Kontakt

Kontakt

INTEGER.pl SA
ul. Wielicka 28,
30-552 Kraków

tel. 12 619 98 00,
fax 12 619 98 01

Nawet 64% użytkowników może zrezygnować z zakupów w sklepie

05 Października 2015

Nawet 64% użytkowników może zrezygnować z zakupów w e-sklepie, w którym nie ma opcji dostawy do Paczkomatów® InPost

Paczkomaty® InPost pomagają budować przewagę konkurencyjną sklepom internetowym

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Akademią Morską w Szczecinie, nawet 64% użytkowników zrezygnowałaby z zakupu w sklepie internetowym, jeśli nie oferowałby on usługi dostawy zamówionego produktu do Paczkomatów® InPost[1]. Badania potwierdzają, że automatyczne terminale zrewolucjonizowały rynek e-commerce i są oceniane wyżej niż standardowe usługi kurierskie i pocztowe.

„Polski rynek e-commerce według różnych szacunków rozwija się w tempie około 14-15% rocznie[2]. Konsumenci oczekują szerokiego wachlarza możliwości związanych z odbiorem produktów zamawianych za pośrednictwem sklepów internetowych, dlatego proponujemy im szereg usług w zakresie rozwiązań logistycznych dedykowanych e-commerce. Paczkomaty® InPost gwarantują szybkość dostawy i nieograniczony dostęp 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu. To właśnie dzięki tych cechom są tak popularne, a zapewnienie dostawy do nich przez e-sklepy wpływa na decyzje zakupowe klientów, co potwierdzają wyniki powyższych badań” – mówiRafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl, właściciela sieci Paczkomatów® InPost.

Powyższe badania wykazały również, że dostawa do innowacyjnych terminali jest konkurencyjna w stosunku do usług Poczty Polskiej – aż 88% respondentów uznało, że Paczkomaty® InPost są lepsze, a 75% badanych ocenia je lepiej i dużo lepiej niż tradycyjne usługi kurierskie. Ponadto, aż 93% użytkowników Paczkomatów® InPost nie nadkłada drogi lub pokonuje maksymalnie 5 km w celu odebrania przesyłki z terminala.

W Polsce działa ponad 1350 Paczkomatów® InPostsieć w porównaniu z końcem 2014 roku została rozszerzona o kolejne 200 lokalizacji. Decyzja o rozbudowie wynika z rosnących potrzeb mieszkańców mniejszych miejscowości, którzy coraz chętniej korzystają z oferty e-sklepów i ma na celu zapewnienie im możliwości odbioru paczek w trybie 24/7. Grupa Integer.pl zamierza kontynuować ekspansję i zainstaluje w 2015 roku łącznie 600 nowych terminali.

Ponadto, w pierwszej połowie 2015 roku InPost rozpoczął działalność na rynku przesyłek kurierskich. W połączeniu z Paczkomatami® InPost i największą siecią obejmującą ponad 7000 placówek pocztowych jest to jedyna w Polsce oferta zapewniająca kompleksowy i komplementarny zakres usług logistycznych krajowych oraz międzynarodowych ‘pod jednym dachem’.

Więcej informacji dostępnych jest na: www.paczkomaty.pl, www.inpost.pl oraz www.integer.pl.

[1] Badania zostały przeprowadzone w dniach 12-26 lutego 2015 r. za pomocą internetowej ankiety, w ramach polsko-norweskiego projektu GRASS (Green and Sustainable Transport Systems in Cities). Za projekt odpowiedzialna była Akademia Morska w Szczecinie. Na ankiety odpowiedziało łącznie 2933 osoby, w tym 45% kobiet i 55% mężczyzn. Największą grupę respondentów stanowiły osoby w wieku 25-34 lata, mieszczące się w kryterium ludzi młodych oraz aktywnych zawodowo. Badanie kierowane było do mieszkańców wszystkich województw, jednak najliczniejszą grupę stanowiły osoby z województwa mazowieckiego.

[2] Źródło: https://www.pmrpublications.com/product/Handel-internetowy-w-Polsce-2015

Nasze marki

  • InpostInpost
  • Inpost PaczkomatyInpost Paczkomaty
  • Inpost FinanseInpost Finanse
  • easypackeasypack