Kontakt

Kontakt

INTEGER.pl SA
ul. Wielicka 28,
30-552 Kraków

tel. 12 619 98 00,
fax 12 619 98 01

12 Kwietnia 2007

InPost otwiera kolejne oddziały

Firma InPost - pierwszy niezależny operator pocztowy o zasięgu ogólnokrajowym, należący do grupy kapitałowej INTEGER.pl SA planującej w 2007 roku wejście na GPW - zgodnie z planami rozwojowymi firmy intensywnie rozwija sieć obsługi w całej Polsce. Spółka obsługuje rynek przesyłek pocztowych adresowych o masie powyżej 50g.  Zgodnie z zakładaną strategią uruchomiono w lutym 2007 cztery nowe oddziały - trzy w Małopolsce i jeden na Śląsku, a na początku kwietnia kolejne trzy na Śląsku. Lista miast obsługiwanych przez InPost powiększyła się o: Tychy, Mikołów i Pszczynę. Klienci InPost mogą korzystać z usług firmy w 90 miastach Polski poprzez sieć 800 Punktów Obsługi Klienta, z czego 7 znajduje się w obrębie nowo powstałych oddziałów.

InPost jest pierwszą w Polsce firmą oferującą usługi pocztowe w całej Polsce za pośrednictwem własnych komórek organizacyjnych. Spółka kieruje swoją ofertę do Klientów korporacyjnych, jak i indywidualnych.

Zgodnie z prognozami rozwojowymi, do końca 2007 roku zostanie utworzonych 1000 Punktów Obsługi Klienta w 110 miastach w całym kraju. Wszystkie przesyłki realizowane przez InPost przyjmowane są w Punktach Obsługi Klienta lub w siedzibie Klienta i dostarczane bezpośrednio pod wskazany adres przez listonoszy InPost. Zgodnie ze standardami pracy, pod nieobecność adresata listonosze pozostawiają awizo z informacją o korespondencji do odbioru.

Rozwiązaniem autorskim wprowadzonym przez firmę jest wykorzystywanie kopert InPost przy obsłudze korespondencji. Zakup koperty jest równoznaczny z uiszczeniem opłaty za korespondencję. Korzystając z usług InPost nie ma potrzeby kupowania i naklejania znaczków pocztowych. Koperty są do nabycia w Punktach Obsługi Klienta, bądź na specjalne zamówienie są dostarczane przez ubranych w charakterystyczne żółte kamizelki listonoszy InPost we wskazane miejsce.

„Propozycją naszej firmy są zupełnie nowe, kompleksowe usługi pocztowe odpowiadające wysokim wymaganiom Klientów, w tym kopertowanie, adresowanie, nadawanie korespondencji codziennej. Terminowość, jakość serwisu i atrakcyjne ceny determinują filozofię biznesową firmy InPost” – mówi Rafał Brzoska, Prezes Zarządu Spółki.

Obecnie InPost  oferuje pięć produktów pocztowych.
  • List zwykły - deklarowany termin doręczenia:  3 dni
  • List polecony ekspresowy - deklarowany termin doręczenia: 2 dni od daty nadania (gdy został nadany do 15.00)
  • List polecony ekspresowy za zwrotnym potwierdzeniem odbioru - deklarowany termin doręczenia: 2 dni  (gdy został nadany do15.00) + 2 dni na zwrotne potwierdzenie odbioru 
  • Paczka kurierska do 5 kg - deklarowany termin doręczenia: 2 dni od daty nadania (gdy została nadana do 15.00)
  • Pełna obsługa korespondencji codziennej (kopertowanie, adresowanie, nadawanie, odbiór korespondencji)
  • Kompleksowy obrót dokumentami pomiędzy firmamiw ciągu 72 godzin.

 InPost kieruje swoją ofertę przede wszystkim do klientów instytucjonalnych, którzy generują ok. 70% zleceń. Stała współpraca z InPost oznacza dla Klientów oszczędności od 10% do 70% kosztów dystrybucji. W ramach bieżącej obsługi zamówień masowych (powyżej 20 000 listów miesięcznie) firma oferuje również:

  • kontrolę adresów i przekazywanie zmienionych danych adresatów
  • pełną informację zwrotną do nadawcy dotyczącą realizacji zlecenia
  • stworzenie bazy danych z nieskutecznymi adresami
  • na każdym etapie wykonywania zlecenia – śledzenie przesyłek poprzez system GPSS

Terminy i ceny usług InPost:

Produkt

Deklarowany termin doręczenia

Cena

List zwykły

3 dni od daty nadania

1,22 (1 zł netto)

List polecony ekspresowy

2 dni od daty nadania (gdy został nadany do 15.00)

1,83 (1,50 zł netto)

List polecony ekspresowy za zwrotnym potwierdzeniem odbioru

2 dni (gdy został nadany do 15.00) oraz 2 dni na zwrotne potwierdzenie odbioru

3,05 (2,50 zł netto)

Paczka kurierska do 5 kg

2 dni od daty nadania (gdy została nadana do 15.00)

12,18 (9,99 zł netto)

InPost - wychodząc naprzeciw trudnościom związanym z obowiązkową wymianą skrzynek pocztowych - rozszerzył swoją ofertę o świadczenie usług związanych z produkcją i montażem Euroskrzynek. InPost oferuje swoim Klientom produkty wysokiej jakości odpowiadające standardom technicznym obowiązującym w Unii Europejskiej. Konkurencyjna oferta cenowa firmy sprawia, że jednostkowy koszt zakupu skrzynki dla jednego mieszkania wraz z jej montażem wynosi 39 PLN netto. Ponadto przy każdym dużym zleceniu przygotowywana jest każdorazowo specjalna propozycja cenowa.

Firma InPost należy do grupy kapitałowej INTEGER.pl

Infolinia: 0 801 400 100

Informacje dodatkowe

INTEGER.plSA jest liderem na rynku kolportażu reklamowych przesyłek bezadresowych i adresowych. Firma posiada 75 oddziałów regionalnych. Codziennie kurierzy INTEGERA dostarczają przesyłki w ponad 500 miastach w Polsce. Na rzecz spółki pracuje łącznie 7300 osób. Średnio miesięcznie firma kolportuje od  50 do 70 mln sztuk ulotek i druków reklamowych. INTEGER.pl SA posiada tytuł „Jakość Roku 2006” przyznany przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji oraz Certyfikat Jakości ISO 9001.

W 2007 roku spółka planuje swój debiut na warszawskiej giełdzie.         

Więcej informacji o firmach znajdą Państwo na stronie www.integer.pl

Nasze marki

  • InpostInpost
  • Inpost PaczkomatyInpost Paczkomaty
  • Inpost FinanseInpost Finanse
  • easypackeasypack