Kontakt

Kontakt

INTEGER.pl SA
ul. Wielicka 28,
30-552 Kraków

tel. 12 619 98 00,
fax 12 619 98 01

05 Listopada 2010

Kraków, 5 listopada 2010

 

InPost aktywizuje fanów Facebooka!


Ruszyła akcja PACZKOZAGADKA - zgadnij co kryje w sobie wirtualne pudełko

 

Ponad 173 tysiące fanów firmowej strony Paczkomaty 24/7 na Facebook.com stanęło do kolejnej rywalizacji o cenne nagrody. Paczkozagadka – najnowszy konkurs InPost – jest kontynuacją cieszącego się dużym zainteresowaniem Paczkobrania. Tym razem użytkownicy portalu będą odgadywać zawartość e-paczek.

 

Co jest do zdobycia? To pozostanie tajemnicą do końca każdej edycji, a właściwie momentu odbioru nagrody z Paczkomatu. Kluczowe jest wskazanie, co kryje w sobie wirtualne pudełko. Osoby, którym uda się najszybciej wytypować zawartość paczki, otrzymają ją w prezencie od InPost. Dla ułatwienia aplikacja będzie generowała podpowiedzi. Warto zgadywać – do zdobycia będzie wiele cennych nagród i lubiane przez internautów upominki gwarantowane – kupony na e-zakupy o łącznej wartości 1552 zł.

 

„Akcja Paczkobranie zrobiła rewolucję na Facebooku. W konkursie wzięło udział ponad 180 tys. fanów firmowej strony Paczkomatów 24/7” - mówi Marcin Bosacki, Business Development Manager InPost. „Nowym konkursem chcemy zachęcić naszych fanów do wyjścia z domu i skorzystania z Paczkomatów 24/7, aby przekonali się, jak bardzo innowacyjna, funkcjonalna i praktyczna jest ta usługa. Niewątpliwą atrakcją naszego nowego konkursu będzie książeczka z kuponami zniżkowymi o wartości 1552 zł - dystrybuowana za pośrednictwem Paczkomatów, do wykorzystania w sklepach internetowych. Otrzyma ją każdy, kto podejmie wyzwanie konkursowe. Osoby, które jako pierwsze odgadną zawartość paczki odbiorą nagrodę główną wraz z nagrodą gwarantowaną” – dodaje Marcin Bosacki.

 

Celem kampanii jest pokazanie konsumentom, jak łatwo i wygodnie korzysta się z Paczkomatów. Udział w PACZKOZAGADCE mogą wziąć wszyscy, którzy posiadają lub założą konto w systemie Paczkomaty 24/7. Aplikacja konkursowa daje możliwość rejestracji bez wychodzenia z Facebooka. Część kuponów z książeczki rabatowej wykorzystać będzie można w sklepie Pasaż VIP na Facebooku na profilu Paczkomatów obsługiwanym przez oprogramowanie InFlavo (www.inflavo.pl).

 

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie konkursu. Typuj, zgaduj i wygrywaj!

 

Akcja „Paczkobranie”, przygotowana przez We Are Media, zdobyła główną nagrodę w konkursie reklam internetowych MIXX-Awards 2010 w kategorii marketing społecznościowy oraz nagrodę specjalną Best in Show za najlepszą kampanię w 2010 roku.

 

Paczkomaty 24/7 to usługa dostępna na polskim rynku od października 2009 roku. Rozwiązanie przeznaczone jest dla osób kupujących i sprzedających za pośrednictwem Internetu. Ogromne zainteresowanie Paczkomatami 24/7 potwierdza fan page na Facebook.com, który liczy już ponad 173 tysięcy zwolenników. Wejdź na: http://www.facebook.com/paczkomaty i dołącz do grona fanów Paczkomatów 24/7!

Nasze marki

  • InpostInpost
  • Inpost PaczkomatyInpost Paczkomaty
  • Inpost FinanseInpost Finanse
  • easypackeasypack