Kontakt

Kontakt

INTEGER.pl SA
ul. Wielicka 28,
30-552 Kraków

tel. 12 619 98 00,
fax 12 619 98 01

Sampling jeszcze nigdy nie był tak prosty!

13 Kwietnia 2012

Materiał informacyjny
                                                                                                                                                                                                                                                     Kraków, 5 kwietnia 2012

 

Sampling jeszcze nigdy nie był tak prosty!

 

Sampling jest jedną z najbardziej lubianych przez konsumentów i marketerów metodą promowania produktów. Umożliwia ich wypróbowanie, sprawdzenie smaku, koloru, zapachu, konsystencji czy sposobu działania. Pozwala dotrzeć do wybranej grupy docelowej, wykorzystując najbardziej efektywne kanały komunikacji. Jednak zapakowanie nawet kilkudziesięciu próbek produktów oraz ich wysyłka i co ważniejsze – efektywne dotarcie do klientów sprawiają, że sampling oprócz swojej niezwykłej skuteczności jest dość pracochłonnym i kosztownym sposobem promowania nowych produktów. Jak temu zapobiec? Jest kilka sprawdzonych na rynku rozwiązań.

 

Paczkomaty® InPost – gwarancja udanej kampanii samplingowej

 

Dotychczas sampling, czyli bezpośrednie dotarcie z produktem do klienta docelowego, odbywał się w sposób „analogowy” - przez sieci kiosków, salony prasowe, kina czy dedykowane stoiska w centrach handlowych. Rewolucyjną ofertę przygotował z kolei InPost – operator Paczkomatów, dzięki którym promowane produkty mogą docierać do klientów bez ograniczeń czasowych – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i w atrakcyjnych rynkowo cenach!

 

 

Całodobowe i nisko kosztowe dotarcie do Klienta

 

InPost jest pierwszym i największym w Polsce prywatnym operatorem pocztowym. Firma działa na terenie całego kraju za pośrednictwem 420 maszyn w ponad stu miastach - drugiej co do wielkości na świecie sieci Paczkomatów - oraz 900 Punktów Obsługi Klienta InPost. Paczkomaty® InPost to system skrytek pocztowych, z których możliwy jest całodobowy odbiór i nadawanie przesyłek. Automaty zlokalizowane są głównie na całodobowych stacjach benzynowych oraz parkingach supermarketów takich sieci handlowych, jak Tesco, Kaufland czy Careffour.

 

Dzięki swej funkcjonalności, Paczkomaty® InPost są doskonałym kanałem dystrybucji nagród w konkursach i programach lojalnościowych. Kompletna usługa - która obejmuje zarówno weryfikację listy zwycięzców, magazynowanie nagród, jak też ich wysyłkę przez Paczkomaty® InPost - może być do 41% tańsza od konkurencyjnych wycen.

 

Sampling w Paczkomatach InPost – być o krok przed konkurencją

 

Korzystne warunki cenowe czy pełne wsparcie back-office to nie wszystko. Dodatkową opcją – jaką gwarantują Paczkomaty® InPost w ramach akcji samplingowych - jest smart sampling. Dzięki temu rozwiązaniu można nie tylko dotrzeć z promowanymi produktami do swojej grupy docelowej, ale wysondować – za pomocą pytań zamkniętych na temat produktów czy reklamy na monitorze Paczkomatu - jego opinie i dodatkowo wzmocnić przekaz promocyjno-marketingowy. Ponadto, firmy mogą umieszczać filmy promocyjne na ekranach Paczkomatów i zachęcać kilkadziesiąt tysięcy klientów, którzy codziennie odbierają paczki, by przy okazji odebrali darmową próbkę produktu. Nikt inny na rynku nie oferuje takiej usługi.

