Kontakt

Kontakt

INTEGER.pl SA
ul. Wielicka 28,
30-552 Kraków

tel. 12 619 98 00,
fax 12 619 98 01

Paczkomaty® InPost zintegrowane z Allegro!

17 Grudnia 2013

Informacja prasowa                                                                                                                                                                                                                         17 grudnia 2013

 

Paczkomaty® InPost zintegrowane z Allegro!

 

Paczkomaty® InPost – dzięki pełnej integracji z kontami sprzedawców na Allegro – na stałe zagościły już w ofercie największej platformy handlowej w Polsce. Wraz z rozszerzeniem współpracy, użytkownicy serwisu będą mogli nie tylko w łatwy i szybki sposób zamówić produkt, lecz także odebrać go, 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu, z dowolnego Paczkomatu InPost. Opcję dostawy za pośrednictwem rewolucyjnych urządzeń do samodzielnego wysyłania i odbierania przesyłek udostępniło już około 30 tys. sprzedawców. Partnerstwo z czołową polską platformą transakcyjną jest elementem ogólnokrajowej kampanii promującej Paczkomaty® InPost w mediach i w Internecie.

 

Sprzedawcy wystawiający produkty na Allegro mogą skorzystać z dwóch łatwych sposobów na udostępnienie klientom odbioru przesyłek za pośrednictwem Paczkomatów InPost. Po pierwsze, dodanie tej formy wysyłki jest możliwe w momencie wystawiana aukcji - dzięki wybraniu na liście opcji odbioru Paczkomatów InPost. Druga możliwa droga to uzupełnienie cennika dostawy o nową formę wysyłki. Kupujący – chcąc odebrać zamawiany produkt z rewolucyjnych urządzeń InPostwybiera z zakładki „odbiór w punkcie”, opcję dostawy za pomocą Paczkomatów 24/7. Jednocześnie trafia do niego informacja o koszcie takiej wysyłki.

 

 

Dla sprzedających na Allegro, koszt nadania przesyłki za pośrednictwem Paczkomatów InPost uzależniony jest od wielkości paczki. Ceny kształtują się w przedziale od 8,99 do 11,99 zł brutto – w zależności od wyboru jednego z trzech dostępnych rozmiarów przesyłki. Dodatkowo sprzedawcy, którzy regularnie nadają produkty przy użyciu Paczkomatów InPost, mają szansę na uzyskanie niższych stawek za wysyłkę. E-klienci decydujący się na odbiór towaru z Paczkomatu InPost, mają także możliwość ubezpieczenia swojej przesyłki aż do kwoty 20 tys. zł.

 

 

Umacnianie kooperacji z Allegro to dowód wysokiej pozycji, jaką Paczkomaty® InPost zdobyły w świadomości internetowych klientów – aż 74% klientów, korzystających dotychczas z usług kurierskich, zdecydowanie woli Paczkomaty niż kuriera. Dla użytkowników Allegro, którzy zdecydują się na odbiór towaru za pośrednictwem Paczkomatu, udostępnione zostaną m.in. usługi: gwarancji dostawy paczki zaledwie dzień po nadaniu, czy możliwości śledzenia przesyłki. Według szacunków Grupy Integer.pl średnia liczba przesyłek przekazywanych w listopadzie i grudniu 2013 rokuprzez InPost wzrosła nawet o 250%! Ten wynik jest zasługą Paczkomatów InPost – umożliwiających łatwe i szybkie odebranie zamówionego przez Internet produktu.

 

„Współpraca z serwisem Allegro to kolejny krok w kierunku udostępniania naszych urządzeń jak największej liczbie odbiorców. Chcemy być wszędzie tam, gdzie nasze usługi są niezbędne i stanowią rzeczywiste ułatwienie dla naszych klientów. Paczkomaty® InPost to idealna forma wysyłki dla wszystkich tych, którzy cenią sobie szybkość, komfort i niezawodność przy dostawie zamawianych towarów. Wzrost liczby przesyłek zrealizowanych przez InPost w okresie świątecznym potwierdza, że Paczkomaty® InPost są już obowiązkowym punktem w ofercie każdego sklepu internetowegokomentuje Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl.

