Kontakt

Kontakt

INTEGER.pl SA
ul. Wielicka 28,
30-552 Kraków

tel. 12 619 98 00,
fax 12 619 98 01

Paczkomaty InPost: Festiwal Darmowej Dostawy do końca stycznia - informacja prasowa

14 Stycznia 2016

Zakupy w wybranych sklepach internetowych z darmową dostawą!

W ramach wspólnej inicjatywy Paczkomatów® InPost[1] i MasterCard®, klienci mogą dokonać zapłaty przy odbiorze przesyłki oraz zamówić bezpłatną dostawę do Paczkomatów® InPost niezależnie od wysokości kwoty zamówienia. Akcja obowiązuje podczas zakupu produktów w jednym z wybranych sklepów biorących udział w wydarzeniu –eobuwie.pl, redcoon.pl, simple®  gino-rossi oraz Nexterioi będzie trwać do końca stycznia[2].

„Festiwal Darmowej Dostawy” jest kolejną edycją projektu Paczkomatów® InPost i MasterCard®, w której udział biorą popularne e-sklepy funkcjonujące na polskim rynku. Wydarzenie ma na celu promocję płatności bezgotówkowych realizowanych przy odbiorze przesyłek. Aby wziąć udział w akcji wystarczy dokonać zamówienia na dowolną kwotę w jednym z e-sklepów, będących partnerem wydarzenia, wybrać opcję płatności za pobraniem w Paczkomacie® InPost lub w internecie za pomocą usługi MasterPass™. Po otrzymaniu wiadomości SMS z informacją o dostarczeniu przesyłki do wskazanego miejsca należy dokonać jej odbioru.

„Wraz z rosnącą popularnością zakupów online zmieniają się oczekiwania e-kupujących, którzy stają się coraz bardziej wymagający – zarówno w zakresie oferty online, jak i samej dostawy. Ważna jest dla nich wysoka jakość zamawianych produktów oraz korzystne warunki doręczenia. Dlatego możliwość dokonania płatności bezgotówkowej przy odbiorze paczki i darmowa dostawa do Paczkomatów® InPost jest w tym wypadku idealnym rozwiązaniem. Co ciekawe, niższe koszty dostarczenia to argument skłaniający do zakupu konkretnego produktu w sieci nawet co trzeciego internautę”– komentuje Mateusz Wróbel, Dyrektor Marketingu w Grupie Integer.pl.

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Akademię Morską w Szczecinie, nawet 64% użytkowników zrezygnowałaby z zakupu w sklepie internetowym, jeśli nie oferowałby on usługi dostawy zamówionego produktu do Paczkomatów® InPost[3]. Badania wykazały również, że dostawa do innowacyjnych terminali jest konkurencyjna w stosunku do usług Poczty Polskiej – aż 88% respondentów uznało, że Paczkomaty® InPost są lepsze, a 75% badanych ocenia je lepiej i dużo lepiej niż tradycyjne usługi kurierskie. Ponadto 93% użytkowników Paczkomatów® InPost nie nadkłada drogi lub pokonuje maksymalnie 5 km w celu odebrania przesyłki z terminala, a 79% osób wskazuje na bliską odległość Paczkomatu® InPost od miejsca zamieszkania, jako najważniejsze kryterium przy wyborze jego lokalizacji. Już 61% respondentów korzysta z urządzeń po drodze do pracy, szkoły, lub przy okazji robienia zakupów.

Grupa Integer.pl systematycznie rozszerza sieć Paczkomatów® InPost w Polsce – w 2015 roku uruchomiono 800 nowych maszyn, a do końca 2016 roku sieć zostanie powiększona do 2600 urządzeń. Decyzja o rozbudowie wynika z rosnących potrzeb mieszkańców mniejszych miejscowości, którzy coraz chętniej korzystają z oferty e-sklepów i ma na celu zapewnienie im możliwości odbioru paczek w trybie 24/7. Paczkomaty® InPost dostępne są w najlepszych lokalizacjach komercyjnych, a także na dworach kolejowych. W ramach współpracy z PKP S.A. obecnie terminale działają już m.in. na dworcach: Warszawa Centralna, Poznań Główny, Katowice czy Rzeszów Główny.

Najwyższą jakość Paczkomatów® InPost podkreśla otrzymanie licznych wyróżnień międzynarodowych m.in.: tytuł ‘Supplier of the Year’ podczas Post Expo 2014, czterokrotne zwycięstwo w prestiżowym konkursie World Mail Award w latach 2010 – 2013 czy nagroda „The Delivery Excellence Award 2014” w kategorii: „Best Carrier Contribution to Delivery Innovation”.

Więcej informacji na: www.integer.pl, www.twoj.inpost.pl, a także www.mastercard.pl.

[1] Sieć Paczkomatów® pod marką InPost należy do spółki easyPack z Grupy Integer.pl. Paczkomaty® InPost w Polsce są obsługiwane logistycznie przez InPost S.A. – spółkę z Grupy Integer.pl, notowaną na GPW w Warszawie od października 2015 roku.

[2] lub do wyczerpania budżetu

[3] Badania zostały przeprowadzone w dniach 12-26 lutego 2015 r. za pomocą internetowej ankiety, w ramach polsko-norweskiego projektu GRASS (Green and Sustainable Transport Systems in Cities). Za projekt odpowiedzialna była

Nasze marki

  • InpostInpost
  • Inpost PaczkomatyInpost Paczkomaty
  • Inpost FinanseInpost Finanse
  • easypackeasypack