 

Przewagą Paczkomatów InPost względem tradycyjnie prowadzonych akcji samplingowych jest bez wątpienia:

 

Interaktywny panel sterujący, pozwalający na dodanie filmu reklamowego i zadawanie pytań konsumentom
• Możliwość dodatkowej komunikacji przez dedykowane komunikaty na ekranie Paczkomatu
Udostępnienie ‘kodów otwarcia’ w prasie, internecie, emailingu, ulotkach bezadresowych lub po wysłaniu sms’a premium na określony numer. Kod może dotyczyć danego miasta lub dzielnicy, a nie konkretnego Paczkomatu

 

Paczkomaty® InPost doskonale sprawdzą się w akcjach samplingowych również dzięki dodatkowym udogodnieniom takim, jak:

 

Odbiór produktów w czasie rzeczywistym przez możliwość zatowarowania Paczkomatu oraz Punktów Obsługi InPost z wyprzedzeniem w całej Polsce lub na wybranym terenie
Możliwość samplingowania niemal wszystkich kategorii produktowych, w tym artykułów spożywczych, dzięki wdrożonemu systemowi HACCP
Konsument samodzielnie wybiera Paczkomat, z którego chce odebrać produkt w ramach strony www danej akcji
Marginalny odsetek zwrotów – na poziomie 0,003%
• Codzienne raportowanie liczby wydanych nagród

 

Dzięki możliwości samplingu w Paczkomatach oferta InPost jest tańsza o co najmniej 41% względemPoczty Polskiej czy kurierów. Dystrybucja sampli lub nagród w konkursach może być zrealizowana już od 1,6 zł netto. Dodatkowo, współpraca z InPost zapewnia:

 

Komunikację SMS oraz e-mail z każdym klientem na koszt InPost!
• Profesjonalną obsługę back-office
• Oszczędność na supervisingu

 

Sprawdzone schematy

 

InPost to nie tylko Paczkomaty! Firmy mają również możliwość dostarczania produktów za pośrednictwem sieci stacjonarnych Punktów Obsługi Klienta.
Dla wzmocnienia efektywności akcji promocyjnej, nagrody lub sample mogą być wydawane również każdemu klientowi sieci InPost, odwiedzającemu jedną z 400 placówek operatora pocztowego na terenie całego kraju.

 

Więcej informacji znaleźć można na stronach: www.inpost.pl oraz www.paczkomaty.pl.

 

Informacje dodatkowe:

 

Paczkomaty® InPost

 

Paczkomaty® InPost gwarantują szybkie oraz bezpieczne zakupy on-line. Są one doskonałym rozwiązaniem logistycznym dla sklepów internetowych, ponieważ:

 

• działają przez całą dobę, 7 dni w tygodniu
niemal każda przesyłka (około 98%) nadana za pośrednictwem Paczkomatu InPost jest gotowa do odbioru już dzień po jej nadaniu
ponad połowa klientów (59%) odbiera swoje zamówienie w ciągu pierwszych sześciu godzin od momentu otrzymania SMS’a informującego o czekającej w Paczkomacie przesyłce
63% klientów korzystających z Paczkomatów InPost zaufało im i wybrało ponownie tę opcję dostawy

 

Paczkomaty® InPost to również idealne rozwiązanie dla klientów, ponieważ zapewniają one:

 

• możliwość odbioru e-zakupów 24 godziny na dobę, bez kolejek, wygodnie i „po drodze”
• odbiór przesyłki zaledwie w 17 sekund
powiadomienie e-mailem i SMS’em o oczekującej paczce w Paczkomacie InPost
• atrakcyjne ceny
• wygodne formy płatności (karta kredytowa, e-przelew, opłata za pobraniem)
• możliwość zdobywania cennych nagród rzeczowych i bonów rabatowych w konkursach i loteriach organizowanych przez InPost – operatora Paczkomatów InPost

 

Opcję dostawy do Paczkomatów InPost oferują już 3000 sklepów internetowych. Aktualnie z usługi korzysta także kilkuset aktywnych e-sprzedawców.

Nasze marki

  • InpostInpost
  • Inpost PaczkomatyInpost Paczkomaty
  • Inpost FinanseInpost Finanse
  • easypackeasypack