 

 

E-sprzedawcy - udostępniający w swojej ofercie opcję dostawy przez Paczkomaty® InPost - będą mogli skorzystać z jednej z trzech form nadania przesyłki. Dla tych, którzy wysyłają jednorazowo co najmniej 5 paczek, uruchomiono - obok Paczkomatu InPost - opcję nadania za pomocą przedstawiciela InPost.

 

Równolegle z uruchomieniem pełnej integracji wystartowała w mediach ogólnokrajowa kampania Paczkomatów InPost. Spoty reklamowe będą promować innowacyjność, komfort, a także szybkość i wygodę nadania oraz odbioru przesyłki za pomocą Paczkomatu. Akcja reklamowa obejmuje telewizję (m.in. TVN, Polsat, TVP) oraz Internet (YouTube, Onet.pl, Tvnplayer.pl). Partnerami kampanii zostały: Allegro oraz Agito.pl. Spot reklamowy jest dostępny na stronie: http://www.youtube.com/watch?v=xmW5W63w9WE.

 

 

Według statystyk opublikowanych w serwisie Opineo.pl aż 94% osób, które skorzystały z Paczkomatów InPost, jest zadowolonych z usługi1. Stawia to urządzenia Grupy Integer.pl na pozycji lidera wśród firm kurierskich funkcjonujących na polskim rynku. Drugie miejsce w zestawieniu zajmuje obecnie UPS, a trzecie DHL. Niższy poziom współczynnika zadowolenia osiągnęły także: Opek, Siódemka oraz Poczta Polska, której udział pozytywnych opinii użytkowników osiągnął wartość 68% (przy 12% opinii negatywnych)2.

 

 

Z kolei zgodnie z badaniami Grupy Integer.pl, 99% klientów jest zadowolonych z terminowości i jakości usług świadczonych za pomocą Paczkomatów InPost. Jednocześnie aż 97% osób, które skorzystało z terminali, poleca rozwiązanie swoim znajomym.

 

Właściciel Paczkomatów – spółka InPost – to największy niezależny operator pocztowy w Polsce i prekursor zmian na krajowym rynku pocztowo-kurierskim. W ostatnim czasie Paczkomaty® InPost wprowadziły do swojej oferty m.in.: serwis szybkiezwroty.pl – narzędzie optymalizujące proces reklamacji oraz opcję przedłużenia terminu odbioru paczki o 24 albo nawet 48 godzin. Do końca 2013 roku na całym świecie funkcjonować będzie – w różnych modelach biznesowych – około 2.750 Paczkomatów. Na krajowym rynku dostępnych jest obecnie 1100 Paczkomatów InPost.

 

Paczkomaty® InPost sprzyjają także środowisku. Jak wynika z ekspertyzy Katedry Robotyki i Mechatroniki Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie – dostarczenie przesyłki do Paczkomatu InPost może zredukować emisję dwutlenku węgla (CO2) nawet o 95%, zmniejsza zużycie paliwa (o ponad 21 mln litrów rocznie) i wpływa pozytywnie na poziom natężenia ruchu ulicznego eliminując korki. Z raportu wynika, że kurier Paczkomatów InPost w ciągu zaledwie jednego dnia jest w stanie dostarczyć 600 przesyłek – 10 razy więcej niż „tradycyjny” doręczyciel (zaledwie 60 paczek) – przejeżdżając przy tym dwa razy mniej kilometrów.

 

Więcej informacji dostępnych jest na: www.paczkomaty.pl, www.inpost.pl, www.integer.pl, a także na blogu: http://blog.inpost.pl/ i profilu Paczkomatów na Facebooku.

 

(1) Źródło: Opineo.pl, link: http://www.opineo.pl/opinie/inpost-pl
(2) Źródło: Opineo.pl, link: http://www.opineo.pl/opinie/poczta-polska-pl

Nasze marki

  • InpostInpost
  • Inpost PaczkomatyInpost Paczkomaty
  • Inpost FinanseInpost Finanse
  • easypackeasypack