Kontakt

Kontakt

INTEGER.pl SA
ul. Wielicka 28,
30-552 Kraków

tel. 12 619 98 00,
fax 12 619 98 01

10 Lipca 2007

InPost wprowadza znak opłaty pocztowej

InPost - pierwszy, niezależny operator pocztowy o zasięgu ogólnokrajowym - wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów, od 9 lipca wprowadza nowe struktury wagowe korespondencji. Udogodnieniem dla osób korzystających z usług firmy InPost będzie możliwość nadawania przesyłek niestandardowych, czyli paczek dowolnego formatu i wagi we własnych opakowaniach. Do tego celu firma wprowadza do swojej oferty znaki opłaty pocztowej. Dzięki tym zmianom InPost będzie mógł jeszcze bardziej obniżyć ceny swoich usług zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych.

Głównym celem InPost jest podnoszenie efektywności i konkurencyjności świadczonych usług, dlatego - chcąc sprostać wysokim wymaganiom Klientów - firma rozszerza wachlarz swoich usług przez wprowadzenie struktury wagowej. Możliwe też będzie korzystanie z własnych opakowań, co znacznie uprości proces nadawania przesyłek, a jednocześnie ułatwi samym Klientom korzystanie z usług InPost. Wraz ze zmianą struktury wagowej, firma zastosowała nowe rozwiązanie w postaci znaków opłaty pocztowej. Mają one nominały: 0,20 groszy, 0,30 groszy, 0,50 groszy, 0,80 groszy, 1 złoty i 5 złotych. Ich sprzedaż prowadzona jest w każdym Punkcie Obsługi Klienta.

"Jeśli Klient będzie chciał nadać korespondencję/ przesyłkę w swojej kopercie, wystarczy, że w Punkcie Obsługi Klienta zakupi znak o  wartości odpowiedniej dla wagi listu"- wyjaśnia Rafał Brzoska, prezes InPost.

Wprowadzenie znaków opłaty pocztowej oznacza obniżenie cen usług InPost dla części kategorii wagowych. I tak np.: za nadanie szybkiej paczki pocztowej do 2 kg zapłacimy tylko 5 złotych, co oznacza spadek ceny aż o 70 procent! Ponadto, InPost tradycyjnie przygotował także atrakcyjną ofertę dla klientów biznesowych, która jest dostosowana do potrzeb klienta, w zależności od ilości nadawanej korespondencji. Na największe rabaty mogą liczyć jak zawsze stali klienci, którzy mają podpisane umowy o współpracy z InPostem na regularne doręczanie korespondencji. Zniżki cenowe obejmują także zakup znaków opłaty pocztowej.

"Chcemy być najlepszym partnerem dla naszych klientów, zarówno korporacyjnych, jak i indywidualnych oferując im kompleksowe i profesjonalne usługi pocztowe oraz rozwiązania, które pomogą w realizacji celów biznesowych. Dzięki nowej ofercie Klienci naszej firmy zyskają możliwość nadawania przesyłek bez ograniczeń co do wielkości oraz wagi. Mam nadzieję, że to udogodnienie usatysfakcjonuje nawet najbardziej wymagających Klientów, a tym samym ułatwi korzystanie z naszych usług" - dodaje Rafał Brzoska.

Nowa oferta firmy InPost:

KLIENT INDYWIDUALNY

Produkt InPost

Waga

Cena

Dopłata do przesyłki poleconej ekspresowej

Zwrotne potwierdzenie odbioru

List zwykły

51-100 g

1,10

1,20

1,10

List zwykły

101-350 g

1,30

List zwykły

351-500 g

1,80

List zwykły

501-1000 g

3,30

Szybka paczka pocztowa

do 2000 g

5,00

Szybka paczka pocztowa

2001-5000 g

7,00

Więcej informacji o firmie znajdą Państwo na stronach www.inpost.pl

Informacje dodatkowe:
W lipcu InPost przeprowadził ankietę na swojej stronie internetowej pt: " Czy uważasz za słuszne przesunięcie terminu liberalizacji rynku pocztowego i utrzymywanie monopolu Poczty Polskiej do końca 2012 roku?" Okazuje się, że ponad 88% Internautów uważa, że przesunięcie tego terminu do 2012 roku jest niewłaściwe, a ponad 86% negatywnie ocenia ewentualne karanie niezależnych operatorów pocztowych konkurujących z Pocztą Polską.

InPost jest pierwszym niezależnym operatorem pocztowym o zasięgu ogólnopolskim, należący do grupy kapitałowej INTEGER.pl planującej wejście na GPW jesienią 2007 roku. Rozpoczął świadczenie usług pocztowych na skalę ogólnokrajową jesienią 2006 roku. W związku z częściową liberalizacją rynku usług pocztowych poza obszarem zastrzeżonym dla Poczty Polskiej - definiowanym przez Ustawę Prawo Pocztowe z dn. z 12 czerwca 2003 r. - znalazły się przesyłki ważące od 50 do 350 g. W tym właśnie obszarze (przesyłki o masie powyżej 50 g) swoje usługi świadczy InPost.

Firma dysponuje własnym zapleczem techniczno-logistycznym umożliwiającym prowadzenie działalności o ogólnopolskim zasięgu. Obecnie spółka posiada swoje przedstawicielstwa w prawie 100 miastach Polski oraz 800 Punktów Obsługi Klienta. Zgodnie ze strategią rozwojową, do końca 2007 r. firma będzie obecna na terenie całego kraju, w 200 miastach Polski za pośrednictwem sieci 1200 Punktów Obsługi Klienta.

InPost kieruje swoją ofertę zarówno do klientów masowych (korporacyjnych), jak i indywidualnych. Propozycją firmy są zupełnie nowe, kompleksowe usługi pocztowe odpowiadające wysokim wymaganiom odbiorców. Terminowość, jakość serwisu i atrakcyjne ceny determinują filozofię biznesową firmy InPost.

INTEGER.pl jest liderem na rynku kolportażu reklamowych przesyłek bezadresowych i adresowych. Firma posiada 75 oddziałów regionalnych. Codziennie kurierzy INTEGERA dostarczają przesyłki w ponad 500 miastach w Polsce. Na rzecz spółki pracuje łącznie 7300 osób. Średnio miesięcznie firma kolportuje od  50-70 mln sztuk ulotek i druków reklamowych. INTEGER.pl posiada Certyfikat Jakości ISO 9001.
W 2007 roku spółka planuje swój debiut na warszawskiej giełdzie.

Więcej informacji o firmie znajdą Państwo na stronach www.integer.pl

Nasze marki

  • InpostInpost
  • Inpost PaczkomatyInpost Paczkomaty
  • Inpost FinanseInpost Finanse
  • easypackeasypack