Kontakt

Kontakt

INTEGER.pl SA
ul. Wielicka 28,
30-552 Kraków

tel. 12 619 98 00,
fax 12 619 98 01

Projekt Plaża 2015: Niezapomniane wakacje pod znakiem InPost!

07 Lipca 2015

W wakacje nie ma czasu na nudę! Piękne słońce, ciepła woda i złocisty piasek – właśnie o tym marzą wszyscy udający się na wypoczynek do północnej części Polski. InPost – wspólnie z telewizją TVN – sprawi, że letni urlop w popularnych nadmorskich i mazurskich miejscowościach turystycznych będzie pełen niezapomnianych wrażeń. Projekt Plaża 2015 także w tym roku obfituje bowiem w moc atrakcji dla dzieci i ich rodzin. Odręczne pisanie kartek z pozdrowieniami z wyjazdu czy układanie magnetycznych puzzli InPost – to tylko niektóre z przygotowanych przez organizatorów zabaw. Kolejny przystanek w czasie podróży Projektu Plaża będzie miał miejsce w Kołobrzegu w dniach 17 - 19 lipca.

Tegoroczna edycja wydarzenia Projekt Plaża po raz siódmy z rzędu będzie towarzyszyć urlopowiczom podczas ich letniego wypoczynku w najpiękniejszych polskich kurortach. Organizatorzy zadbali o to, aby w Miasteczku TVN każdy znalazł idealną rozrywkę dla siebie – niezależnie od wieku czy upodobań. Plażowicze będą mieli możliwość zagrania w siatkówkę, spróbowania swoich sił w chodzeniu po gibbonie, wykonywaniu ćwiczeń na trickboardzie czy rywalizacji w wyścigach wodnych. Najmłodsi urlopowicze będą takie mieli również okazję wykazać się swoimi umiejętnościami podczas licznych konkursów z nagrodami. Z kolei osoby preferujące mniej aktywne formy wypoczynku, odprężą się w wyznaczonych strefachrelaksu.

Po raz kolejny w Punkcie InPost, przedstawiciele spółki postarają się zainspirować młodsze pokolenie do częstszego przekazywania pozytywnych emocji i gestów w osobisty sposób. Jest to bardzo ważne w dobie dużej dostępności zaawansowanych rozwiązań technologicznych, sprzyjających powszechności wirtualnego kontaktu. W tegorocznej edycji projektu pracownicy InPost postarają się, aby każdy, choć na chwilę, zapomniał o tablecie czy telefonie komórkowym. Największy niezależny polski operator pocztowy przybliży funkcjonowanie tradycyjnej poczty oraz zaprezentuje obecnie wykorzystywane nowoczesne rozwiązania dostarczania przesyłek. Młodzi urlopowicze będą mieli możliwość, aby własnoręcznie napisać tradycyjną kartkę z pozdrowieniami czy długi, wakacyjny list.

Kolejny raz mamy przyjemność uczestniczyć w wakacyjnym Projekcie Plaża. Zainteresowanie, jakim cieszyła się nasza strefa podczas poprzednich edycji wydarzenia potwierdza, że najmłodszym urlopowiczom przypadły do gustu atrakcje, które dla nich przygotowujemy – okazuje się, że darzą oniwyjątkowym sentymentem tradycyjne kartki pocztowe. Jednocześnie cieszy nas fakt, że rodzice, uczestniczący w zabawach wspólnie ze swoimi pociechami, dostrzegają podkreślane przez nas zalety wprowadzonych przez InPost nowoczesnych rozwiązań na rynek usług pocztowo-kurierskich. Uczestnictwo w Projekcie Plaża pozwala na zaprezentowanie naszej kompleksowej oferty – pocztowej, kurierskiej oraz Paczkomatów®. Stale dążymy do zapewniania i dostarczania naszym klientom najbardziej atrakcyjnej oferty” – mówi Sebastian Anioł, prezes InPost SA.

