Kontakt

Kontakt

INTEGER.pl SA
ul. Wielicka 28,
30-552 Kraków

tel. 12 619 98 00,
fax 12 619 98 01

05 Grudnia 2013

Informacja prasowa                                                                                                                                                                                                        Kraków, 5 grudnia 2013

 

Paczkomaty® InPost dla Samsunga

 

Grupa Integer.pl – właściciel największej na świecie sieci Paczkomatów InPost – sfinalizowała strategiczne, globalne porozumienie z Samsungiem. Wraz z zakończeniem programu pilotażowego, Paczkomaty® InPost realizują stałe działania logistyczne dla napraw gwarancyjnych sprzętu Samsunga. Nawiązane partnerstwo to przykład stosowanej przez Paczkomaty® InPost logistyki odwróconej – umożliwiającej łatwą i szybką obsługę zwrotów, wymian oraz reklamacji towarów. Wprowadzona usługa jest bezpłatna dla wszystkich klientów Samsunga.

 

Współpraca lidera branży elektronicznej z rewolucyjnymi urządzeniami do nadawania i odbierania przesyłek to rezultat pozytywnej oceny dla – trwającego od listopada 2012 roku – etapu pilotażu na wybranym asortymencie Samsunga. Dzięki kooperacji, użytkownicy produktów marki Samsung, mogą w prosty sposób przekazać sprzęt do naprawy za pośrednictwem Paczkomatów InPost – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodni i bez konieczności oczekiwania na kuriera.

 

 

Partnerstwo z Samsungiem jest potwierdzeniem konsekwentnie realizowanej przez Grupę Integer.pl strategii, zakładającej rozszerzenie portfolio rozwiązań oferowanych przez Paczkomaty® InPost. Z myślą o naszych odbiorcach, nie tylko stale unowocześniamy zakres usług naszych urządzeń, ale także dynamicznie wprowadzamy je na kolejne międzynarodowe rynki. W ostatnim czasie sfinalizowaliśmy transakcję sprzedaży pierwszych terminali firmie Aeropost – czołowemu operatorowi e-commerce działającemu na terenie Ameryki Środkowej i Wysp Karaibskich. Kooperacja z przedstawicielem branży elektronicznej to z kolei krok w kierunku wdrażania docelowego modelu współpracy na światowych rynkach, jakim jest dla nas rozwój w zakresie dostaw transgranicznych” – komentuje Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl.

 

Dzięki kooperacji – wystarczające jest przeprowadzenie krótkiej rozmowy telefonicznej z Centrum Obsługi Samsunga, aby użytkownik otrzymał sms z kodem uprawniającym do nadania reklamowanego towaru w jednym z Paczkomatów InPost. Przesłanie sprzętu za pośrednictwem Paczkomatu jest bezpłatne i nie wymaga adresowania przesyłki. Co więcej, system monitoringu i nagrania video pozwala śledzić każdy etap przesyłki, co dodatkowo zabezpiecza oddawany produkt.

 

Zakończony program pilotażu potwierdził, że obsługa logistyczna napraw gwarancyjnych sprzętu Samsungaprzez Paczkomaty® InPost znacząco zwiększa satysfakcję naszych klientów i skraca czas konieczny do realizacji naprawy gwarancyjnej” – mówi Konrad Szewczak, Service Administration Systems Development Specialist, Samsung Polska.

 

Już kilka minut po telefonie do Centrum Obsługi Samsunga mogłem oddać sprzęt do naprawy do Paczkomatu InPost. Jest to o wiele wygodniejsze rozwiązanie niż czekanie na kuriera, który mógł przyjechać dopiero następnego dnia. Zgłoszenie i wysłanie paczki załatwiłem jadąc na zakupy do supermarketu, czyli w niecałe 25 minut. Mogłem na bieżąco śledzić status mojej paczki i reklamacji, a juz dzień po naprawie mój telefon był gotowy do odbioru w Paczkomacie, w którym go nadawałem” – komentuje klient z Nowego Sącza.

 

Paczkomaty® InPost – podążając za dyrektywą Unii Europejskiej, na mocy której nastąpiło ujednolicenie funkcjonowania e-sklepów oraz wydłużenie czasu, w którym Klient może dokonać zwrotu towaru – na stałe wprowadziły do swojej oferty usługi związane z logistyką odwróconą. W ostatnim czasie Paczkomaty® InPost uruchomiły m.in.: serwis szybkiezwroty.pl – narzędzie optymalizujące proces reklamacji oraz opcję przedłużenia terminu odbioru paczki o 24 albo nawet 48 godzin. Portal umożliwia klientom e-sklepów współpracująm z Paczkomatami InPost bezpłatny zwrot towaru. Z usługi korzysta już kilkadziesiąt sklepów, m.in.: Czasnabuty.pl, Eastend.pl, Winsport.pl, czy Willsoor-shop.pl.

 

Do końca 2013 roku na całym świecie funkcjonować będzie – w różnych modelach biznesowych – około 2.750 Paczkomatów. Terminale są już dostępne w 18 krajach na całym świecie – w zaledwie 2 lata podbiły oprócz Polski: Arabię Saudyjską, Australię, Chile, Wielką Brytanię, Irlandię, Islandię, a także Litwę, Łotwę, Ukrainę, Estonię, Rosję, Cypr, Słowację, Czechy, a także Kostarykę, Salwador oraz Gwatemalę.

 

Obecnie trwają prace nad pozyskaniem około 6000 lokalizacji na kolejne urządzenia. Nowe terminale staną w 15 kolejnych krajach: Francji, Włoszech, Austrii, na Węgrzech, w Turcji, Norwegii, Szwecji, Finlandii, Danii, Holandii, Szwajcarii, Rumunii i Bułgarii, Rosji oraz Hiszpanii. W ciągu najbliższych 4-5 lat Paczkomaty® InPost pojawią się też w obu Amerykach oraz w Azji. Trwają prace nad przygotowaniem lokalizacji pod planowaną inwestycję. W USA Grupa Integer.pl zamierza uruchomić 10.000Paczkomatów do końca 2016 roku, zaś w Azji w pierwszej kolejności Paczkomaty wejdą do Chin – do Pekinu i Szanghaju. Całość inwestycji docelowo może sięgnąć nawet 1 mld euro.

 

Więcej informacji dostępnych jest na: www.paczkomaty.pl, www.inpost.pl, www.integer.pl, a także na blogu: http://blog.inpost.pl/ i profilu Paczkomatów na Facebooku.

Nasze marki

  • InpostInpost
  • Inpost PaczkomatyInpost Paczkomaty
  • Inpost FinanseInpost Finanse
  • easypackeasypack