Kontakt

Kontakt

INTEGER.pl SA
ul. Wielicka 28,
30-552 Kraków

tel. 12 619 98 00,
fax 12 619 98 01

Paczkomaty zadebiutowały na srebrnym ekranie!

02 Lipca 2012

Informacja prasowa
                                                                                                                                                                                                                                                           Kraków, 2 lipca 2012

 

Paczkomaty zadebiutowały na srebrnym ekranie!

 

Kampania reklamowa InPost już na ekranach kin w całym kraju

 

Rewolucyjne Paczkomaty na gigantycznych ekranach kinowych – tak InPost rozpoczyna w 6 największych aglomeracjach Polski wakacyjno-jesienną kampanię, promującą usługę całodobowego nadawania i odbierania przesyłek. ‘Widowiskowa’ akcja promocyjno-wizerunkowa – połączona z konkursową zabawą sms’ową – to nie tylko zapowiedź rozbudowy ogólnopolskiej sieci samoobsługowych urządzeń, ale też doskonała okazja dla kinomaniaków do wygrania bonów rabatowych na zakupy w sklepach weltbild.pl oraz TopSecret, oferujących dostawę do Paczkomatów InPost.

 

 

Kinowa kampania Paczkomatów InPost – bazująca na 10-sekundowym teaserze i 40-sekundowych spotach reklamowych, emitowanych w blokach specjalnych tuż przed seansem – wystartowała w piątek, 29 czerwca w sieci kin Multikino w Poznaniu. W kolejnych etapach akcja obejmie: Trójmiasto, Wrocław, Śląsk, w tym Gliwice i Rybnik, Kraków i Warszawę. Kampania potrwa do 25 października 2012roku.

 

Filmy reklamowe na ogromnych ekranach filmowych to nie wszystko! Kampanię promującą Paczkomaty wspierają działaniami off-screen: plazmy, infotixy czy naklejki na podłogach. InPost zadbał również o sampling przy kasach - każdy z widzów otrzyma bilet w specjalnym papierowym etui. W akcji promocyjnej przewidziano również reklamę geotargetowaną z wykorzystaniem e-mailingu i opcji sms marketingu do wąsko sprofilowanej grupy odbiorców.

 

„Kino to ogromne emocje i wielka frajda dla osób spragnionych nowych wrażeń. Podobnie jest z Paczkomatami InPost. Każdego dnia otrzymujemy wiele pozytywnych sygnałów, zwłaszcza od osób, które po raz pierwszy miały okazję odebrać swoją przesyłkę w ten niecodzienny sposób. Emocje, które im towarzyszą pokazują, że odbieraniem zakupów internetowych za pośrednictwem Paczkomatów InPost jest atrakcją samą w sobie i znacząco odbiega od konwencjonalnych usług pocztowo-kurierskich. Stąd pomysł, by kampanię promującą Paczkomaty przeprowadzić również niestandardowo – tym razem na ekranach kin sieci Multikino, dzięki czemu możemy dodatkowo kreować unikatowe doświadczenia odbiorców i jednocześnie aktualnych oraz potencjalnych użytkowników tej rewolucyjnej usługi” – mówi Jacek Siekierczak, brand manager Paczkomatów InPost.

 

Dodatkowo - w ramach niestandardowej, kinowej kampanii promocyjnej Paczkomatów InPost - amatorzy kinowych atrakcji będą mogli wziąć udział w emocjonującej rywalizacji o bony rabatowe do weltbild.pl i TopSecret. Tutaj nie ma przegranych! Partnerzy akcji przewidzieli bowiem - dla każdego, kto wyśle konkursowego sms’a - gwarantowany rabat 20% na e-zakupy w weltbild.pl oraz 15%, który można zrealizować w internetowym sklepie TopSecret. Ponadto, każdego dnia dwie osoby otrzymają 200 zł do wydania w jednym z dwóch partnerskich sklepów.

 

Scenariusz spotu kinowego Paczkomatów InPost przygotowała agencja Hand-made, a za produkcję filmu odpowiedzialny jest Trygon Film. Partnerem kampanii promocyjnej Paczkomatów InPost jest Multikino, lider niestandardowych rozwiązań reklamowych.

 

Zapraszamy również na strony:paczkomaty.pl, easypack24.eu, a także na http://blog.inpost.pl/ i profil Paczkomatów na Facebooku.

 

Informacje dodatkowe:

 

Paczkomaty® InPost

 

Paczkomaty® InPost to druga co do wielkości sieć urządzeń na świecie i jedyne dostępne na polskim rynku innowacyjne rozwiązanie, umożliwiające szybkie oraz bezpieczne nadawanie i odbieranie paczek przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, bez kolejek i w dogodnej lokalizacji. W Polsce zlokalizowanych jest 420 urządzeń, a docelowo użytkownicy tego rewolucyjnego rozwiązania będą mieli do dyspozycji 1.000 maszyn na terenie całego kraju.

 

Paczkomaty® InPost gwarantują oszczędność czasu i terminowość oraz znacząco obniżają koszty przesyłki. Urządzenia są wsparciem dynamicznie rozwijającej się branży e-commerce, ale ich funkcjonalność i praktyczność doceniają – poza klientami i właścicielami e-sklepów – również prywatne osoby i firmy nie zajmujące się sprzedażą w internecie.

 

Paczkomaty® InPost zapewniają szybkie oraz bezpieczne zakupy on-line. Są one doskonałym rozwiązaniem logistycznym dla sklepów internetowych, ponieważ:

 

• działają przez całą dobę, 7 dni w tygodniu
• niemal każda przesyłka (około 98%) nadana za pośrednictwem Paczkomatu InPost jest gotowa do odbioru już dzień po jej nadaniu
• ponad połowa klientów (59%) odbiera swoje zamówienie w ciągu pierwszych sześciu godzin od momentu otrzymania SMS’a informującego o czekającej w Paczkomacie przesyłce
• 63% klientów korzystających z Paczkomatów InPost zaufało im i wybrało ponownie tę opcję dostawy
• 74% klientów - korzystających dotychczas z usług kurierskich - decyduje się na Paczkomaty® InPost i uznaje tę opcję dostawy jako atrakcyjniejszą od kuriera

 

Paczkomaty® InPost to również idealne rozwiązanie dla klientów, ponieważ zapewniają one:

 

• możliwość odbioru e-zakupów 24 godziny na dobę, bez kolejek, wygodnie i „po drodze”
• odbiór przesyłki zaledwie w 17 sekund
• powiadomienie e-mailem i SMS’em o oczekującej paczce w Paczkomacie InPost
• atrakcyjne ceny
• wygodne formy płatności (karta kredytowa, e-przelew, opłata za pobraniem)
• możliwość zdobywania cennych nagród rzeczowych i bonów rabatowych w konkursach i loteriach organizowanych przez InPost – operatora Paczkomatów InPost

 

Opcję ‘dostawy’ do Paczkomatów InPost oferuje niemal 3000 sklepów internetowych, w tym m.in. Merlin.pl, Komputronik, NEO24, Answear.com, TopSecret czy Weltbild.pl. Aktualnie z usługi korzysta także około 10 tys. aktywnych e-sprzedawców.

Nasze marki

  • InpostInpost
  • Inpost PaczkomatyInpost Paczkomaty
  • Inpost FinanseInpost Finanse
  • easypackeasypack