Kontakt

Kontakt

INTEGER.pl SA
ul. Wielicka 28,
30-552 Kraków

tel. 12 619 98 00,
fax 12 619 98 01

Komputronik otwiera się na swoich fanów dzięki InFlavo

29 Listopada 2010

Kraków, 25 listopada 2010

Komputronik otwiera się na swoich fanów dzięki InFlavo

Facebook rośnie w siłę! Potwierdzają to liczne badania rynkowe i raporty analityczne dotyczące mediów społecznościowych. Z portalu korzysta już 8 mln Polsków (wg Megapanel PBI/Gemius, październik 2010), a niemal każdy liczący się sklep prowadzi na Facebooku swoją stronę firmową, pozyskując kolejnych zwolenników. Komputronik – okrzyknięty przez wortal branżowy Interaktywnie.com w 2010 roku już po raz trzeci (2007 i 2009 rok) najlepszym sklepem internetowym w Polsce przygotował swoim fanom, dzięki platformie InFlavo, wyjątkowe udogodnienie w robieniu e-zakupów.

Od 23 listopada 2010 roku blisko 7500 fanów Komputronika może robić zakupy w uruchomionym specjalnie dla nichsklepie na Facebooku. Narzędziem umożliwiającym prowadzenie tej formy sprzedaży jest platforma InFlavo, wdrożona na rynek social-commerce przez Grupę Integer.pl w październiku 2010 roku.
Wyjątkowość akcji Komputronika polega na zaoferowaniu użytkownikom Facebooka – w ramach prowadzonego tam sklepu – atrakcyjnej, dedykowanej oferty cenowej,niedostępnej z poziomu firmowego sklepu internetowego, prowadzonego poza portalem społecznościowym.

„Wykorzystanie Facebooka jako kanału sprzedaży, w którym pokazujemy naszym lojalnym klientom, że jesteśmy im wdzięczni za wybranie naszego sklep,  to coś, do czego media społeczne zostały stworzone” – twierdzi Rafał Pawlak, E-commerce Manager Komputronik S.A.

InFlavo oferuje swoją komercyjną usługę typu social-commerce zaledwie od miesiąca, a już korzysta z niej ponad 100 sklepów. Jak zapowiada Arvind Juneja, Community Manager InFlavo – „To dopiero początek. Czas to dziś najcenniejsza waluta, a niestety Facebook odbiera ją wszystkim serwisom internetowym, w tym e-sklepom. Dzięki InFlavo możemy sprawić, że największy ich „wróg” – Facebook – stanie się ich sprzymierzeńcem i sojusznikiem. Docieramy dzięki niemu tam, gdzie internauci lubią przebywać i gdzie spędzają najwięcej czasu”.

Z aplikacji InFlavo – poza Komputronikiem i siecią Vobis, która jako pierwsza uruchomiła swój e-sklep na Facebooku dzięki InFlavo – korzystają również między innymi Primakomp czy Best Film.

Eksperci z InFlavo, zapytani o wyniki i efektywność nowej usługi, odpowiadają – „Innowacje mają to do siebie, że na ich efekt trzeba chwilę poczekać. Nie można też zapominać, że samo otworzenie nowego kanału sprzedaży nie da wielkiego efektu, potrzebny jest jeszcze pomysł. Doskonałym przykładem jest Komputronik, który zaoferował coś więcej dla swoich fanów poza udostępnieniem swojego asortymentu na Facebooku. Jesteśmy pewni, że internauci docenią ten ruch. My w InFlavo pomagamy sklepom,  które szukają i mają odwagę wdrażać niestandardowe pomysły biznesowe – to jedna z naszych największych zalet”.

InFlavo to pionierskausługa typu social commerce, oferowana przez Grupę Integer.pl. Platforma umożliwia prowadzenie kompleksowej sprzedażyna jednym z najpopularniejszych na świecie portali społecznościowych – Facebook.com. InFlavo to doskonała aplikacja dla firm i osób indywidualnych, chcących rozszerzyć i wzmocnić wykorzystywane dotychczas kanały sprzedaży. Rozwiązanie dostępne dzięki InFlavo skierowane jest także do wszystkich lubiących aktywnie i pożytecznie spędzać czas w mediach społecznościowych. To znakomity i najbardziej praktyczny sposób na zakupy internetowe w towarzystwie e-przyjaciół, bez opuszczania Facebooka.

Zintegrowane płatności (dotpay) czy też integracja z Paczkomatami 24/7 to tylko niektóre z zalet nowego rozwiązania sprzedażowego. InFlavo oferuje 3 pakiety cenowe (35, 150, 350 złotych) oraz możliwość wykupienia licencji z indywidualną wyceną.

