najmłodszych widzów, doczekał się wersji kinowej swoich przygód. Już 23 maja widzowie z całej Polski będą mogli zobaczyć film „Listonosz Pat i wielki świat” na dużym ekranie. Sympatyczny bohater nie wyruszy w wielki świat sam – towarzyszyć mu będą Paczkomaty® InPost - oficjalny partner promocji filmu.

 

Pat jest emerytowanym listonoszem z małego spokojnego miasteczka, który postanawia wziąć udział w popularnym telewizyjnym show „Gwiazdą być!”. Musi więc udać się do wielkiego miasta, gdzie czeka na niego zwariowany świat gwiazd i telewizyjnych osobowości. Urok Pata i wybryki jego psotnego kota Jessa sprawią, że świat oszaleje na ich punkcie! Podobnie, jak oszalał na punkcie Paczkomatów InPost.

 

 

Klienci, odbierając swoje przesyłki w Paczkomatach InPost, będą mogli zobaczyć materiał promujący film na ekranach terminali. Również na stronach internetowych Paczkomaty.pl i InPost.pl oraz na profilu Paczkomatów na Facebooku, użytkownicy znajdą posty zachęcające do obejrzenia filmu. W ramach ogólnopolskiej kampanii logo Paczkomatów InPost pojawi się także na materiałach promujących film.

 

Działania promocyjne wspierają także sklepy partnerskie Paczkomatów InPost: Endo oraz BD Sklep. Podczas pokazów przedpremierowych filmu „Listonosz Pat i wielki świat”, w Krakowie i w Warszawie, zaplanowano liczne atrakcje z udziałem partnerów.

 

„Paczkomaty® InPost nieustannie zaskakują swoich odbiorców innowacyjnością oraz komfortem odbioru zamawianych produktów. Mamy nadzieję, że jako marka rozpoznawalna i lubiana przez Klientów okażą się dużym wsparciem w promocji filmu. Kto wie? Może w następnej odsłonie przygód Listonosza Pata, to właśnie nasze terminale okażą się jego niezastąpionym narzędziem pracy!” – mówi Anna Kania Dyrektor Marketingu Grupy Integer.pl.

 

Podobnie jak Listonosz Pat, InPost stawia przed sobą bardzo ambitne zadania - spółka świadczy usługi pocztowe już za pośrednictwem ponad 7700 Punktów Obsługi Klienta w każdej gminie na terenie całego kraju! Co więcej, od maja 2014 roku InPost – realizując strategię, której głównym założeniem jest dotarcie do jak największej liczby odbiorców – rozpoczyna obsługę wszystkich miejscowości na terytorium całej Polski.

 

Doręczyciele InPost są szybcy niczym Listonosz Pat - spółka odnotowała dynamiczny wzrost liczby dostarczonych przesyłek – z 28,1 mln w 2008 roku do około 240 mln w 2013 roku. InPost dysponuje własnym zapleczem techniczno-logistycznym umożliwiającym prowadzenie działalności o ogólnopolskim zasięgu. Terminowość i szybkość dostarczania korespondencji przez InPost to zasługa jednej z najnowocześniejszych w Polsce sortowni, która obsługuje dziennie nawet do 1,2 mln przesyłek.

 

Przypomnijmy, że w plebiscycie organizowanym przez redakcję Biznes Trendy w dzienniku Rzeczpospolita oraz redakcję Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej, InPost oraz Paczkomaty zostały nagrodzone jako jedne z najbardziej rozwojowych i rozpoznawalnych marek na polskim rynku. W badaniu realizowanym za pomocą wywiadu telefonicznego na grupie ponad 1000 osób, rewolucyjne terminale wraz ze spółką InPost znalazły się wśród marek najczęściej wskazywanych przez konsumentów.

Nasze marki

  • InpostInpost
  • Inpost PaczkomatyInpost Paczkomaty
  • Inpost FinanseInpost Finanse
  • easypackeasypack