Kontakt

Kontakt

INTEGER.pl SA
ul. Wielicka 28,
30-552 Kraków

tel. 12 619 98 00,
fax 12 619 98 01

Aż 88% użytkowników ocenia usługę dostawy do Paczkomatów® InPost dobrze i bardzo dobrze

04 Sierpnia 2015

Całodobowa dostępność, cena usługi i szybkość realizacji to najważniejsze kryteria wyboru dostawy do Paczkomatów® InPost

Badania przeprowadzone przez Akademię Morską w Szczecinie[1] pokazują, że 88% użytkowników Paczkomatów® InPost ocenia usługę dostawy do innowacyjnych terminali dobrze i bardzo dobrze. Z podanych statystyk wynika również, że 89% respondentów jest skłonna polecić tę opcję doręczenia produktów zamówionych online znajomym.

Dla ankietowanych najważniejszymi kryteriami wyboru usługodawcy dostawy jest cena usługi, szybkość oraz dostępność 24/7. Dodatkowo, 59% użytkowników, którzy korzystają z Paczkomatów® InPost twierdzi, że wybór tej opcji dostawy podyktowany jest dogodną lokalizacją urządzenia. Z przeprowadzonych badań wynika, że ponad połowa dostaw (52%) zakupów online zamawianych przez ankietowanych jest realizowana za pośrednictwem automatycznych terminali.

„Wysokie oceny użytkownikówPaczkomatów® InPostpotwierdzają, że automatyzacja dostaw – zwłaszcza w sektorze e-commerce – jest najlepszą formą, jaką mogą stosować operatorzy logistyczni. Opcja dostawy do innowacyjnych terminali jest oceniana lepiej w porównaniu do firm kurierskich i usług Poczty Polskiej. Wymagania e-klientów ciągle rosną, a naszym celem jest nieustanne doskonalenie. Dlatego niedawno rozszerzyliśmy sieć Paczkomatów® InPost w Polsce o kolejne 200 urządzeń, pracujemy także intensywnie nad wprowadzeniem nowej usługi dla sektora spożywczego – komentuje  Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl, właściciela sieci Paczkomatów® InPost.

Automatyczne terminale InPost wyróżniają się także na tle innych usług logistycznych dedykowanych e-commerce. Aż 75% użytkowników Paczkomatów® InPost ocenia je lepiej i dużo lepiej niż tradycyjne usługi kurierskie. Dostawa do innowacyjnych terminali jest także konkurencyjna w stosunku do usług Poczty Polskiej – ponad 88% respondentów uznało, że Paczkomaty® InPost są lepsze. Ponadto, nawet 64% użytkowników zrezygnowałoby z zakupu w sklepie internetowym, jeśli nie oferowałby on usługi dostawy do Paczkomatów® InPost.

W Polsce działa już ponad 1300 Paczkomatów® InPostsieć w porównaniu z końcem 2014 roku została rozszerzona o kolejne 200 lokalizacji. Decyzja o rozbudowie wynika z rosnących potrzeb mieszkańców mniejszych miejscowości, którzy coraz chętniej korzystają z oferty e-sklepów i ma na celu zapewnienie im możliwości odbioru paczek w trybie 24/7. Grupa Integer.pl zamierza kontynuować ekspansję i zainstaluje w 2015 roku łącznie 600 nowych terminali.

Paczkomaty® InPost w 2014 roku po raz kolejny pobiły rekordy popularności wśród polskich użytkowników e-sklepów. Liczba paczek dostarczanych za pomocą terminali wzrosła o ponad 90,5% wobec 2013 roku i o 440% w porównaniu do 2012 roku. W IV kwartale 2014 roku InPost zawarł porozumienie z Allegroo strategicznej współpracy w ramach dostaw produktów zamawianych online. Teraz w opcjach przesyłki każdy e-sprzedawca może dodać nowe możliwości: Allegro PaczkomatyÒ InPost (7,99 zł) i Allegro Polecony InPost (3,94 zł). Jest to najtańsza dostępna forma dostawy – zarówno w odniesieniu do listu poleconego, jak i paczki. W każdej z tych opcji klienci mają zagwarantowany darmowy zwrot kupionego towaru.

Paczkomaty® InPost działają już na 4 kontynentach, między innymi w takich krajach jak: Wielka Brytania, Francja, Włochy, Polska, Irlandia, Islandia, Litwa, Łotwa, Estonia, Rosja, Czechy, Słowacja, Kolumbia, Kanada, Australia, Arabia Saudyjska. Do końca 2015 roku na całym świecie będzie dostępnych – w różnych modelach biznesowych – ponad 5000 Paczkomatów® InPost. Spółka planuje instalację kolejnych 4000 terminali na terenie Europy, obu Ameryk, a także na Bliskim Wschodzie.

Najwyższą jakość usług Grupy Integer.pl potwierdzają nagrody: polscy internauci już po raz trzeci wyróżnili InPost nagrodą Ekomersy w kategorii „Najlepszy produkt/usługa wspierający logistykę e-sklepu”. Innowacyjność firmy została doceniona między innymi przez tygodnik WPROST tytułem „Innowatora Roku 2014” i zwyciężyła w konkursie „Lider Nowoczesnych Technologii” organizowanym przez Instytut Nowych Technologii. Grupa Integer.pl otrzymała też Nagrodę Specjalną w konkursie „Polska Firma – Międzynarodowy Czempion” za dynamiczną ekspansję i promocję Polski za granicą. Konsekwentny rozwój firmy potwierdza również tytuł „Gazele Biznesu” przyznawany przez Puls Biznesu najdynamiczniej rozwijającym się polskim firmom.

InPost otrzymał także liczne wyróżnienia międzynarodowe: tytuł ‘Supplier of the Year’ podczas Post Expo 2014, czterokrotne zwycięstwo w prestiżowym konkursie World Mail Award w latach 2010 – 2013, nagroda „The Delivery Excellence Award 2014” w kategorii: „Best Carrier Contribution to Delivery Innovation”, które Paczkomaty® InPost otrzymały 2014 w Wielkiej Brytanii, czy Postal Technology International Award w kategorii ‘Retail Innovation of the Year’ za ‘Innowację Roku’.

Więcej informacji dostępnych jest na: www.paczkomaty.pl, www.inpost.pl oraz www.integer.pl.

[1] Badania zostały przeprowadzone w dniach 12-26 lutego 2015 r. za pomocą internetowej ankiety, w ramach polsko-norweskiego projektu GRASS (Green and Sustainable Transport Systems in Cities). Za projekt odpowiedzialna była Akademia Morska w Szczecinie. Na ankiety odpowiedziało łącznie 2933 osoby, w tym 45% kobiet i 55% mężczyzn. Największą grupę respondentów stanowiły osoby w wieku 25-34 lata, mieszczące się w kryterium ludzi młodych oraz aktywnych zawodowo. Badanie kierowane było do mieszkańców wszystkich województw, jednak najliczniejszą grupę stanowiły osoby z województwa mazowieckiego.

Nasze marki

  • InpostInpost
  • Inpost PaczkomatyInpost Paczkomaty
  • Inpost FinanseInpost Finanse
  • easypackeasypack