Poza oprogramowaniem, InFlavo oferuje swoim klientom wsparcie w dziedzinie wykorzystania mediów społecznościowych w komunikacji z użytkownikami. Zdaniem ekspertów z InFlavo„założenie sklepu czy to na Facebooku, czy na jakimkolwiek innym portalu jest dopiero początkiem prac, które trzeba będzie zrobić, by zaczął on przynosić zyski.Zespół InFlavo tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem zarówno w handlu, jak i mediach społecznościowych, dlatego wiemy jak promować i zwiększać sprzedaż w ramach social-commerce”.

InFlavo:http://www.inflavo.pl

Komputronik na Facebook.com: http://www.facebook.com/komputronik

Informacje dodatkowe:

InFlavo
InFlavo – najnowszy projekt Grupy Integer z obszaru e-commerce:

  • pionierska usługa typu social-commerce
  • sieć sklepów internetowych na Facebook.com – doskonałe narzędzie dla wszystkich lubiących aktywnie i pożytecznie spędzać czas na portalach społecznościowych

 

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie  www.inflavo.pl

InPost Paczkomaty 24/7

InPost Paczkomaty to najmłodsza spółka wchodzącą w skład Grupy Integer.pl (2008).

Paczkomaty 24/7:

  • wygodne odbieranie i nadawanie przesyłek – bez kolejek, 24 godziny, 7 dni w tygodniu w dogodnej, wybranej lokalizacji
  • doręczenie przesyłki do 2 dni roboczych od dnia nadania
  • atrakcyjne ceny
  • sms’owe i e-mailowe powiadomienieo paczce oczekującej na odbiór
  • wygodne formy płatności (karta kredytowa, e-przelew, opłata za pobraniem)
  • stały monitoring kamer wideo, gwarantujący bezpieczeństwo przesyłek w paczkomacie

Opcję „dostawy do Paczkomatów 24/7” oferuje m.in. Merlin.pl,Komputronik, NEO24,Allegro oraz jedna z największych, międzynarodowych firm kosmetycznych, prowadzących sprzedaż bezpośrednią. Aktualnie z usługi korzysta także kilkuset aktywnych e-sprzedawców.

Dzięki Allegro użytkownikami Paczkomatów 24/7 może być aż 10,5 mln Polaków, czyli ponad połowa polskiego e-commerce!
Zasięg Paczkomatów 24/7:

  • 300 paczkomatów w 60 miastach
  • 450 automatów do końca 2010 roku
  • 800 maszyn w całej Polsce (docelowo)
  • ekspansja Paczkomatów 24/7 pod marką „EasyPack 24/7” na europejskie rynki

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie www.paczkomaty.pl

InPost Nowoczesna Poczta

InPost to ogólnopolski, niezależny operator pocztowy, najpoważniejszy rynkowy konkurent Poczty Polskiej, który działa na rynku pocztowo-kurierskim od 2006 roku. Spółka – dzięki innowacyjnemu podejściu do biznesu, szerokiej ofercie produktowej oraz nowatorskim rozwiązaniom technologicznym – ugruntowuje swoją pozycję na dynamicznie rozwijającym się rynku e-commerce. Udział usług niestandardowychw przychodach spółki będzie stanowić w najbliższych latach co najmniej 30%.
Sztandarowymi usługami InPost – poza tradycyjną ofertą pocztową – są:

  • Paczkomaty 24/7 – najnowocześniejsza w Polsce usługa wysyłkowa umożliwiająca odbiór i samodzielne nadanie przesyłek 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, bez kolejek, w dogodnej lokalizacji
  • Power Post (poczta hybrydowa) – kompleksowa usługa łącząca funkcjonalność poczty elektronicznej oraz cechy tradycyjnych usług poligraficznych i pocztowych, umożliwiająca wysłanie listów w wersji drukowanej bez wychodzenia z domu czy biura
  • Outsourcing e-dokumentów, w tym obsługa e-faktur

Plany rozwojowe InPost:

  • wzrost udziałów w rynku usług pocztowo-kurierskich do 10-12% do końca 2010 roku i 18-20% do końca 2012 roku (aktualnie ok. 6% rynku)
  • zwiększenie liczby doręczanych listów z 9 mln w grudniu 2009 do 14-17 mln miesięcznie do końca 2010 roku
  • systematyczne zwiększanie zasięgu usługi Paczkomaty 24/7 docelowo InPost planuje rozmieszczenie 800 automatów w całej Polsce
  • obecność w 230 miastach Polski przez sieć 900 Punktów Obsługi Klienta do końca 2010 rokui wzrost do 450 miejscowości obsługiwanych na rzecz odbiorców indywidualnych i do 4000 w przypadku klientów biznesowych w 2011 roku

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie www.inpost.pl

Nasze marki

  • InpostInpost
  • Inpost PaczkomatyInpost Paczkomaty
  • Inpost FinanseInpost Finanse
  • easypackeasypack