Kontakt

Kontakt

INTEGER.pl SA
ul. Wielicka 28,
30-552 Kraków

tel. 12 619 98 00,
fax 12 619 98 01

Social-commerce.pl czyli okiem eksperta o e-handlu

22 Lipca 2010

Kraków, 22 lipca 2010

 

Social-commerce.pl czyli okiem eksperta o e-handlu

 

Praktycy pod patronatem Paczkomatów 24/7 tworzą blog o zakupach w sieci

 

W ostatnim czasie social media jest odmieniane przez wszystkie możliwe przypadki. Jednak co określenie „social media” znaczy dla biznesu? Jak naprawdę głos pojedynczego klienta w mediach społecznościowych wpływa na sprzedaż? O tym przedstawiciele InPost oraz eksperci i praktycy z branży eCommerce postarają się opowiedzieć na blogu Social-Commerce.pl

 

Nowy blog w całości poświęcony branży eCommerce i zakupom w Internecie można śledzić pod adresem www.social-commerce.pl. Zgodnie z mottem przewodnim bloga - „Zakupy w sieci lepsze niż w sklepie” – zamysłem twórców jest propagowanie idei wygodnych zakupów w Internecie bez wychodzenia z domu.

 

Grupą docelową bloga są zarówno osoby związane z branżą eCommerce, jak i zwykli użytkownicy zainteresowani zakupami w sieci oraz Internetem.

Blog pełni rolę platformy wiedzy o eCommerce oraz wymiany doświadczeń praktyków e-handlu. Będą się na nim pojawiać informacje o branży eCommerce w Polsce i na świecie. Znajdą się tam również wskazówki jak bezpiecznie robić zakupy w Internecie, jak wyszukiwać okazje cenowe oraz usprawniać proces zakupowy. Ważnym aspektem poruszanym na blogu będzie także tematyka tzw. Social commerce, czyli zakupów w Internecie z wykorzystaniem mediów społecznościowych.

Merytoryczny patronat nad blogiem objął InPost, twórca Paczkomatów 24/7 – rewolucyjnego rozwiązania dla e-handlu. Paczkomaty to system skrytek pocztowych, służący do odbierania i nadawania przesyłek 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, w dowolnie wybranej lokalizacji.

 

Marcin Bosacki, Business Development Manager w firmie InPost tak komentuje tę współpracę: „W obecnych czasach eCommerce jest istotnym, a wręcz kluczowym narzędziem budującym sprzedaż. Korzyści z jego wykorzystania są nieocenione. Pozwala oszczędzić koszty utrzymania biur, magazynów, zindywidualizować kontakty z klientami i tworzyć społeczności wokół produktu. Z badań przeprowadzonych przez Instytut Nielsena wynika, że 90% konsumentów decydując o zakupie jakiegoś towaru lub usługi opiera się na opiniach swoich znajomych, a 70% z nich za istotne uważa oceny innych konsumentów zamieszczone w Internecie. Większość tych sądów wyrażanych jest właśnie we wspomnianych social mediach. Usługa Paczkomaty, będąca odpowiedzią na potrzeby e-konsumentów, działa zgodnie z tą tendencją. Jest to jeden z powodów, dla których zdecydowaliśmy się uruchomić bloga dedykowanego eCommerce, będąc jednocześnie jego partnerem.”

 

Ponadto, w ramach aktywności bloga zostanie powołana do życia Szkółka eCommerce będąca źródłem wiedzy na temat tendencji utrzymujących się w handlu internetowym, nowin związanych z tą branżą i wykorzystania Internetu w celach marketingowych. Z jej oferty będą mogli korzystać przyszli i obecni właściciele sklepów internetowych oraz osoby zajmujące się tematyką eCommerce. Jej wykładowcami zostaną eksperci z branży – osoby związane z handlem i marketingiem internetowym. Szkółka eCommerce cyklicznie będzie wydawać raporty i poradniki dotyczące e-handlu.

 

Nasze marki

  • InpostInpost
  • Inpost PaczkomatyInpost Paczkomaty
  • Inpost FinanseInpost Finanse
  • easypackeasypack