Kontakt

Kontakt

INTEGER.pl SA
ul. Wielicka 28,
30-552 Kraków

tel. 12 619 98 00,
fax 12 619 98 01

14 Maja 2014

Informacja prasowa                                                                                                                                                                                                                                      14 maja 2014

 

Włochy: Paczkomaty® InPost w Carrefour

 

Umowa z Carrefour Italia na lokalizację 200 maszyn

 

Paczkomaty® InPost przyspieszają ekspansję na włoskim rynku pocztowo-kurierskim. Dzięki umowie podpisanej z Carrefour Italia do końca 2014 roku w placówkach kluczowego gracza sprzedaży detalicznej zainstalowanych zostanie 200 Paczkomatów InPost. W ramach nawiązanej współpracy, Carrefour Italia stanie się strategicznym partnerem lokalizacyjnym sieci Paczkomatów InPost we Włoszech, która do końca 2015 roku obejmie 1000 terminali.

 

Współpraca z Carrefour Italia zakłada instalację Paczkomatów InPost zarówno wewnątrz placówek handlowych, jak i w lokalizacjach na zewnętrz sklepów. Rewolucyjne terminale do samodzielnego nadawania i odbierania przesyłek zostaną rozlokowane w punktach: Carrefour Hypermarkets, Carrefour Market oraz Carrefour Express. Placówki, w których klienci będą mogli skorzystać z maszyn InPost, wybrano kierując się kryterium najdogodniejszej lokalizacji – spośród blisko 1200 supermarketów Carrefour we Włoszech.

 

Z początkiem 2014 roku, InPost zintensyfikowała działania związane z rozwojem sieci innowacyjnych terminali we Włoszech. W ostatnim czasie nawiązała strategiczne porozumienie o współpracy z TNT Express Italy, na mocy którego TNT będzie odpowiedzialny za obsługę logistyczną terminali InPost. W połowie lutego spółka sfinalizowała także porozumienie z Banzai, największą włoską platformą e-commerce.

 

 

„Partnerstwo z Carrefour Italia to dowód na to, że konsekwentnie realizujemy strategię zmierzającą do dynamicznego rozwoju sieci Paczkomatów InPost na tamtejszym rynku. Dotychczasowa współpraca z Banzai oraz TNT Express potwierdza, że nasze rozwiązania są coraz mocniej cenione na zagranicznych rynkach”powiedział Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl.

 

„Dostrzegamy ogromny potencjał włoskiego sektora e-commerce - według badań e-Marketer, w 2013 roku, sprzedaż online we Włoszech odnotowała poziom 11,3 miliarda euro, wzrastając przy tym o prawie 18% w stosunku do poprzedniego roku . Przy tak imponującym wzroście, konieczne jest zapewnienie najwyższego poziomu obsługi logistycznej dla zamawianych produktów. Nie mamy wątpliwości, że to właśnie Paczkomaty® InPost najlepiej odpowiedzą na zapotrzebowanie zarówno e-sprzedawców, jak również klientów”dodał Stefano Moni, dyrektor generalny InPost Italia.

 

„Współpraca z InPost to jeden z kluczowych punktów strategii, zakładającej wprowadzenie kolejnych udogodnień dla naszych klientów. Dla klienta kluczowe znaczenie odgrywa czas – jeżeli w jednym miejscu może zrobić zakupy, a jednocześnie odebrać lub nadać przesyłkę, to nie mamy wątpliwości, że wybierze placówkę, która właśnie w ten sposób wzbogaca swoje standardowe usługi. To priorytet, którym kieruje się Carrefour instalując Paczkomaty® InPost w swoich supermarketach” mówi Paolo Rangoni, Supply Chain Director di Carrefour Italia.

 

Trwająca ekspansja Paczkomatów InPost we Włoszech doskonale wpisuje się w dynamiczny wzrost włoskiego sektora e-commerce, pozostającego od kilku już lat w czołówce największych rynków handlu internetowego. Jak wskazują najnowsze dane e-Marketera, w 2014 roku aż 14,4 miliona Włochów zdecyduje się na dokonanie zakupów przez Internet, a średnia wartość e-wydatków na osobę zwiększy się o 15 proc.

 

Paczkomaty® InPost od kliku lat podbijają międzynarodowe rynki - innowacyjne terminale są już dostępne w 20 krajach na całym świecie. Zaledwie w kilka lat podbiły oprócz Polski: Arabię Saudyjską, Australię, Chile, Wielką Brytanię, Włochy, Irlandię, Islandię, Litwę, Łotwę, Ukrainę, Estonię, Rosję, Cypr, Słowację, Czechy, a także: Kolumbię, Kostarykę, Salwador oraz Gwatemalę. Na całym świecie funkcjonuje – w różnych modelach biznesowych – ponad 3500 Paczkomatów.Spółka planuje instalację kolejnych 6000 terminali na terenie Europy, Azji, obu Ameryk, a także na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

 

Więcej informacji na: www.integer.pl, www.paczkomaty.pl, www.inpost.pl oraz www.carrefour.it.

Nasze marki

  • InpostInpost
  • Inpost PaczkomatyInpost Paczkomaty
  • Inpost FinanseInpost Finanse
  • easypackeasypack