W kolejne weekendy „Projekt Plaża” odwiedzi następujące miasta: Kołobrzeg (17 - 19 lipca), Szczecinek (10 -12 lipca), Mielno (24 - 26 lipca), Darłowo (31 lipca -2 sierpnia), Ustka (7 - 8 sierpnia), Jastarnia (14 - 16 sierpnia), Olsztyn (21 - 25 sierpnia). Relacje z popularnych wakacyjnych kierunków będą prezentowane przez stacje TVN Meteo Active i TTV, w takich programach jak: „Dzień Dobry Wakacje”, „Co za Tydzień”, „Studio active na wakacjach” czy „Tymczasem na plaży”.

InPost – największy prywatny operator w Polsce – dysponuje siecią ponad 8.100 punktów obsługi klienta w całej Polsce, z których 76% czynna jest także w soboty, a 8% w niedziele. Codziennie ponad 10.000 doręczycieli dostarcza pocztę do drzwi mieszkańców w całej Polsce. Adresaci i nadawcy mogą śledzić drogę listów na stronach inpost.pl.

Spółki z Grupy Integer.pl od wielu lat z sukcesami obsługują 3 główne obszary: usługi paczkowe dedykowane branży e-commerce oraz klientom indywidualnym w oparciu o sieć innowacyjnych Paczkomatów® InPost, usługi pocztowo-kurierskie na podstawie sieci własnych oddziałów i doręczycieli, a także usługi finansowo-ubezpieczeniowe. Obecnie InPost w swojej ofercie posiada także usługi kurierskie, Allegro Paczkomaty InPost i Allegro Polecony InPost.

W IV kwartale 2014 roku InPost zawarł porozumienie z Allegroo strategicznej współpracy w ramach dostaw produktów zamawianych online. W opcjach przesyłki każdy e-sprzedawca może dodać możliwości: Allegro Paczkomaty® InPost (7,99 zł) i Allegro Polecony InPost (3,94 zł). Jest to najtańsza dostępna forma dostawy – zarówno w odniesieniu do listu poleconego, jak i paczki. W każdej z tych opcji klienci mają zagwarantowany darmowy zwrot kupionego towaru.

Od II kwartału 2015 roku InPost świadczy również usługi kurierskie dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Obejmują one dostawę paczek w dowolne miejsce na terenie całej Polski. Wszystkie opcje w serwisie krajowym realizowane są do drzwi odbiorcy lub do jednego z Paczkomatów® InPost. Wysoka jakość obsługi, gwarancja dostawy następnego dnia (także do godz. 12.00 i 17.00), atrakcyjna cena i największa sieć punktów – to atuty InPost w ramach kompleksowej obsługi ‘pod jednym dachem’.

Aż 96% klientów twierdzi, że obsługa w placówkach InPost jest „dobra” i „bardzo dobra” – tak wynika z badań konsumenckich przeprowadzonych w punktach największego prywatnego operatora pocztowego w Polsce[1]. Sondaż potwierdza także zadowolenie Klientów z funkcjonowania całej sieci POK InPost w Polsce. Aż 76% ankietowanych uważa, że znajdują się one „blisko” lub „bardzo blisko” ich miejsca zamieszkania. Ponadto z badań MillwardBrown wynika, że aż 61% Polaków zna firmę InPost[2].

W 2014 roku liczba przesyłek obsłużonych przez InPost wyniosła około 280 mln sztuk. Listy i paczki dostarczane przez InPost są sekwencjonowane w nowoczesnej sortowni, która obsługuje nawet 1,2 mln przesyłek dziennie dzięki zaawansowanym technologicznie urządzeniom sortującym.

Więcej informacji na: www.paczkomaty.pl, www.integer.pl, www.inpost.pl oraz www.projektplaza.tvn.pl.

[1] Badanie przeprowadzone w punktach obsługi klienta InPost na próbie 818 respondentów.

[2]Badanie zostało przeprowadzone techniką CAPI (Computer Assisted Personal Interview) w dniach 30 stycznia – 3 lutego 2015 roku. Pytania zostały zadane ogólnopolskiej reprezentatywnej grupie osób w wieku 15-75 lat – wynoszącej 1007 osób. Podczas dobierania próby respondentów uwzględniono rozkład terytorialny (16 województw i 7 klas wielkości miejscowości) oraz wzięto pod uwagę płeć i wiek ankietowanych.

Nasze marki

  • InpostInpost
  • Inpost PaczkomatyInpost Paczkomaty
  • Inpost FinanseInpost Finanse
  • easypackeasypack